Jump to content

Аз ремонтирам душегуб 2.5 TDI


loshdancho

Recommended Posts

Метнах един боб аз :hilezh: Ама много хора гледат теч отзад и викат "Кутията тече", а то реално е само в опашката. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 636
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Явно като чуе за празници и душко почва да пуска душата......

Тая аларма почва да ми къса нервите добре че епод терасата.

Алармата е заводска.Колата е А6 2.5 2003 163к.с. на предно.

Не съм правил никакви интервенции по нея.

Последно в събота чистих грешки и ръчках плафона на тавана отзад(стъдена спойка,кофти контакт не знам)

Грешка има само за копчето на обемните датчици просто защото го няма,но е така откакто ми е в ръцете.

От събота насам избирателно без да има някаква зависимост след като заключа след изветно време почва да пищи.Прави го когато си иска.

Прави ми впечатление че откакто откача при заключване не мигват аварийките.

Четох де що има.....

Всички плафони рабитят, микретата и те,сд-то си е оригиналното. Скоро слагах дигитален чейнджър но подвързването е културно, с букса на мястото на оригиналния няма къде да окъсява.

Впредвид задаващите се стъдове не съм много ОК. да цвили цяла нощ.

Помагайте Братя!!!!

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вагком ти дава информация какво я е задействало. Като гершка излиза:

"Аларм таргет ".....  и името на сензора, интерйор монитор са обемните датчици.

Аз имах подобен проблем докато не ги намалих на 50%

Предполагаеми причини за задействане на тия датчици ... Клапите на купето под задната броня и централната клапа за рециркулация на въздуха в купето. Ако са отворени може да се получи поток в колата и да задейства датчиците. Според нен.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма грешки на алармата

Аз затова си скубя косата

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ай стиха бре, това не е Ц-К ключе, трябва да запомни причината за задействане на алармата.  Други причини са нагревателя на задното стъкло(прекъсва времено) използва се за сензор. Машинките за стъклата... Също ги ползва за сензори, по някакъв начин мери индукцията в моторчето и усилието върху него.ако стъклото се счупи или натисне това оказва влиание върху моторчето.....принципно. Имах такава грешка в задно стъкло, разрових се в ростеч и така пишеше. Глас брейк сензор реар райт.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, ivanparvan написа:

Прави ми впечатление че откакто откача при заключване не мигват аварийките.

Е тук ти е разковничето.

Не мигват, като има незаключена (незатворена) врата.

преди 36 минути, loshdancho написа:

мери индукцията в моторчето и усилието върху него.ако стъклото се счупи или натисне това оказва влиание върху моторчето.....принципно. Имах такава грешка в задно стъкло, разрових се в ростеч и така пишеше. Глас брейк сензор реар райт.

Ай штига ве... Дай линк, че направо ми стана интересно чак такава технология.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа честно не знам къде беше, по грешката рових и намерих. Ама после я изтрих и....спомени няма. Само си спомням името. Глаз брейк сензор реар райт.

Май и антените се ползвар за снезори. За моторчето....май ше излезе ЕЖК...на пазара.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, ogip написа:

Е тук ти е разковничето.

Не мигват, като има незаключена (незатворена) врата.

Това колегата лесно би го забелязал по бутоните на вратата. По скоро е несработил Safe актуатор, но пак трябва да има записана грешка, само че не в модула на алармата а в комфорт модула. Друг е въпроса, че тази тема едва ли е подходящо място да обсъждаме това. 

 

Преди 10 часа, ogip написа:

Ай штига ве... Дай линк, че направо ми стана интересно чак такава технология.

И аз ще следя с интерес. Заинтригуван съм :stupid:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, katsi86 написа:

 

И аз ще следя с интерес. Заинтригуван съм :stupid:.

 Предадо се бре. Не е тъй както го мислех.:verweis:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 17.12.2017 г. at 11:49, loshdancho написа:

Във тая кола има нещо нередно....Според мен.
При положение, че е зацепена на 0.0градуса(100.2%) показва 15градуса ама на 16-17% (вместо на 20-30%).

Даже при зацепване на 0.0градуса би трябвало да е по-близо  към 30% показанието(тя си има 2градуса дадени механично , ако е зацепена на 4градуса да отива към 20%:lupe: ама тука е зацепена на Нула и пак е извън нормите:nixweiss:) . Според мен си е почнал да задържа и задира. Още малко и няма да може да изпълни теста.

Карай докато откаже хептен да пали и запише грешка(тогава ще почне да пуши бяло и да мирише сладникаво гадно)....После се знае...700лв авансаторно бутало. Само не я мъчете на стартер много, че ще думне и транзистора.

Еми за сега така ще я карам  със прекъснат датчик , за напред ще и търся:nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виновника за самоволното включване на алармата открит.

Показно накиснат в разредител,подсушен, удавен в контактен спрей да си знае и върнат на място.

Датчик в ключалката на предния капак.

П.С.

Наистина ваг кома записва от къде е задействана алармата.Аз се заблудих понеже пише че не е грешка а е само съобщение...

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска смяна на масло и горивния филтър със клапанчето на моя Мизерник че УЖ има съмнение за въздух във системата,та като оглеждах видях и маркуча за излишната нафта във лявата глава е цепнат и като го нагънах малко и цъссс аха викам дано от това да не пали и утре ще се сменя.Молете се да е от него а не от помпата :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска преди да го сменя наистина имаше нафта около маркучето и върху капака беше замазало яко,смених го и я закачихме гадината но нещо стана на моята програма и я четохме със нерегистрирана та ще кача снимка само на канала който записва когато не я запалила ко е станало и дано да е този канал де че да кажете добре ли е зле ли :hilezh: 

20171223_162415.jpg

Редактирано от Denyo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички колеги включи ли се за решаването на проблема  ми със запалването при загрял двигател:respekt:.Проблема е решен оказа се  акумулатор, както споменаха  някои от колегите.:flehan: Замених го с нов 100Ah и сега  запалва от раз независимо топла студена!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега,и аз съм със нови свещи и нов акумулатор щот миналата зима го ядох бая,и да споделя и моя проблем е решен.Дърпала въздух от маркуча за излишната нафта(направо ма вкара у филма с помпата) :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте на всички пак. И за много години.

Преди да хвърля един боб реших да се допитам до вас.

Откакто температурите почнаха да падат по 0 градуса душата взе да запецва на първо палене.

Превърта стартера от четвърт взривява и гасне. На втори опит няма проблеми-върти и пали от раз. И с подгряване няколко пъти същата работа. Като припали изпушва и мирише на сурова нафта.

Подгрява нормално. Преди седмица сменях капаци на клапаните,всичко е си е на мястото няма драми. Сменени са подгревни свещи масла филтри. Черпи се със скъпа нафта и добавка. Няма въздух няма теч няма излишни шумове но факта си е факт.

Дразни ме все едно карам кадет ноноинжекция и му се моля сутрин.

Някакви идеи?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Измери компресия и ако е само на 100 000км може да е вкопал легла на клапаните. Съответно дим влиза в смукателната част гони кислорода и гаснеш. ЕГР, или изпускателна система. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Километрите са 500к +. Егр-а е изолиран и софтуерно и хардуерно.

И не го прави постоянно ми е последното наблюдение.

Изпускателната система как да я проверя.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е постоянно тогава спри колата с навирена муцуна. Така ако смуче въздух като запалиш(ако запалиш) колата ще изгасне и ще запали трудно. Тогава вече търсиш проблема в горивопроводите. Провери за задържане дросел клапата на входа на смукателния колектор, ако има нагари се случва да заседне.

 

ПП - Нещо изпускаш а ти е пред очите...Замери РЕАЛНО има ли напрежение върху погревките! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уж всичко е проверено.

Тия дни съм на път но като остана малко свободен ще я преслушам пак.

Ще пробвам и това с муцуната нагоре.

Благодарско за насоките.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на Всички.Аз пак да се пооплача..

От снощи душегиба е с бронхит....

Замина си дебитомера, а уж само два пъти е киснат в разредител:)

Снощи се прибирам от Русе за Велико Търново,карам си с 120-130 наближавам колона и както си му е реда 6>4 газ и на втория тир все едно някой закачи и на мен 2 тона ремарке.

3 4 5 6 газ до долу,авудито само се дразни ръмжи форсира и ускорява до 2500 оборота, по нататък-пълен мъртвец.

След километър два се съвзе. Имах подобен проблем преди година от N75 и се оправяше като върна газта(в последствие излезе скъсан маркуч за вакума към клапана) та викам си аха ОПРАВИ се.

Да ама Не.

Тая сутрин излизам за работа-както обикновено върти, пали и заминава.Само че като видя булеварда 2 3 4 до 2500 оборота с мъка,почва едно бучене и нататък ускорява с още по голяма мъка.Викам тука пак нещо се е окотило...

Понеже в неделя и Господ почива,и аз намерих малко време да по прочета тук и да надърпам малко кабели.

Резултата е -след поредно чистене на дебитомера със спрей за фина електроника G22 от Конрад-със закачен кабел работата е за опело.Като откача буксата направо си апе каишката като едно време милата.

В петък сменях един вакум който беше изгнил,на клапана за плавно гаснене мисля че беше(този дето е на смукателния колектор преди да се раздели за двете глави).Свъран с друг клапан закачен на една планка до АБС-а и се свързва с едон тройник към вакума за N75.Не вярвам да има нещо общо-само споменавам.

Интересува ме може ли да има някакви последствия ако карам с разкачен дебитомер няколко дни докато намеря донор.

нов или втора ръка? Имат ли някакво значение марка сериен номер код мотор и т.н.

Като се прибера довечера ще я закача на ВАГ-а да видя какво става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още нещо по въпроса за мерака ми за съживяване на магаретата....

Око се намери чипнат компьтър от кола със същия мотор и година ще трябва ли да се ходи на училище?

Или има шанс да е Plug and Play.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и не се оправих с логовете....

VCDS-Lite Version: Release 1.0
Sunday, 21 January 2018, 18:23:05:0
Control Module Part Number: 8E0 907 401 P
  Component and/or Version:  2.5l/4VTEDC 0000SG D09  
           Software Coding: 01012
            Work Shop Code: WSC 02325
           Additional Info: 00006059 130 106JC150_1.V79630040289
           Additional Info: 00006059 130 106JC150_1.V79630040289
4 Faults Found:
00542 - Needle lift Sensor (G80)
        30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
01375 - Valves for Engine Mounting; Stage 1
        38-10 - Output won't Switch or Short to Plus - Intermittent
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
        30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
        31-00 - Open or Short to Ground
VCDS-Lite Version: Release 1.0
Sunday, 21 January 2018, 18:46:07:0
Control Module Part Number: 4B0 959 655 P
  Component and/or Version: Airbag 8.4EP        2002
           Software Coding: 0001606
            Work Shop Code: WSC 02325
2 Faults Found:
01228 - Airbag Cut-Off Switch for Passenger Side (E224)
        010 - Open or Short to Plus - Intermittent
01228 - Airbag Cut-Off Switch for Passenger Side (E224)
        010 - Open or Short to Plus - Intermittent
Това са грешките които беше набила. Всичко се изтри остана само дюзата и тампона те са си отдавна.

LOG-01-003-008-010.CSV

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма шанс,   имобилайзера ще ти отреже главата, трябва комп със същите номера, и обучение за да си го разпознае.Особено ако е за 180 и 163 коня.Там играе CAN комуникация. 

Можеш да караш без дебитомер, ама ще харчи, и ще пуши. Дюзата дава скъсан кабел.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...