dim.h Публикувано 30 Август 2015 Доклад Share Публикувано 30 Август 2015 Добър вечер, Нов съм във форума и се извинявам ако пускам темата за втори път.От скоро отново съм собственик на въпросната кола ( преди време карах 100-ца)Аудито което купих, разбира се за възрастта си има няколко проблема (ще се отстраняват във времето)Колата е 2.0 16в 140 к.с. разбира се с газ. Та така основно което ме мъчи е че педала на спирачката хваща много ниско. Почти при крайно положение на педала. Колата има спирачки, но просто трябва да натиснеш до долу за да спре. Други впечатления са, че когато колата е изгасена и започна да паля педала е твърд ( все едно съм напомпал няколко пъти ) и веднага щом се стартира двигателя пропада до долу. При движение с каквато и да е скорост, когато натисна, леко отпусна и пак натисна (един вид напомпам) и педала си става както трябва да бъде. Но разбира се докато не го отпусна докрай. А докато натискам педала на спирачката при леко движение усещам че още в началото се усеща много леко спирачно усилие, но е минимално. Реално за да спра трябва да натискам до долу. Вече обезвъздуших старателно спирачите и няма ефект. Сега съм закупил и накладки ( предни ) , но преди да ги сменя реших да пусна темата за да търся решение на проблема. Благодаря предварително ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 30 Август 2015 Доклад Share Публикувано 30 Август 2015 АВС -а или помпа,щом като обезвъздушаването не е помогнало,търси си друг модул. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Val Публикувано 31 Август 2015 Доклад Share Публикувано 31 Август 2015 Прав е колегата. Аз така смених помпата и се набутах с близо двеста лева, а се оказа, че е модула на ABS-а. Взех един втора ръка /защото нов е по-скъп от Аудито/ и го смених и всичко си дойде на мястото. Ако искаш ще ти дам мойта старата помпа да пробвате, защото тя си е читава, и да установите дали е от нея. Ако не е от нея ще ми я върнеш и ще се ориентираш към ABS-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dim.h Публикувано 31 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2015 Ами да и аз си мислех, че ще е едно от двете. Но пък си мислех да попитам.Ами колега ако можеш да ми дадеш помпата да пробвам с нея няма да е лошо. Ти от къде си ?И ако може да оставиш телефон и да кажеш кога ще бъде удобно да ти звънна. Пък после ще се черпим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 31 Август 2015 Доклад Share Публикувано 31 Август 2015 Явно спирачките са често срещан проблем. При мен първо беше помпата, и една година след това протече единия заден апарат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dim.h Публикувано 18 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2015 Проблема на колата е решен. Оказа се АБС модула, както предположихте тук. Благодаря ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 19 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2015 Смени ли го или го ремонтираха? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dim.h Публикувано 19 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2015 (Редактирано) Елиминирах го ABS-а и повече педала няма да рита, а колата ще спира и на мокро и пясък .Педала стана много агресивен.И най-важното колата не дърпа на никъде и не блокират първо задните колела . Редактирано 19 Октомври 2015 от dim.h Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 19 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2015 Дано знаеш какво правиш!На 3-4 пъти ми се е случвало да съм благодарен на точно тази екстра. Дали колата спира по-добре без АБС_а е дълга и спорна тема, според мен не. Едно е сигурно, имаш управление над автомобила. Лично аз съм против тази интервенция. 50-60 лв. струва един АБС втора ръка. На А4 от първите години е същият. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dim.h Публикувано 19 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2015 С тази интервенция знам много добре какво правя. Попринцип до момента като шофьор, добро от тези АБС-си не съм видял. Никога не можеш да предвидиш кога ще се включи и с колко ще ти удължи спирачния път. Разбира се за сметка на спирачния път, предпазва автомобилът от занасяне и губене на контрол. Според мен - лично предпочитание дали със или без абс.Склонен съм да направим тест с някой колега със същата кола, на мокро или на пясък да видим наяве как спира по-добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 20 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2015 Да не ти се налага само на извънградско да спираш екстремно в завой, за да разбереш защо е добре да я имаш тая екстра. Да не говорим, че идва и зима. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване