Jump to content

След S4 B5 накъде? S4 B6-B7 или A6 4F?


Recommended Posts

Къде съм написал, че правя някаква аналогия с каквото и да е? Съединителя е оразмерен за стоков мотор, не за тунинг. Тоя на Люк с маховика ли е, щото това е скъпото?

Пак си пишеш некви твои си измислени глупости. 1.8т няма нужда от бар за да поддържа 200 и не е ясно защо го намесваш, и защо въобще намесваш 200. До 200 как ще се ускори, без да надуват турбините ли? И въобще извънградско охлаждането е малък проблем, какво става градско като дадеш газ с тия завряни кулери в калниците? На втория светофар готините проблемни Егт-а са ти отрязали и бууст и всичко и караш по бавна и от стокова кола. Турбините са тези които поемат голямата жега и се амортизират супер бързо, не двигателя. Не знам защо се правиш на тъп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 84
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Турбините се амортизират супер бързо, моята изкара само 5 години на 1,3бара и после като се пукна леко топлата част олекнах със солидната сума от 200лв :) Колата до последно не гореше грам масло и все още не гори при новия си собственик. А съединителя е пален буквално 30-40пъти, след което изкарва още 3 години и все още не се сменя. Не съм бил особено притеснен да пътувам с тая кола, нито пък съм се съобразявал как да карам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 И въобще извънградско охлаждането е малък проблем, какво става градско като дадеш газ с тия завряни кулери в калниците? На втория светофар готините проблемни Егт-а са ти отрязали и бууст и всичко и караш по бавна и от стокова кола. 

Рицарю на шосетата, искам да те видя как ще караш тунинговано S4 на пълен бууст в града :flehan:  :flehan:  :flehan:

 

Моторът е много популярен и има всякакви решения за всичко (дори за измислените ти "проблеми").

Ако тезата ти е, че S4 2.7 е несполучлив модел, мога само да се изсмея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва да  знае,че вземе ли RS4/RS6,всяка година почва от 3К за каско+ГО,

Как ги сметна тия 3к, че ми е особено интересно? :)

 

Карай си S4 ката и не се вкарвай във филми според мен. 

:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..ми сметни колко е каското на кола с  оценка  минимум 40К лв и остатъка(ако има)си го натъмъни... :question:

Редактирано от sashocos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рицарю на шосетата, искам да те видя как ще караш тунинговано S4 на пълен бууст в града :flehan:  :flehan:  :flehan:

 

Моторът е много популярен и има всякакви решения за всичко (дори за измислените ти "проблеми").

Ако тезата ти е, че S4 2.7 е несполучлив модел, мога само да се изсмея.

Доста е лесно, не превключваш на 1000 оборота. Но ако ще се разчита като се чипне да не се настъпва съм съгласен, че ще изкарат доста. Но тогава какъв е смисъла от подобна кола?

Решения е ясно, че вече има за толкова стар мотор но за какво е нужно да се занимава човек с подобна бездънна яма.

Никъде не съм казал, че е несполучлив. За времето си е бил супер. После е дошъл следващия модел който е доста по добър и така нататък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За времето си е бил супер. После е дошъл следващия модел който е доста по добър и така нататък.

Това при Ауди не е задължително. "Било измислено TDI-ТО, наречено petkan AEL, което за времето си било супер. ...и После дошъл:душегуба. .. [emoji16] [emoji16] [emoji16]

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е така само за петите собственици на колата. Но не е само мотора по добър, модела е на светлинни години от 100-цата, автоматите също и т. н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 За времето си е бил супер. После е дошъл следващия модел който е доста по добър и така нататък.

Това е малко спорно. Визията на купето Б6 няма база за сравнение с Б5.

Шасито обаче не предлага нищо по-различно. Същия тип окачване, преден/заден мост, същите скоростни кутии.

Най-големия и непреодолим проблем на 2.7 е теглото и баланса на купето. При Б6 обаче вместо решение има задълбочаване на проблема - 4.2 не е по-лек, а за капак е по-изнесен напред и с по-висок център на тежестта.

 

Идеята на поста ми беше е, че е спорно дали смяната на 15 годишен автомобил с 13 годишен, които реално не прадлага нещо повече има смисъл. Ауди имат много по-интересни модели.

Слагането на чип за 2.7 е безобидно за мотора, а дава възможност да се изчака за някой по-интересен и заслужаващ си модел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...