bob17 Публикувано 16 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2016 Данчо, ПОКЛОН !!!! Имаш ли вариант да ми обясниш как се свалят дюзите ? Искам да ги освежа малко ! Трябва ли ми спец. инструмент,като обратен чук или може и с нещо по просто! Сменявал съм си сам ангр. ремък, та не съм толкова зле технически !! Благодаря предварително ! Sent from my LG-D955 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 16 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2016 Трябва обратен чук, не знам как по друг начин. Внимавай да не загубиш дихтунг, че на мен ми се беше случило и тегаво се намират същите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob17 Публикувано 16 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2016 (Редактирано) На 9/16/2016 at 20:13, ogip написа: Цитиране на предходно мнение! Мерс много !!!! Имам още един въпрос. Има доста теми за предното окачване, но никъде не пише на последния фейс колко мм са дебели шарнирите ! Ще поръчвам целия комплект-попитаха ме 16 или 20 мм е шарнира и аз не можах да отговоря! Колата е 2001 септември !!! Не ми се ще като я разглобя тепърва да търся окачване ! Благодаря предварително ! Sent from my LG-D955 using Tapatalk Редактирано 19 Септември 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 16 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2016 ако е фейса са 16,и нещо си.разликата със преди фейса е само в този шарнир на преден долен носач.това лято сменях окачване и моята е септември 2001 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 16 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2016 За дюзите имаше начин като вземаш от морга една от тръбичките,завиваш си я и горния край огъваш и захващаш със нещо и чукаш нагоре,май Данчо беше споменал за този вариант Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 17 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2016 (Редактирано) Точно, стават тръбички от всякакви двигатели...стига да уцелиш размера на резбата. След като свалиш дюззите, старателно чистене с парцалче на отворите в главите (леглото на дифтхунгата). Желателно е и нови дифтхунги. Редактирано 17 Септември 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob17 Публикувано 17 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2016 Мерси много !!!! В четвъртък я започвам !!! Sent from my LG-D955 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 17 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2016 Да попитам?!?! Какво означава това: освежаване... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n00kie Публикувано 25 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2016 Здравейте колеги, какво масло да сипа в задния диференциал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Велин Публикувано 26 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2016 (Редактирано) На това Ауди няма нещо, което да не му се е счупило. Респект към автора за ентусиазма и опита, който веч е натрупал. Сигурно 90-95% от майсторите по сервизите в тая държава вече са под него по умения, знани, и опит. И определено имат какво да захлебят. Нямам Ауди, посто се поинтересувах от куатро. Обаче тия 13 стрраници ги прочетох с удоволствие. Редактирано 26 Ноември 2016 от Велин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 4 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2016 (Редактирано) Тамън да ми загние темичката... И дошегроба не се посвени да ме подсети да напиша нещо...по нужда, по-голяма нужда така да се каже. Та разхождам си душето по квартално му и не щеш ли хоп реши да подгрява инзвъредно... -Туй не е истина си викам... Не можеш подгрява така без предупреждение. Ма Той, не та не, Студено му било??!?! И си мига на таблото подсказвайки ми пътя за Супердизел. -Бе мама ти мръсна...са че ти изкарам буталата през асПОхО ега стоплиш, че си у ред. Не те ли изстудиха достатъчно у супердизело миналия път покойник мръсен.. Обаче... Лошийо е на тариката малкото...и стратегически обърна към вкъщи. да изкарва бутала на по-близко, ега пехеходството е по-малко. Та душето измина цели 3км, умря на 20м от паркинга, които олимпийски измина по Енерция... Време е па да сменим подписо...Имам причина така да се каже: Кафяви гащи отново... И саа треа се вадат кинти за електроника на помпата.... Ма как ме усети, че съм скътал парички не моа си го обесня?!?! Редактирано 4 Декември 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 4 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2016 Данчо,само тоз преди твоя коментар те е прокълнал да знаеш или по точно е предизвикал съдбата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 4 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2016 Тя съдбата на тая кола е прокълната още в Инголщат...Аз само вървя по стъпките И. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 4 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2016 (Редактирано) Някой ден и аз чакам този момент да се обади помпата,и съм твърдо решен че сам щще се помъча да запоя някакво си чипче(ако е електрониката),гледах много по тубето как става та те го правят за 15 минути....може и да я прееба още повече но ако я оправя поне ще споделя малко опит Редактирано 4 Декември 2016 от Denyo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 4 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2016 То хубаво, ама чипчето е само следствие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 4 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2016 Брее, нали я прави тая помпа е, кофти тръпка... отново... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n00kie Публикувано 4 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2016 Тя електрониката не умира от самосебеси, нещо я е претоварило и недей да правиш моята грешка със Супер Дизел(съсипаха ми колата) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 5 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 (Редактирано) Ей, ма много ви благодарско за насоките. Само дека нема а ги спазим. Тя помпата беше за самяна на авансаторно бутало, и чистене на дюзи, обучение стенд и гарнитури. Та там 700лебета ми куснаха. Сега остава да се смени клапан дебит щото сигурация е задрал (за това говори мигането на "реотанчето" на таблото), и да се запОЙ правилният транзистор, отново обучение, Интересно, е че нямаше забиване на 2-3000оборота, направо угасна. Кво да се прави, предишният път ми мина и мисълта за смяна на здрав транзистор...така и така е разглобена. Ама като сложих и клапан и, и , и, много лесно ме разубедиха само със съобщаването на цената... Сега обаче ще го гледам тоя филм отново... Сам в къщи за коледа.... Редактирано 5 Декември 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 5 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 Пак ти казвам, че е безсмислено да сменяш електронни компоненти (освен електролитни кондензатори), които си работят. Ако горят, то е следствие на друго, а не защото са одъртели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 5 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 Оги ма нали това съм пиасал. преди 49 минути, loshdancho написа: Сега остава да се смени клапан дебит щото сигурация е задрал (за това говори мигането на "реотанчето" на таблото), и да се запОЙ правилният транзистор, отново обучение. Само да разбера днес коло ще ме жулят. И ще искам 80млг. клапан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 5 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 преди 57 минути, loshdancho написа: предишният път ми мина и мисълта за смяна на здрав транзистор... Аз по повод това вметнах... Ай дано мине по-леко тоя път. После тъкмо да кажеш с 80мг клапан как е, БАУ-то се оказа най-спънатия кон, грам отгоре не иска да пуска от фабрично зададеното и дюзите са най-пестеливите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 5 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 Миналият път исках да сменя здрав транзистор в комплект с клапан за дебит. Цената ме спря, пък се и вързах на обясненията от супердизел: -вече причината за горене е отстранена(трудното палене).... Да де, ама тя не е само една. Сега остава да се отстрани и другата. Задрал клапан дебит. Празници са скоро, що ли да не остана без паре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n00kie Публикувано 5 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 Пак ти казвам не се занимавай със Супер Дизел ще страдаш много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 5 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 Ех Данчо, пак ли те погреба... Хич не ти върви. Запали една свещ в близката църква. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 5 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 Зеем а запалим една клада с покойника... И да съберем всички тръц-масони на софра. Стаа, ако ми сберат по 10-20лв за сеира....ега си купим един тръц да му миришем на чесън. А иначе вече звънях на страшен-дизел....че ме лющат отново. С около 6-700парета. Даже съм радостен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване