petkan_ivanov Публикувано 18 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2015 Къде съм написал, че правя някаква аналогия с каквото и да е? Съединителя е оразмерен за стоков мотор, не за тунинг. Тоя на Люк с маховика ли е, щото това е скъпото? Пак си пишеш некви твои си измислени глупости. 1.8т няма нужда от бар за да поддържа 200 и не е ясно защо го намесваш, и защо въобще намесваш 200. До 200 как ще се ускори, без да надуват турбините ли? И въобще извънградско охлаждането е малък проблем, какво става градско като дадеш газ с тия завряни кулери в калниците? На втория светофар готините проблемни Егт-а са ти отрязали и бууст и всичко и караш по бавна и от стокова кола. Турбините са тези които поемат голямата жега и се амортизират супер бързо, не двигателя. Не знам защо се правиш на тъп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 18 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2015 Турбините се амортизират супер бързо, моята изкара само 5 години на 1,3бара и после като се пукна леко топлата част олекнах със солидната сума от 200лв Колата до последно не гореше грам масло и все още не гори при новия си собственик. А съединителя е пален буквално 30-40пъти, след което изкарва още 3 години и все още не се сменя. Не съм бил особено притеснен да пътувам с тая кола, нито пък съм се съобразявал как да карам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 18 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2015 И въобще извънградско охлаждането е малък проблем, какво става градско като дадеш газ с тия завряни кулери в калниците? На втория светофар готините проблемни Егт-а са ти отрязали и бууст и всичко и караш по бавна и от стокова кола. Рицарю на шосетата, искам да те видя как ще караш тунинговано S4 на пълен бууст в града Моторът е много популярен и има всякакви решения за всичко (дори за измислените ти "проблеми").Ако тезата ти е, че S4 2.7 е несполучлив модел, мога само да се изсмея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 18 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2015 трябва да знае,че вземе ли RS4/RS6,всяка година почва от 3К за каско+ГО,Как ги сметна тия 3к, че ми е особено интересно? Карай си S4 ката и не се вкарвай във филми според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 18 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2015 (Редактирано) ..ми сметни колко е каското на кола с оценка минимум 40К лв и остатъка(ако има)си го натъмъни... Редактирано 18 Септември 2015 от sashocos Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkan_ivanov Публикувано 18 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2015 Рицарю на шосетата, искам да те видя как ще караш тунинговано S4 на пълен бууст в града Моторът е много популярен и има всякакви решения за всичко (дори за измислените ти "проблеми").Ако тезата ти е, че S4 2.7 е несполучлив модел, мога само да се изсмея.Доста е лесно, не превключваш на 1000 оборота. Но ако ще се разчита като се чипне да не се настъпва съм съгласен, че ще изкарат доста. Но тогава какъв е смисъла от подобна кола?Решения е ясно, че вече има за толкова стар мотор но за какво е нужно да се занимава човек с подобна бездънна яма.Никъде не съм казал, че е несполучлив. За времето си е бил супер. После е дошъл следващия модел който е доста по добър и така нататък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 18 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2015 За времето си е бил супер. После е дошъл следващия модел който е доста по добър и така нататък.Това при Ауди не е задължително. "Било измислено TDI-ТО, наречено petkan AEL, което за времето си било супер. ...и После дошъл:душегуба. .. [emoji16] [emoji16] [emoji16] Sent from my SM-G925F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkan_ivanov Публикувано 18 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2015 Това е така само за петите собственици на колата. Но не е само мотора по добър, модела е на светлинни години от 100-цата, автоматите също и т. н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 19 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2015 За времето си е бил супер. После е дошъл следващия модел който е доста по добър и така нататък.Това е малко спорно. Визията на купето Б6 няма база за сравнение с Б5.Шасито обаче не предлага нищо по-различно. Същия тип окачване, преден/заден мост, същите скоростни кутии.Най-големия и непреодолим проблем на 2.7 е теглото и баланса на купето. При Б6 обаче вместо решение има задълбочаване на проблема - 4.2 не е по-лек, а за капак е по-изнесен напред и с по-висок център на тежестта. Идеята на поста ми беше е, че е спорно дали смяната на 15 годишен автомобил с 13 годишен, които реално не прадлага нещо повече има смисъл. Ауди имат много по-интересни модели.Слагането на чип за 2.7 е безобидно за мотора, а дава възможност да се изчака за някой по-интересен и заслужаващ си модел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 19 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2015 Изяснихме нещата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts