kpematop Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 Пробвайте и споделете Но не харчете парите за новите дюзи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fromhell_ Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 (Редактирано) къде да сваля катализаторите при добър майстор и къде после да ги продам и за колко...?в крафт ми бяха казали, че този горния за да го свалят, трябвало да се сваля двигателя или нещо от сорта... Редактирано 21 Август 2015 от fromhell_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 Пробвайте с PROTEC да ги отпушите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rrrumen Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 Пикането на дюзите няма нищо общо със стойностите на коригиране, които гледате. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fromhell_ Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 я качи една снимка на тази добавка, ако не е проблем и кажи от къде може да се купи, да не попаднем на някое менте Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rrrumen Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 Аз имам ПроТек в нас поне 10 флакона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivgeorgiev Публикувано 21 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 Пикането на дюзите няма нищо общо със стойностите на коригиране, които гледате.А стойностите ако са наред, дюзите наред ли са? И как тогава може да се установи дали пикаят дюзите? Аз имам ПроТек в нас поне 10 флакона.Продай ми един, сериозно и в един сервиз ми я похвалиха тая добавка, ако си склонен да се разделиш с една пиши лс да се разберем къде да дойда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 Ако дюзите са резетвани може да показват много оптимални стойности, защото не могат да легнат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivgeorgiev Публикувано 21 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 (Редактирано) И да са, аз минах 3000км вече, все трябва да са добили реални стойности. Редактирано 22 Август 2015 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 Понякога не може да добият никакви стойности, ако пускат постоянно гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 (Редактирано) Какъв е сега тоя протек точно, че има различни видове? Редактирано 21 Август 2015 от Pagemakerboy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 PROTEC common-rail, това е друга добавка, не е като REDEX-a. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 Досега ползвах тази на ПроТекhttp://www.staev.bg/product.php?id=1100на седана и на комбито. При седана имаше ефект, доста голям, но при комбито нямаше никакъв.Гледам има и няква нова, която уж прави същото:http://www.staev.bg/product.php?id=1099Иначе аз днес погледнах моите дюзи и работата е много интересна От 72 до 74 има отклонения, като 73 излиза от нормите с -56 и -32. Втората тройка пък са всичко нули, освен на 77 втората кутийка където е +2.В Понеделник ще ходя до Митвас да ми промият цялата горивна система с добавката на Winns да видим как ще й се отрази. Честно казано звучи доста по-ефективно, двигателя да работи 30-тина мин само на добавка, пък и е 80лв, което е доста прилична цена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 Адаптацията се получава от скоростта на вала...Дюзата, ако пуска постоянно нафта не може да се адаптира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 22 Август 2015 Доклад Share Публикувано 22 Август 2015 Имам останали две опаковки TDA Castrol от Пасата, чудя се дали като свърши Редекса да ги ползвам? То от тоя Кастрол май повече зимата има смисъл да не ти замръзне нафтата, друга файда има ли реално?А Редекса го видях в Метро на 21.59, чудя се откъде са го напипали на тази цена, защото в Метро добавки по принцип са здраво с надценка - ТДА Кастрол-а им е 24 лв., а навсякъде мога да го намеря от БГ на 14-15 лв. Ta тоя Редекс да не е някое менте нещо, че petarik не е длъжен всеки път да минава през мен да ми оставя добавки... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rrrumen Публикувано 23 Август 2015 Доклад Share Публикувано 23 Август 2015 Моите дюзи са рециклирани при petarik и след 2-3к км каране стойностите им са положителни и от порядъка на +2 +4... Тия корекции +-50 ги дават от Ауди за да не им се налага в гаранционния период да сменят на всичките си коли дюзите. Отварят каталога, казват дюзите са на -40 значи всичко им е наред и те пускат да си ходиш. Не се залъгвайте. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 23 Август 2015 Доклад Share Публикувано 23 Август 2015 Те извън България много много не сменят дюзи хората просто тука не тече нафта а ако по тръбите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 23 Август 2015 Доклад Share Публикувано 23 Август 2015 Отвори motor talk-a и там сменят, тука рециклират... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivgeorgiev Публикувано 23 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2015 Вчера смених акумулатора и при мен проблема с паленето заради който започнах тази тема се оправи! Но си имам две запушени дюзи, които са за правене, ще опитам с добавка, ако не стане ще ходя на ремонт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 23 Август 2015 Доклад Share Публикувано 23 Август 2015 Вчера смених акумулатора и при мен проблема с паленето заради който започнах тази тема се оправи! Но си имам две запушени дюзи, които са за правене, ще опитам с добавка, ако не стане ще ходя на ремонт.Пробвай с Протект, щом са запушени! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 23 Август 2015 Доклад Share Публикувано 23 Август 2015 Ако искаш изчакай утре да споделя резултата от промивката с Winns. Ще я прочета веднага и после след малко каране да видя как се е отразило. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 24 Август 2015 Доклад Share Публикувано 24 Август 2015 На тази фирма е няй-добрата добавка за промивка на охладителни системи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 24 Август 2015 Доклад Share Публикувано 24 Август 2015 Такам, днес минах през Митвас и промихме системата. Операцията отне близо час и 79лв. Забележима разлика бих казал че няма. Мисля че работи една идея по-тихо и плавно, но влиза под "може да си въобразявам". Бях си забравил лаптопа и не я четох веднага, та я видях вкъщи, т.е. След 15-тина км каране. Разлика има, но много малка. След 100-200км ще пробвам пак:Стари данни:72: -26/-16/-873: -58/-32/-2674: -16/-10/-275: 0/0/076: 0/0/077: 0/2/0Нови данни: 72: -24/-16/-673: -58/-32/-2674: -10/-10/-275: -2/0/076: 0/0/077: -4/2/0Нямат обаче стенд за индивидуално тестване на дюзи. Ако някой може да ме насочи към такъв ще съм много благодарен, че да сваля 6-те от седана и от 12-те да намеря 6-те най-добри Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 24 Август 2015 Доклад Share Публикувано 24 Август 2015 (Редактирано) На 73 дюзата не е ли здрав пишолин? Редактирано 24 Август 2015 от Pagemakerboy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 25 Август 2015 Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 Така изглежда... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване