Jump to content

От автоматична към ръчна кутия


Berkut74

Recommended Posts

Колеги,дават ми изгодно едно Ауди автоматик с повредена ск. кутия,аз имам едни ръчни скорости от АБК и другото е с такъв мотор,а също имам конзолата с педалите.Питането ми е трудна ли е интервенцията по смяната и какво още ми е нужно за интервенцията?Захващането на кутиите еднакво ли е?

Предварително благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Занимавка, но според мен имаш основното трябва ти и съединител и маховик. Друго и да има ще са дребни работи. А някои по компитентен трябва да каже за електрониката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това не се бях замислял,има ли електроника по тази кутия :nixweiss:

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Елементарно е да се сложи ръчка. Освен педалите и скоростната кутия, трябва да си купиш съединител както казва колегата. Също така и не забравяй самия скоростен лост с "ръката" отдолу.

Маховик също но там до колкото знам за V6 двигателите е Dual mass, с тези пружини вътре. А за 4 цил също би трябвало да е така. Има хора, които слагат еднокомпонентния single mass flywheelот 2.3 5-цил., който също става, но е много по-лек и при всяка смяна на съединител се шлайфа и е готов, също  и мотора се развърта по-бързо зради ниското тегло, но пак казвам не знам дали става за АБК този маховик/

 

Електрониката - трябва ти VAG COM. Не знам дали имаш OBDII но ако го имаш, става за 5 мин да се препрограмира ECU-то за да знае че е с ръчка. Аз съм на точно същия етап и ще слагам ръчка на мястото на автомата.

Успех B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде го хвърли човека на черешата с тоя двумасов маховик за допотопен дръгел като АБК хич не ми стана ясно....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Георги,ти на колко коли си правил тази процедура?

На старото ми 80 се оказа,че полуоските,каретата и стартера са различни .

Даже и тампона на ск. к-я е различен и на друго място

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и това забравих. Каретата са съвсем други. И също така са различни за куатро и за предно предаване, затова колеката да не забрави да си ги набави.

До сега не съм правил тази процедура, само съм си разглобил донор с предно предаване и ръчна кутия които пасват на кабриолет. Но пък има няколко човека из щатско, които са го правили.

Също така тампоните са други да, но пък не са никак скъпи или трудни за намиране. За стартер се съмнявам да е друг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне при мен беше така.По спомен единия се ловеше с два,адругия с три болта.Все пак я правих преди 7-8години.

За новия тампон май му се заварваше нова стойка.Не помня вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скорстната кутия ми е комплект с полуоските,но стартера е ново двайсет,а някой има ли напредстава колко върви втора ръка автоматична кутия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

стартера от автомат става на ръчка но обратното не

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втора ръка автомат не знам за цената но трябва многобда се внимава за състоянието. Виждал съм на кабриолет сменян автомат на 70 хил мили(поне 3 коли) а също и оригинален без проблем на 200 000 мили.

Sent from my LG-H950 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм писал в темата,защото докато се двуумех колата я купиха(за има няма 10 дни обява),но все пак благодаря за мненията а може и на друг колега да е от полза :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...