Ra1mN Публикувано 9 Август 2015 Доклад Share Публикувано 9 Август 2015 Здравеите колеги от известно време колата ми прави малко мизерия и ме дразни.Става въпрос за а6 ц5 авант 2000г 4.2 моторПроблема е следния сутрин на студено колата пали от раз обаче като загрее нещатата се променятАко съм я карал еди колко си време загася я и я запаля в рамките на 5-10мин пак си пали перфекто ако обаче престои 20-30мин след това върти по 10-12секунди даже и малко гас и давам докато запали като запали и я загася пак си пали идеалноПри старото ми ауди 1.8т имах аналогичен проблем и беше от регулатора на налягането но тои видимо беше заминал защото като извадя маркуча за вакума течеше бензинОбаче тук не тече може ли мембраната да е омекнала и да не държи налягане?Тези дни ще я закарам да ми мернат налягането на бензиновата система да не е нещо помпата но си мисля че ако беше тя колата нямаше да върви както трябва.Случва се от време на време сутрин като я запаля да прекъсва и да работи на по малко цилиндри но малко след като тръгна се оправяСкоро съм сменявал свещите със оригинални бобините са ОК лулите са изчистениНа диагностика грешки няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 9 Август 2015 Доклад Share Публикувано 9 Август 2015 Като че ли симптомите са все едно се дави ..... има ли газова?Дебитомера е също слабо място на 4,2. Провери как се виждат от ECU-то температурите на охл. течност и входщия въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ra1mN Публикувано 9 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2015 има газова ама всеки път пали на бенз и след 8 сек прехвърляа темп датчик скоро ми го гледаха и уж си работи коректно а тои маи датчика прави други магариивиж дебитомера несъм го мислил ама колата си върви добреможе да си прав за давенето защото като върти повече да запали мирише на бензин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 10 Август 2015 Доклад Share Публикувано 10 Август 2015 Имаш изпускаща газова дюза или изпарителя връща газ по вакума. За да си сигурен спри газта от кранчето и покараи на бензин да видиш как ще се държи колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ra1mN Публикувано 10 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2015 хах евала и а тва си мислех да направя че скоро четох подобна тема и това беше проблема после ще го пробвам и ще пиша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ra1mN Публикувано 10 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2015 след проведения опит проблема е установен пикаеща газова дюза тия дни предстои ремонтен комплект и калибровка на рейките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Аз имах същия проблем с 1.8Т и причината се оказа в газовия инжекцион. Горивните смеси не бяха настроени правилно и компютърът бъркаше адаптациите, поради което се даваше или палеше трудно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване