Jump to content

Счупени плафони в задните греди Б5


iordan0ff

Recommended Posts

Докато се включвах и изключвах задните плафони в гредите на Б5-цата нещо изщрака и паднаха някакви ламаринки надолу в гредите, поне така се чу и пластмасовото ключе падна на седалката. Понеже гледах какво става с едното по същия начин се прецака и другото. Сега плафоните не светят и ключетата не искат да стоят на местата си. Какви са вариантите за ремонт, някои има ли представа какъв е принципа или направо да търся нови плафончета, евентуално от друга кола ? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ключетата държат отзад една метална пластина,която играе ролята на проводник. Ако искаш свали плафона на багажника(ако си с авант) и ще видиш каква е тази пластина. На плафона отзад има 3 пъпки/полюса или там каквото е - по средното мисля,че тече + , а по двете крайни -. Като е в единия край работи постоянно лампата(да речем в левия)-средната и крайната пъпка са свъпзани чрез тази пластина и тече ток. Ако е в средата,пластината не свързма 2 пъпки и не свети въобще, а в другия край е същото като първото,но при отворена врата. Може да пробваш да побългариш механизмът някак си,но е най-добре да ги намериш от автоморга и да ги смениш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моето едното се чупи по същия начин , затова залепих ключето да не мърда и отзад направих спойка кабел за да работи при отворена врата. 

 

това разбира се само временно докато намеря ново. предната част на ключето държи задната с пластината за контакт. като се счупи и пада и се разглабя. гадно е измислено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...