SBobi Публикувано 10 Август 2015 Доклад Share Публикувано 10 Август 2015 Здравейте колеги. Интересува ме някой дали разполага с информация или схема за пиновете на дебитомера на 2,5 TDI АКЕ. Кой, какво измерва?Дебитомера е 5пинов.Кои 2 пина дават инфо за количеството въздух? Кои съответно за темп. на въздуха? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
motoboys Публикувано 10 Август 2015 Доклад Share Публикувано 10 Август 2015 (Редактирано) Не знам при АКЕ как е,но аз съм с АФБ пак е с 5 пина ; 4 и 5 са за въздуха; мисля,че 1 и 3 да са за темп. на въздуха.Какво си намислил да правиш?http://prikachi.com/images.php?images/541/8291541g.jpg Редактирано 10 Август 2015 от motoboys Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SBobi Публикувано 10 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2015 Издъхва при високите. Ще пробвам да го съживя малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavelsst Публикувано 10 Август 2015 Доклад Share Публикувано 10 Август 2015 Мога да ви обясня как да го излъжете да отчита максимални стойности, ако имате интерес питайте. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 10 Август 2015 Доклад Share Публикувано 10 Август 2015 Имаме, казвай Sent from my HTC One S using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 Имам такъв "излъган"... Колата влиза в авариен режим при 2500-700 оборота с него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
motoboys Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 излъган имаш предвид сложен диод между 4и5 краче на буксата или нещо друго?Ако е това с диода EGR-а трябва да е затапен.Този авариен режим може да ти е от пренадуване и проблема да е в зацапана геометрия или в управлението и. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SBobi Публикувано 11 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 (Редактирано) Ако имате повече и по - конкретно инфо давайте. Всякакви съвети ще са полезни Примерно как се изменя напрежението на 4 и 5 пин при промяна на исканата мощност? В каква зависимост? Редактирано 11 Август 2015 от SBobi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 От любопитство искам да питам, като я излъжете колата така да отчита максимален въздух постоянно, не ви ли пречи, че почва постоянно да пуши като кенеф? И да цапа турбина, не дай си боже да не е изключен EGR-а После защо вътре в колекторите не остава място да си пъхнеш пръста от сажди... И природата мишки я изяли. Щом си решил да съживяваш дебитомер, примерно пръсни му малко със спрейче, пък тогава мисли за НОВ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 14 Август 2015 Доклад Share Публикувано 14 Август 2015 А този дебитомер е свален. Вече втори смених и нямам проблем с когата за момента . Колкото до ЕГР-а, още е там. Още като купих колата беше с "излъгания" дебитомер. След това го смених и изчистих колекторите и всички пътища. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SBobi Публикувано 14 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2015 От любопитство искам да питам, като я излъжете колата така да отчита максимален въздух постоянно, не ви ли пречи, че почва постоянно да пуши като кенеф? И да цапа турбина, не дай си боже да не е изключен EGR-а После защо вътре в колекторите не остава място да си пъхнеш пръста от сажди... И природата мишки я изяли. Щом си решил да съживяваш дебитомер, примерно пръсни му малко със спрейче, пък тогава мисли за НОВ Всеки сам избира какво да прави с автомобила си и как да го кара. Отговора не ти е по темата. Аз питам за нещо конкретно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SBobi Публикувано 14 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2015 От любопитство искам да питам, като я излъжете колата така да отчита максимален въздух постоянно, не ви ли пречи, че почва постоянно да пуши като кенеф? И да цапа турбина, не дай си боже да не е изключен EGR-а После защо вътре в колекторите не остава място да си пъхнеш пръста от сажди... И природата мишки я изяли. Щом си решил да съживяваш дебитомер, примерно пръсни му малко със спрейче, пък тогава мисли за НОВ Всеки сам избира какво да прави с автомобила си и как да го кара. Отговора не ти е по темата. Аз питам за нещо конкретно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
motoboys Публикувано 14 Август 2015 Доклад Share Публикувано 14 Август 2015 Той и моя ЕГР е там ама е затапен механично и софтуерно/колкото може/, Аз лично съм правил проби просто да видя какво става и нито е влизала в авариен,нито е имало някакви страховити пушаци, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kopsa Публикувано 28 Август 2017 Доклад Share Публикувано 28 Август 2017 На 10.08.2015 г. at 22:44, pavelsst написа: Мога да ви обясня как да го излъжете да отчита максимални стойности, ако имате интерес питайте. Можеш ли да обясниш колега как точно става процедурата с лъгането Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване