Jump to content

По-тиха генерация на 63 мм


Recommended Posts

Пичове, споделете идеи как да направя колата по-тиха. А3-ката е 250 к.с. и в момента е с генерация 63 мм с едно проходно гърне на мястото на катализатора (проходно, цилиндрично от ЕМ-Комплект) и едно крайно (пак проходно, тумбесто от Kraft).  Колата не е супер шумна, но въпреки това не съм фен на това боботене, както съм  сигурен и околните. Просто като я правих последната мисъл ми беше как ще звучи. Въобще нe държа колата да вади конкретен звук, ако мога да я направя като Тесла ще съм най-доволен :D.  Нещата, които ми се въртят в момента в главата:

 

1. Марково крайно или и средно проходни гърнета, но съм почти сигурен, че ефекта с марковите ще е минимален, те пак са проходни, но не знам, ако някой има наблюдения? Знам ли, когато държах някакво по-марково гърне в ръцете си установих, че тежи 3 пъти повече от Kraft-ското :)?!
2. Да сложа някакво истинско крайно гърне (не проходно), което е стоково от друг автомобил. Подочух, че старите Омеги с V6 са с 63 мм крайни гърнета, но не знам дали има афтърмаркет заместители? Някой слагал ли е нещо от друга кола, бус :)?
3. Някакви други варианти – видях, че един колега беше сложил на S3-ката трето гърне, свързано с една тръба отстрани на генерацията? Друг вариант е да намеря място да бодна още едно максимално голямо проходно гърне.
4. Нещо поръчково, ама не знам какви са парите при този вариант, кой би го направил?

 

Който има идеи, ще се радвам да ги сподели!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е в големите оригинални гърнета (≥70 мм).

От RS4, например.

И само едно крайно да сложиш - ще ти приключи куеста.

Хем тихо, хем колата отпушена.

Редактирано от Cornu©opia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, мерси за предложението :zustimm:. Имаш ли идеи за други оригинални гърнета > 70 мм? Ако имаш предвид RS4 b5 може би шанса да се намери от такава е минимален.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С два Магнафлоу-а от Хеед Ауто ще стане. Тествано N на брой пъти, работи :) Проблем може да имаш, ако тръбата, която са ти сложили е с дебелината на вестник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С два Магнафлоу-а от Хеед Ауто ще стане. Тествано N на брой пъти, работи :) Проблем може да имаш, ако тръбата, която са ти сложили е с дебелината на вестник.

При този вариант 1к го оставя със сигурност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно"КА", едно "КА"... Вие искате да стане като моята, ама за без пари  :hilezh:

 

Двете гърнета са около 400лв общо, ако не се лъжа. Ако няма да сменя цялата генерация и да я прави с извивките, така че да не стърчи излишно ще мине само със заварка на новите гърнета. Тоест около 500 лв може би... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не потърсиш оригинално крайно гърне от S3 ?

Това ще е най-лесния за намиране вариант, въпросът е може ли е да се преправи, за да пасне? И друго - до какви коне може да се ползва това гърне?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за преправянето - говори с майстор на гърнета ? не знам какъв му е входа на оригиналното S3 гърне.... :nixweiss:  май е ф60

 иначе за 250к.с. със сигурност ще е ОК... даже и за повече 

с какъв сетъп е а3-ката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото прочетох, гърнето на S3 е с вход 63 мм. Сега колата е с К04, но искам да има някакъв запас в случай, че правя още подобрения. Но май за момента това е най-добрия вариант, мисля, че с малко рязане и заваряване ще пасне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ако е проходно гърнетo сигурно ще стигне за доста коне, но преполагам оригиналното не е такова, а е истинско крайно с различни обеми вътре и входа и изхода не са свързани директно и не знам какъв "флоу" може да поеме въпреки, че е на 63 мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно си прав. За това ти препоръчах Магнафлоу, който е на цена около 200лв - не са малко пари, но щом си стигнал до 250кс, ти е ясно, че не всичко става с малко пари. С две такива гърнета и качествена, деболостенна тръба е възможно да стане по-тиха от стокова. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това аз го не вярвам: как с две проходни гърнета за 200 леффа колата става по-тиха от стокова... nnno.gif

Единствено взриво-пръднистият звук от купищата коне може да се пренесе зад колата.

Но отвън тя няма да стане по-тиха. ;)

Редактирано от Cornu©opia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И повече от 200 лева бих дал въпросът е да стане работата. И да искам и отвън да намалее шума, не само вътре, не съм такъв егоист :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали ще придобиеш добра представ от клипчето, но ето какво се чува при запис с телефон в колата: 

 

https://www.youtube.com/watch?v=kbiG3DQPeBk

 

kez_15.gif

Maкло е оШасно тофа...

За мен е неприемливо. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказва се, че гърнето от S3 няма как да влезе, а и входящата тръба влиза отстрани по дължината на гърнето, аз си мислех, че е отзад. Така, че продължавам да търся друг вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно си прав. За това ти препоръчах Магнафлоу, който е на цена около 200лв - не са малко пари, но щом си стигнал до 250кс, ти е ясно, че не всичко става с малко пари. С две такива гърнета и качествена, деболостенна тръба е възможно да стане по-тиха от стокова.

Косица завивай се нощно време, че нещо не е на добре работата. И като я сложи ти казах, че само фантазираш. С проходни гърнета ако ставаше по тиха от стокова ехееее.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...