Valionti Публикувано 25 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2015 Здравейте ,колеги. Вече и аз съм горд собственик на Ауди автомобил (A4 B5 1,8 T 1998г.) Много се кефя , колата е нов внос от Швейцария, доста запазена, но не и работи турбото. Никога не съм карал кола с турбо и нямам идея какво е. Покрай мен всички приятели ми казват да го оправя и ще усетя истинските възможности на колата. Но вече взех решение ще го оправям. Закарах я при един майстор в Люлин 9 (Вели) по препоръка на човека ( приятел)от който я купих и той установи липса на клапан и спукан уестгейт. Каза ми да си купя нова топла част и щяло да стане. Намерих за 200 лв. от "Реал турбо" и той ми иска 100 лв за сваляне и труд. Моля да ме извините предварително, но съм абсолютен лаик по темата . Доста теми прочетох тук , но като че ли се пообърках повече. Моля да споделите от вашият опит и да ме насочите във вярната посока. Този майстор , който цитирам по горе може наистина да се справи , но все си мисля , че трябва да го пипне майстор на турбо . Друг познат ми каза, че една нова част ( топлата) и старата на турбото има голяма вероятност да не стане като хората . В сервиз "Ти Би Ай Спорт " в "Дианабад" ми предлагат тяхно турбо напълно обслужено ( не рециклирано) за 400 лв. и 100 лв . труд с гаранция 50 000 км. Не искам най евтиният вариант , по скоро човек , който разбира и цените да са нормални. Какви са ми вариантите според Вас?Благодаря Ви предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AEL2.5 Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 С.Годеч Адлер Турбо обафи им се най дорите в бг. Мн е важен баланса на турбото за дългия живот Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valionti Публикувано 27 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 Благодаря Ти, колега! Ще ги потърся. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipsy Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 "най-добрите в БГ" всъщност не са спряли да ги плюят. А тези, които ги хвалят след време започват да ги плюят. Това са лични наблюдения, нямал съм досег с тях.Лично бих предпочел варианта с гаранция. 50 000км не са малко и най-вероятно са сигурни в това, което предлагат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 А ти през тва време караш ли си колата с тва счупено турбо, пич? И дали си наясно, че след тва на тая кола трябва да смениш маслената магистрала на турбото, както и маслото?? Иначе мое да пАлнеш и "новото"-втора употреба турбо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valionti Публикувано 27 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 (Редактирано) Карам я. Честно казано не съм хич наясно. Но лека по лека понаучавам нещата. Благодаря на всички за помощта. И приемам още информация от по компетентни от мен по темата.Успех! Редактирано 27 Септември 2015 от Valionti Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 Чисто нова турбина е 900 лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване