bokouser Публикувано 16 Август 2015 Доклад Share Публикувано 16 Август 2015 (Редактирано) След пътуване около 2 часа, в краката на пасажера се беше събрала доста вода, не мога да определя точно, но сигурно около 300-500 мл пропити в мокета и стелката. Нямаше дъжд, нито автомивка, за това заподозрях климатика, макар, че водата ми се стори много за конденз, а съм сигурен, че го нямаше.Търсих из нета и намерих само това: http://www.audiworld.com/forums/a6-s6-c5-platform-discussion-7/how-clean-out-evaporator-drain-valve-1675861/Снимките са изтрити, но се сещам къде да разглобя, обаче доколкото схващам, автора иска да каже, че не мога да махна дренажната тръба, а само мога да я развия, да я разместя и така да духам с компресор?Някой правил ли е тази процедура или попадал ли е на подобна тема?Благодаря предварително! Редактирано 16 Август 2015 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кристиян Ст. Публикувано 17 Август 2015 Доклад Share Публикувано 17 Август 2015 Наскоро правих тази процедура.Сваляш жабка,която се държи на 5 болта.Обръщаш малко мокета.Горе в ляво има една черна пластмаса,която не прилича много на тръба.Отвиваш болчетата от дясно и отдолу в ляво,има още един болт горе в дясно,но може без да го развиваш.Дърпаш тая тръба нагоре и на дясно.Отдолу има един вид тапа и най-вероятно ще я скъсаш ако бъркаш с тел,че аз така направих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 17 Август 2015 Доклад Share Публикувано 17 Август 2015 (Редактирано) Аз бърках с тел, защото тва подобие на тръба нещо ми се стори, че ще го счупя и ще си създам големи главоболия преди да тръгна на път в жегите точно. Отделно изпуснах 2 от тия винтчета под мокета, та махах пластмасовата лайстна на прага на вратата, за да издърпам още мокета, че да стигна до винтовете. Абе . Сега постоянно като карам на дълъг път и поглеждам, като спра, отдолу дали капе конденз. Дали съм свършил работа - , но до морето и обратно не видях струйки вода по мокета. Редактирано 17 Август 2015 от AsK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 17 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2015 (Редактирано) Аз предполагам, че се запушва точно там, където влиза долната част на тази черна дренажна тръба или бъркам?Отдолу има един вид тапа и най-вероятно ще я скъсаш ако бъркаш с тел,че аз така направих.Имаш предвид да я пробвам с компресор или друго?Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 17 Август 2015 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кристиян Ст. Публикувано 17 Август 2015 Доклад Share Публикувано 17 Август 2015 Пробрай с компресор,но пипни с пръсти и ще прецениш какво си направил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 17 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2015 А най-долната част къде точно излиза и дали не е по-добре да опитам от долу нагоре.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кристиян Ст. Публикувано 17 Август 2015 Доклад Share Публикувано 17 Август 2015 Излиза от дясната страха на скоростната кутия,под термощита.Не ми се занимаваше от долу да ровя.ти си преценяваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 17 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2015 Значи принципно би трябвало да капе върху задната кора?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кристиян Ст. Публикувано 17 Август 2015 Доклад Share Публикувано 17 Август 2015 На кое казваш задна кора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 17 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2015 Отдолу има две кори, тази, която е по-отпред е по-голяма и се пада горе-долу под мотора. Другата е по-малка, зад голямата е, по-назад от нея и се пада под скоростната кутия.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 17 Август 2015 Доклад Share Публикувано 17 Август 2015 А може ли от конденза да се намокри зад пасажера без да се намокри мокета в краката на пасажера? Иначе при мен си капе конденз под колата, но е от цели три места Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 17 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2015 (Редактирано) Според мен не може. А за капането от няколко места има логика, ако капе върху кората и от кората да се стича от няколко места. Това беше и моя въпрос, откъде точно капе?Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 17 Август 2015 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кристиян Ст. Публикувано 17 Август 2015 Доклад Share Публикувано 17 Август 2015 Като свалиш задната кора,над гърнето от дясно,има термощит.Пада се малко след края на скоростната кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 17 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2015 [emoji106]Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 18 Август 2015 Доклад Share Публикувано 18 Август 2015 При мен се пада точно над катализатора. Със средния пръст и малко гимнастика го напипвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 18 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2015 Да и при мен е там, беше пълно с кал, която беше натрупана отдолу, между купето и термощита. Според мен разглобяването вътре е доста по-трудоемко и ненужно, отколкото махането на кората отдолу, отстраняването на термощита и почистването на външното отверстие на отвора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване