Jump to content

Аз ремонтирам душегуб 2.5 TDI


loshdancho

Recommended Posts

Данчо, ПОКЛОН !!!!

Имаш ли вариант да ми обясниш как се свалят дюзите ?

Искам да ги освежа малко ! Трябва ли ми спец. инструмент,като обратен чук или може и с нещо по просто! Сменявал съм си сам ангр. ремък, та не съм толкова зле технически !!

Благодаря предварително !

Sent from my LG-D955 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 636
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Трябва обратен чук, не знам как по друг начин. Внимавай да не загубиш дихтунг, че на мен ми се беше случило и тегаво се намират същите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/16/2016 at 20:13, ogip написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Мерс много !!!!

Имам още един въпрос. Има доста теми за предното окачване, но никъде не пише на последния фейс колко мм са дебели шарнирите !

Ще поръчвам целия комплект-попитаха ме 16 или 20 мм е шарнира и аз не можах да отговоря! Колата е 2001 септември !!!

Не ми се ще като я разглобя тепърва да търся окачване !

Благодаря предварително !

Sent from my LG-D955 using Tapatalk

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е фейса са 16,и нещо си.разликата със преди фейса е само в този шарнир на преден долен носач.това лято сменях окачване и моята е септември 2001 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дюзите имаше начин като вземаш от морга една от тръбичките,завиваш си я и горния край огъваш и захващаш със нещо и чукаш нагоре,май Данчо беше споменал за този вариант :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно, стават тръбички от всякакви двигатели...стига да уцелиш размера на резбата.

След като свалиш дюззите, старателно чистене  с парцалче на отворите в главите (леглото на дифтхунгата). Желателно е и нови дифтхунги.  

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 1 month later...

На това Ауди няма нещо, което да не му се е счупило.

Респект към автора за ентусиазма и опита, който веч е натрупал.

Сигурно 90-95% от майсторите по сервизите в тая държава вече са под него по умения, знани, и опит.

И определено имат какво да захлебят.

 

Нямам Ауди, посто се поинтересувах от куатро. Обаче тия 13 стрраници ги прочетох с удоволствие.

 

 

 

Редактирано от Велин
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тамън да ми загние темичката... И дошегроба:steinigung: не се посвени да ме подсети да напиша нещо...по нужда, по-голяма нужда така да се каже.

 Та разхождам си душето по квартално му и не щеш ли хоп реши да подгрява инзвъредно...

 -Туй не е истина си викам... Не можеш подгрява така без предупреждение.

Ма Той, не та не, Студено му било??!?! И си мига на таблото подсказвайки ми пътя за Супердизел.

-Бе мама ти мръсна...са че ти изкарам буталата през асПОхО ега стоплиш, че си у ред. Не те ли изстудиха достатъчно у супердизело миналия път покойник мръсен..

 Обаче... Лошийо е  на тариката малкото...и стратегически обърна към вкъщи. да изкарва бутала на по-близко, ега пехеходството е по-малко.

Та душето измина цели 3км, умря на 20м от паркинга, които олимпийски измина по Енерция...

 Време е па да сменим подписо...Имам причина така да се каже: Кафяви гащи отново...

И саа треа се вадат кинти за електроника на помпата.... Ма как ме усети, че съм скътал парички не моа си го обесня?!?!:nixweiss:

 

 

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данчо,само тоз преди твоя коментар те е прокълнал да знаеш :) или по точно е предизвикал съдбата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя съдбата на тая кола е прокълната още в  Инголщат...Аз само вървя по стъпките И.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ден и аз чакам този момент да се обади помпата,и съм твърдо решен че сам щще се помъча да запоя някакво си чипче(ако е електрониката),гледах много по тубето как става та те го правят за 15 минути....може и да я прееба още повече но ако я оправя поне ще споделя малко опит :hilezh:

Редактирано от Denyo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя електрониката не умира от самосебеси, нещо я е претоварило и недей да правиш моята грешка със Супер Дизел(съсипаха ми колата) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, ма много ви благодарско за насоките.:respekt: Само дека нема а ги спазим.:hilezh:

  Тя помпата беше за самяна на авансаторно бутало, и чистене на дюзи, обучение стенд и гарнитури.

Та там  700лебета ми куснаха.

Сега остава да се смени клапан дебит  щото сигурация е задрал (за това говори мигането  на "реотанчето" на таблото), и да се запОЙ правилният транзистор, отново обучение, Интересно, е че нямаше забиване на 2-3000оборота, направо угасна.

  Кво да се прави, предишният път ми мина и мисълта за смяна на здрав транзистор...така и така е разглобена.

Ама като сложих и клапан и, и , и,  много лесно ме разубедиха само със съобщаването на цената...

Сега обаче ще го гледам тоя филм отново...   Сам в къщи за коледа....:steinigung:

 

 

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак ти казвам, че е безсмислено да сменяш електронни компоненти (освен електролитни кондензатори), които си работят. Ако горят, то е следствие на друго, а не защото са одъртели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оги ма нали това съм пиасал.

преди 49 минути, loshdancho написа:

 

Сега остава да се смени клапан дебит  щото сигурация е задрал (за това говори мигането  на "реотанчето" на таблото), и да се запОЙ правилният транзистор, отново обучение.

 

 

 

Само да разбера днес коло ще ме жулят. И ще искам 80млг. клапан.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 57 минути, loshdancho написа:

предишният път ми мина и мисълта за смяна на здрав транзистор...

Аз по повод това вметнах... Ай дано мине по-леко тоя път. После тъкмо да кажеш с 80мг клапан как е, БАУ-то се оказа най-спънатия кон, грам отгоре не иска да пуска от фабрично зададеното и дюзите са най-пестеливите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналият път исках да сменя здрав транзистор в комплект с клапан за дебит. Цената ме спря, пък се и вързах на обясненията от супердизел:

-вече причината за горене е отстранена(трудното палене)....

Да де,  ама тя не е само една. Сега остава да се отстрани и другата. Задрал клапан дебит. Празници са скоро, що ли да не остана без паре.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зеем а запалим една клада с покойника... И да съберем всички  тръц-масони на софра.:hilezh:

Стаа, ако ми сберат по 10-20лв за сеира....ега си купим един тръц да му миришем на чесън:hilezh:.

А иначе вече звънях на страшен-дизел....че ме лющат отново. С около 6-700парета. Даже съм радостен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...