Jump to content

грешка в помпата(VP44)2.5 ТДИ


Jordan Atanasov

Recommended Posts

грешката е следната и се появява за пръв път без никакви симптоми.

 

01268 Quantity Adjuster (N146)

         37-00 faulty

 

какво значи тази грешка и къде да я търся,четох из нета но нищо точно не можах да намеря за проблема и разрешаването ;)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Регулатор за количество , или блокира клапана за гориво , имах същата грешка и разбира се - ремонт . колата не пали нали ?

Link to comment
Share on other sites

Регулатор за количество , или блокира клапана за гориво , имах същата грешка и разбира се - ремонт . колата не пали нали

 

 

 

 

 

 

в както се състоеше ремонта...

Link to comment
Share on other sites

Да знаеш че може да блокира напълно и ще угаснеш  и няма да може да запали , моя клапан блокира и я свалях , и я изпращах в София дизел център за рециклиране и подмяна на клапана  . 

Link to comment
Share on other sites

колко пари ти взеха, на мен ми казах че клапана е перфектен няма задрало и т.н ма нещо жиците се ебават и май ще я им пращам пак да си свършат работата 

Link to comment
Share on other sites

Да знаеш че може да блокира напълно и ще угаснеш и няма да може да запали , моя клапан блокира и я свалях , и я изпращах в София дизел център за рециклиране и подмяна на клапана .

zdravei imam audi a6 allroad 2.5 180 konq onaq vecher go spiram pred nas i na sutrinta se kachvam da trugvam za rabota i ne moga da go zapalq mojesh li da mi pomognesh neshto blagodarq predvaritelno!

Писането на кирилица е задължително!

Edited by VBI
Link to comment
Share on other sites

Подкачи гориво с помпичка, ако знаеш как, ако пак неще..... помпата е за доктор. Ако запали всички маркучи снадки и скоби и дифтхунги- проверка за пробиви, напуквания.....Трябва да имаш и акумулатор, при слаб акумулатор има вероятност само да върти  стартера и да не стига електричество  за помпата.

 Ако след  смяната на всички маркучи и скоби, дифтхунги..... на другият ден пак не запали остава да дърпа въздух от  самата помпа.

Ако не знаеш какво да правиш по-добре я закарай на сервиз.

Edited by loshdancho
Link to comment
Share on other sites

Знаете ли ако сменя електрониката на помпата трябва ли нещо да се прави с прекодиране имобилайзери кодове двигател и т.н, и на самата помпа.

 

да почна да търся по отрано електроника ако не се справят тея дето я правят

Link to comment
Share on other sites

След смяна на електрониката, се прави обучение на самата  помпата , то обучение се прави след всяка манипулация по тази помпа. Така поне ми казаха в сервиза за моята. Иначе по колата нищо.  А електрониката  от другата помпа ....трябва да отговаря на твоята.

Link to comment
Share on other sites

Само в спец сервиз  мен ме подстригаха с  710 лв  за авансаторно бутало, гарнитури, чистене дюзи и  обучението. Апаратурата беше  бошовска, има и вариант с друга ама цената си е  там.

Ако ти се чете, можеш да добиеш представа.

http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=49535&page=37&s=4a43f4c6875e15c2ca2a5fd40989337c

Edited by loshdancho
Link to comment
Share on other sites

Аз мята я носих в супердизел на околовръстното...Исках едно, получих друго, въпреки, че изрично бях казал какво искам.

Без силикон по гарнитурите, е има черно нещо наподобяващо силикон, това ми навява, съмнения, че може да са пропуснали смяната на гарнитурите.

И дюзите бяха така както им ги оставих, без дори да свалят дифтхунгите,  заедно с нагара под тях, как са ги чистили.... Не ми стана ясно.

Link to comment
Share on other sites

Само в спец сервиз  мен ме подстригаха с  710 лв  за авансаторно бутало, гарнитури, чистене дюзи и  обучението. Апаратурата беше  бошовска, има и вариант с друга ама цената си е  там.

Ако ти се чете, можеш да добиеш представа.

http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=49535&page=37&s=4a43f4c6875e15c2ca2a5fd40989337c

 

ясно разбрах те , чел съм я тая тема .. мислех по нея сам да си я правя ама ме достраша.

Link to comment
Share on other sites

Кой клапан търсиш, че не се разбира. Клапана за дебита на помпата?!?! клапана на филтъра, или клапан за маркуча предпазващ  горивото да не се връща по засмукващият маркуч.

Link to comment
Share on other sites

Майстора ти има стенд за обучение и центровка на  VP44, а не може да намери един  клапан.....Ай стига бре,Ти на какво разчиташ?!?!

Edited by loshdancho
Link to comment
Share on other sites

Най-вероятно чиляка просто е свалил помпата и я е пратил за ремонт.

Хората които се занимават с тоя вид помпи/ГНП-та/,правят всичко от-до,демек-ремонт на помпата,центровка на стенд,правилно зацепване.

Иначе няма палене.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

проблема е оправен оказа се лентов кабел на датчика за оборотите в помата.

 

проблемите се изразяваха като: гаснене в движение с бавна скорост и прекъсване на загрят двигател.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...