Jump to content

Осветление във вратите и краката


Nikieva

Recommended Posts

За да не пълня общата тема,реших да направя нова в която да съберем всичко налично за направата на въпросното осветление.Днес се сдобих с 10 плафона,4 червени,4 бели, за вратите ,и два бели за седалките,които да осветяват краката на пътниците.Взех ги от морга,както са си с буксите.Сега се питам дали ще има тези букси къде да ги включа,или ще трябва играчка с преправяне.Другото,...задните ми врати не са с ел.джамове,дали там въобще има ток?И третото ми питане.....някаква идея как да захвана плафоните за седалките,не намирам пластмасовите планки никъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 101
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

И при мен задните врати са с ръчки, но си имат осветление корите на вратите. А седалките нямат отдолу заготовка за плафони...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е моите нямат заготовка,издирвам по моргите планката на която седят.Интересува ме от къде хвана ток за да светка само съответния плафон в краката.Аз вързах към плафона на купето,и за сега съм само отпред,но като сложа и отзад,която и врата да отворя ще светкат всичките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има доста коли, при които стандартно светват ВСИЧКИ плафони при отваряне на която и да е врата, така че свързването към плафона на тавана не е голяма загуба...

Иначе стандартното свързване е към комфорт-модула, всеки поотделно. Въпроса е дали самия модул може да ги управлява?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички имат пинове - целите букси на модула са запълнени, въпроса е вътре какво е положението ;-)

С номера му е най-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво де,кажете къде са,къде с ви включени плафоните за краката.Другото...еи тая букса пак ли според номера на модула се потдържа?Ако е така да го видя във ваг ком и ако не питдържа хич да не махам кори.3c8473c4fd58f1dfe2b4d69254bd1da4.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 И все пак ,малко тъп въпрос,ама четох,четох,и пак не разбрах,от къде да взема ток за червената и бялата във вратата.Трябва да прекарвам от комфорт модула кабели през маншона на вратата,или тая букса която е на снимката по-горе се включва директно във модула който е вътре във вратата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За предните врати отговаря модула за стъклото! Понеже лампите стоят на кората, съответно се включват в инсталацията за кората. Т.е. в един сноп е заедно с кабелите на бутоните за стъклата и огледалата. Задните за по същия начин, само ако няма задни ел. стъкла тогава беше по-различно. Утре ще ти дам повече инфо, щото ги имам нагледно и двата типа задни инсталации.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за помаща и съветите,вече съм с осветени предни врати.За задните ще изчакам колегите да ми драснат коет как,защото съм без ел стъкла.Оказа се по лесно от колкото си мислех>просто трябва да се свали кората,да си намерите плафоните с кабелите ,и по възможност една стара букса,от която да се извадят обувчиците,и се в карват в буксата за стъкла огледала и прочие.Това е,даже не се наложи да активирам с ваг ком.

По-късно мога да кача снимки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лошо да качиш за да се види в коя букса и на кои пинове се свързва кабела от плафоните

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще кача,ама по- късно,че съм на работа/,

установих,че буксите за а4 б6 и а6 ц5 са еднакви.

Редактирано от Nikieva
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

977d5c3a5b0aa33d8e17c948caaf2bc5.jpg

Ето така лека по лека днес си сложих светлинките.8ba70c0e026c9fa0fa847ddbb77a4478.jpg

На голямата букса трябваше да сложа две обувчета,че бяха празни гнездата,както писах взех ги от същата от А6 ца.Пиновете са точно тези които е дал колегата по-горе.%7Boption%7Dhttp://images.tapatalk-cdn.com/15/09/09/93422c02e5abaa55efaba3f9e5f589f7.jpg[/img

Ето ги вече добавени двата нови кабела.Това е на дясната врата,тук е по -лесно,защото снопа е много по- тънък.Сега след като съм осветил предната линия,остава задната част,врати и крака.Чакам новите указания,че нали съм с ръчни джамове,и предполагам ще е малко по-трудничко.

Забравих да кажа,че е добре да има щипки под ръка,аз колкото и да внимавах счупих две,та съм се запасил и за задните кори.

8e2f6b8e76b42c993149fba9b38c5155.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Така долколкото разбирам същия управлява и това в краката,така ли е?И другото ,ще трябва да прекарвам кабели през колонката и маншона.Стана още по тегаво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така - за задните светлини на вратата се грижи комфорта, както е писал колегата горе - 16-пинова черна букса, 1 и 2 пин

За задните светлини под седалките се грижи отново комфорта - 16-пинова черна букса, 5 и 14 пин

За предните светлини под седалките също се грижи комфорта - 16-пинова черна букса, 6 и 13 пин

 

За светлините в краката по принцип се ползва предпазител номер 2 (5А), но предполагам си взел ток вече от другаде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Ами за тези които съм пуснал сега под жабката и в краката на шофъора съм взел ток от буксата на плафона/долу в лявата колонка оранжева/.Но мисля тия дни да си поиграя и да го направя както трябва-демек като фабрично...само,че трябва да погледна моя комфорт,дали на него има изобщо такава букса, и ще и вкарвам обувки,или щя трябва да търся готова нова.А има вариант въобще да няма гнездо за такава букса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,можете ли да ми покажете каква е буксата която се включва в комфорта....ще ходя по едни морги и да знам какво точно да търся.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същата такава букса я има и на климатроника, а щом си с две ел-стъкла, то задължително я имаш!

 

8349731b.jpg

 

8349738U.jpg

 

8349740O.jpg

 

8349741b.jpg


И да, ползва се на много места, в много коли - има я на комфорта на А4 8Е, на А6 4В, на климатрониците на А4 8Е, А6 4В, А3 8L, Голф 4, Пасат 3В2 и 3В3 и кой знае още къде... Абе популярна си е! Оригиналния и номер започва с 443, което ще рече Ауди 100 СС (1982-1991).

 

След някой друг ден мисля ще имам тема HOW-TO! за тези светулки, щото като видях, че модула ми поддържа "footwell light" и се реших и аз да го инсталирам. Само стойките под предните седалки ще са хоум мейд, щото 30 кинта за брой са малко прекалени за малко парче пластмаса...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз умувам за некъв дизайн,така да се каже,че2*30=60.за неква пластмаса ми иде множко,а и нереално.....но не е изключено и това да е варианта,ако не намера сгодно решение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре де,намерил съм едно б6 и едно б7, имат климатроници.Утре ще ида да я скубна,а след малко ще сляза с лап топа до колата,да проверя номера на комфорта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи и още как! Когато задните стъкла са с ръчки, бравите се задействат от комфорта точно през тази букса!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...