Nikieva Публикувано 7 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 За да не пълня общата тема,реших да направя нова в която да съберем всичко налично за направата на въпросното осветление.Днес се сдобих с 10 плафона,4 червени,4 бели, за вратите ,и два бели за седалките,които да осветяват краката на пътниците.Взех ги от морга,както са си с буксите.Сега се питам дали ще има тези букси къде да ги включа,или ще трябва играчка с преправяне.Другото,...задните ми врати не са с ел.джамове,дали там въобще има ток?И третото ми питане.....някаква идея как да захвана плафоните за седалките,не намирам пластмасовите планки никъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 7 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 И при мен задните врати са с ръчки, но си имат осветление корите на вратите. А седалките нямат отдолу заготовка за плафони... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 7 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 Е моите нямат заготовка,издирвам по моргите планката на която седят.Интересува ме от къде хвана ток за да светка само съответния плафон в краката.Аз вързах към плафона на купето,и за сега съм само отпред,но като сложа и отзад,която и врата да отворя ще светкат всичките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 7 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 Има доста коли, при които стандартно светват ВСИЧКИ плафони при отваряне на която и да е врата, така че свързването към плафона на тавана не е голяма загуба...Иначе стандартното свързване е към комфорт-модула, всеки поотделно. Въпроса е дали самия модул може да ги управлява? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 8 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 Демек ако потдържа трябва да има свободни пинове.Довечера ще го закача да му видя номера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 Всички имат пинове - целите букси на модула са запълнени, въпроса е вътре какво е положението ;-) С номера му е най-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 8 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 Хубаво де,кажете къде са,къде с ви включени плафоните за краката.Другото...еи тая букса пак ли според номера на модула се потдържа?Ако е така да го видя във ваг ком и ако не питдържа хич да не махам кори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 8 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 Ай ся пък ново затруднение,на задните как така са отделно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 8 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 Е търсим де,търсим,ама не излаза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 8 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 И все пак ,малко тъп въпрос,ама четох,четох,и пак не разбрах,от къде да взема ток за червената и бялата във вратата.Трябва да прекарвам от комфорт модула кабели през маншона на вратата,или тая букса която е на снимката по-горе се включва директно във модула който е вътре във вратата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 9 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2015 За предните врати отговаря модула за стъклото! Понеже лампите стоят на кората, съответно се включват в инсталацията за кората. Т.е. в един сноп е заедно с кабелите на бутоните за стъклата и огледалата. Задните за по същия начин, само ако няма задни ел. стъкла тогава беше по-различно. Утре ще ти дам повече инфо, щото ги имам нагледно и двата типа задни инсталации. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 9 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2015 Благодаря за помаща и съветите,вече съм с осветени предни врати.За задните ще изчакам колегите да ми драснат коет как,защото съм без ел стъкла.Оказа се по лесно от колкото си мислех>просто трябва да се свали кората,да си намерите плафоните с кабелите ,и по възможност една стара букса,от която да се извадят обувчиците,и се в карват в буксата за стъкла огледала и прочие.Това е,даже не се наложи да активирам с ваг ком.По-късно мога да кача снимки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2015 Не е лошо да качиш за да се види в коя букса и на кои пинове се свързва кабела от плафоните Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 9 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2015 (Редактирано) ще кача,ама по- късно,че съм на работа/,установих,че буксите за а4 б6 и а6 ц5 са еднакви. Редактирано 9 Септември 2015 от Nikieva Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 9 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2015 Ето така лека по лека днес си сложих светлинките.На голямата букса трябваше да сложа две обувчета,че бяха празни гнездата,както писах взех ги от същата от А6 ца.Пиновете са точно тези които е дал колегата по-горе.http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/09/93422c02e5abaa55efaba3f9e5f589f7.jpg[/imgЕто ги вече добавени двата нови кабела.Това е на дясната врата,тук е по -лесно,защото снопа е много по- тънък.Сега след като съм осветил предната линия,остава задната част,врати и крака.Чакам новите указания,че нали съм с ръчни джамове,и предполагам ще е малко по-трудничко.Забравих да кажа,че е добре да има щипки под ръка,аз колкото и да внимавах счупих две,та съм се запасил и за задните кори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 9 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2015 Така долколкото разбирам същия управлява и това в краката,така ли е?И другото ,ще трябва да прекарвам кабели през колонката и маншона.Стана още по тегаво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 9 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2015 Ще трябва да събера още малко ентусиазъм,,,,освен свободно време, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 9 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2015 И така - за задните светлини на вратата се грижи комфорта, както е писал колегата горе - 16-пинова черна букса, 1 и 2 пинЗа задните светлини под седалките се грижи отново комфорта - 16-пинова черна букса, 5 и 14 пинЗа предните светлини под седалките също се грижи комфорта - 16-пинова черна букса, 6 и 13 пин За светлините в краката по принцип се ползва предпазител номер 2 (5А), но предполагам си взел ток вече от другаде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 9 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2015 Ами за тези които съм пуснал сега под жабката и в краката на шофъора съм взел ток от буксата на плафона/долу в лявата колонка оранжева/.Но мисля тия дни да си поиграя и да го направя както трябва-демек като фабрично...само,че трябва да погледна моя комфорт,дали на него има изобщо такава букса, и ще и вкарвам обувки,или щя трябва да търся готова нова.А има вариант въобще да няма гнездо за такава букса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 10 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2015 Колеги,можете ли да ми покажете каква е буксата която се включва в комфорта....ще ходя по едни морги и да знам какво точно да търся. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 10 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2015 Днес търсих,в Плевен явно не е влизала в морга кола с лайт пакет,и нямаше букса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 10 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2015 Същата такава букса я има и на климатроника, а щом си с две ел-стъкла, то задължително я имаш! И да, ползва се на много места, в много коли - има я на комфорта на А4 8Е, на А6 4В, на климатрониците на А4 8Е, А6 4В, А3 8L, Голф 4, Пасат 3В2 и 3В3 и кой знае още къде... Абе популярна си е! Оригиналния и номер започва с 443, което ще рече Ауди 100 СС (1982-1991). След някой друг ден мисля ще имам тема HOW-TO! за тези светулки, щото като видях, че модула ми поддържа "footwell light" и се реших и аз да го инсталирам. Само стойките под предните седалки ще са хоум мейд, щото 30 кинта за брой са малко прекалени за малко парче пластмаса... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 10 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2015 И аз умувам за некъв дизайн,така да се каже,че2*30=60.за неква пластмаса ми иде множко,а и нереално.....но не е изключено и това да е варианта,ако не намера сгодно решение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 10 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2015 Е добре де,намерил съм едно б6 и едно б7, имат климатроници.Утре ще ида да я скубна,а след малко ще сляза с лап топа до колата,да проверя номера на комфорта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 10 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2015 Значи и още как! Когато задните стъкла са с ръчки, бравите се задействат от комфорта точно през тази букса! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване