Jump to content

petkan_ivanov

Members
  • Мнения

    96
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    3.2

Последни посетители

843 профилни разглеждания

petkan_ivanov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Нещо друго е било, при мен св беше счупил обтегач и освен презния ход по друго не се познаваше, в д-брос даже не можаха да познаят, че е това. Пак на 4.2.
  2. Виж в MMI менюто дали имаш система за следене на гумите.
  3. Като не знаеш къде да годиш и н можеш да ползваш търсачката. Пиши на @vladi. Безсмислено е втора ръка, рециклирането е оферта за дълъг период.
  4. Кои са тези всички които препоръчват ловато?
  5. Има и ръчка на 3.0тди но по трудно се намират.2.7тди само ако търси предно преди фейса както е написал Робо.
  6. Не си спомням какво съм писал.Колата дойде с едни Мишелин пилот дето им беше втори сезон 18-ки, с тях буквално не можеше да хване пътя на която и да е предавка. Същото както го описваш ти. Изкарахме с тях до края на лятото, после като се взеха зимните все едно беше друга кола, на другия сезон и нови летни и колата заспа. Преди го написах и сега ще повторя на пълна газ няма как да се кара подобна кола, но дори да пробваш дори 4.2-ката превърта на пълна газ на 1-ва и 2-ра. Кара се съвсем нормално и понеже е с по къси скорости от автомата и е голям астматик общо взето няма значение на коя предавка е, винаги върви. Което е супер нелогично като си свикнал с турбо мотори или дизели. И аз преди да я карам често си мислех, че е безсмислена комбинация но си. смених мнението. Така или иначе за 2 години разменно каране ми харсваха еднакво со осмака така, че това трябва да говори достатъчно.
  7. Темата е за а6 3.2, а се стигна до спортните коли и разни гтр-а.
  8. Не, води се спор, че 3.2 можело да тръгва само с превъртане в града и не ставала за каране в града защото са карали б5 или ауди купе и те им превъртали гуми преди 10 години.
  9. Аз го казвам от опит щото така превземах бордюри, единия път добре го изтресках, както е 2 тона 4ф-ката директно един от долните носачи се счупи. Газ до ламарината на 4.2-то ако не е напълно направо и с нов асфалт превърта, за павета, мокро и т. н. няма смисъл да се споменава. Нема смисъл да се хабиш да го казваш като си виждал тази кола на картинка. Иначе щом почнА да м викаш дебел в ясно, че свършиха аргументите и нема кфо да кажеш, и ти е ясно колко не ставаш за трол.
  10. Какво си имал, пишеш че си карал някакви коли с турбо мотори, там като пикне турбото особено на дизелите е нормално да превъртят гумите. Сега изкача другия въпрос да не би като караш педала на газта да го ползваш он/оф? Щото на пълна газ и 4.2-ката не може да се кара, да не споменаваме на дъжд или сняг, там педала само се гали. Яко ме боли кога кво ще си купуваш, темата е за покупка на кола с тоя мотор, а не обичайните заподозрени дето са имали пълнолетни коли но са се качвали за кръгче на некой смотан дизел да плюят по предното. Каза си неточното о безсмислено мнение и спокойно можеш да се ориваш и да влизаш повече в темата.
  11. Дадеш ли газ на кола с куатро в по остър завой си директно в бордюра и се чупи някой и друг носач. На 1.8т не става щото си е скопеняк най страшен и няма сила да мръдне. Както и на дхтдж-то казак вземи пробай нещо дето не е на 20-30 години. Стига с тоя скапан тръц.
  12. Голяма е разликата, като някой ден имаш приятел я покарай и сам ще разбереш. Ауди не са спрели да правят коли до б5. Тръца няма как кой знае колко да върти защото го карам с полусликове, но това няма връзка с темата. Ясно е, че съм болен и обгазен и зарова си взех и 4.2, и въобще нямам меродавно мнение кое на мен ми харесва.
  13. Дизели съм пробвал, но да си купя няма да стане. След като съм имал големи атмосферки, лага на дизелите е нетърпим.
  14. 255 кс на 1500 кила.Сега обясни какво е общото между б5-ците и 4ф-ката? 2 години карах две 4ф-ки 4.2 куатро и 3.2-ката на предно. Имам мегдан за сравнение. Само за сняг има смисъл или при високи мощности.
×
×
  • Create New...