Jordan Atanasov Публикувано 3 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2015 грешката е следната и се появява за пръв път без никакви симптоми. 01268 Quantity Adjuster (N146) 37-00 faulty какво значи тази грешка и къде да я търся,четох из нета но нищо точно не можах да намеря за проблема и разрешаването Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_svety Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Регулатор за количество , или блокира клапана за гориво , имах същата грешка и разбира се - ремонт . колата не пали нали ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 5 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 пали си върви си но прекъсва когато и скимне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 5 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Регулатор за количество , или блокира клапана за гориво , имах същата грешка и разбира се - ремонт . колата не пали нали в както се състоеше ремонта... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_svety Публикувано 6 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 Да знаеш че може да блокира напълно и ще угаснеш и няма да може да запали , моя клапан блокира и я свалях , и я изпращах в София дизел център за рециклиране и подмяна на клапана . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 6 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 колко пари ти взеха, на мен ми казах че клапана е перфектен няма задрало и т.н ма нещо жиците се ебават и май ще я им пращам пак да си свършат работата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mehd0za Публикувано 7 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2015 (Редактирано) Да знаеш че може да блокира напълно и ще угаснеш и няма да може да запали , моя клапан блокира и я свалях , и я изпращах в София дизел център за рециклиране и подмяна на клапана .zdravei imam audi a6 allroad 2.5 180 konq onaq vecher go spiram pred nas i na sutrinta se kachvam da trugvam za rabota i ne moga da go zapalq mojesh li da mi pomognesh neshto blagodarq predvaritelno! Писането на кирилица е задължително! Редактирано 8 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 7 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2015 (Редактирано) Подкачи гориво с помпичка, ако знаеш как, ако пак неще..... помпата е за доктор. Ако запали всички маркучи снадки и скоби и дифтхунги- проверка за пробиви, напуквания.....Трябва да имаш и акумулатор, при слаб акумулатор има вероятност само да върти стартера и да не стига електричество за помпата. Ако след смяната на всички маркучи и скоби, дифтхунги..... на другият ден пак не запали остава да дърпа въздух от самата помпа.Ако не знаеш какво да правиш по-добре я закарай на сервиз. Редактирано 7 Октомври 2015 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 8 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2015 Знаете ли ако сменя електрониката на помпата трябва ли нещо да се прави с прекодиране имобилайзери кодове двигател и т.н, и на самата помпа. да почна да търся по отрано електроника ако не се справят тея дето я правят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 8 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2015 След смяна на електрониката, се прави обучение на самата помпата , то обучение се прави след всяка манипулация по тази помпа. Така поне ми казаха в сервиза за моята. Иначе по колата нищо. А електрониката от другата помпа ....трябва да отговаря на твоята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 8 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2015 ахъъъ мерси обучението в сервиз специализиран ли се прави или сам можеш .с какво е свързано обучението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 8 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2015 (Редактирано) Само в спец сервиз мен ме подстригаха с 710 лв за авансаторно бутало, гарнитури, чистене дюзи и обучението. Апаратурата беше бошовска, има и вариант с друга ама цената си е там.Ако ти се чете, можеш да добиеш представа.http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=49535&page=37&s=4a43f4c6875e15c2ca2a5fd40989337c Редактирано 8 Октомври 2015 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 8 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2015 При Кирил ли я носи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 8 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2015 Аз мята я носих в супердизел на околовръстното...Исках едно, получих друго, въпреки, че изрично бях казал какво искам.Без силикон по гарнитурите, е има черно нещо наподобяващо силикон, това ми навява, съмнения, че може да са пропуснали смяната на гарнитурите.И дюзите бяха така както им ги оставих, без дори да свалят дифтхунгите, заедно с нагара под тях, как са ги чистили.... Не ми стана ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 8 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2015 Само в спец сервиз мен ме подстригаха с 710 лв за авансаторно бутало, гарнитури, чистене дюзи и обучението. Апаратурата беше бошовска, има и вариант с друга ама цената си е там.Ако ти се чете, можеш да добиеш представа.http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=49535&page=37&s=4a43f4c6875e15c2ca2a5fd40989337c ясно разбрах те , чел съм я тая тема .. мислех по нея сам да си я правя ама ме достраша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mehd0za Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 можете ли да ми помогнете от каде мога да си взема клапан за горивото благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 Кой клапан търсиш, че не се разбира. Клапана за дебита на помпата?!?! клапана на филтъра, или клапан за маркуча предпазващ горивото да не се връща по засмукващият маркуч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mehd0za Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 (Редактирано) този дето е в ляво клапан за горивото Цитиране на предходно мнение! Редактирано 12 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 OOOxo Работата отива на дебело.... И идея си нямам.Въпрос: После, кой ще обучава помпата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mehd0za Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 (Редактирано) маитора дето ми е колата Цитиране на предходно мнение! Редактирано 12 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 (Редактирано) Майстора ти има стенд за обучение и центровка на VP44, а не може да намери един клапан.....Ай стига бре,Ти на какво разчиташ?!?! Редактирано 11 Октомври 2015 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mehd0za Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 (Редактирано) не каза ми това е заминало и ми каза да го търся Цитиране на предходно мнение! Редактирано 12 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 Най-вероятно чиляка просто е свалил помпата и я е пратил за ремонт.Хората които се занимават с тоя вид помпи/ГНП-та/,правят всичко от-до,демек-ремонт на помпата,центровка на стенд,правилно зацепване.Иначе няма палене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 25 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2015 проблема е оправен оказа се лентов кабел на датчика за оборотите в помата. проблемите се изразяваха като: гаснене в движение с бавна скорост и прекъсване на загрят двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 25 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2015 Дано забравиш вече къде се намира VP44. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване