benzinovfen Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 Здравейте,за пореден път протека масленият охладител, месец след ремонта и се зачудих дали може да се изолира и да се сложи външен с радиаторче? Преди гледах че в ecs tuning предлагат, ама цената беше отказваща (300$ ми се върти, по спомен).Има ли някакви други варианти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MyAngel Публикувано 27 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2015 Колега, как си го ремонтирал, той не е ли капсулован? Хвърлил съм око на това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 27 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2015 (Редактирано) Как ще го монтираш това без "sandwich plate"? Редактирано 27 Октомври 2015 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MyAngel Публикувано 27 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2015 (Редактирано) Без plate няма да стане. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 27 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 27 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2015 Принципно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinovfen Публикувано 28 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2015 Колега, как си го ремонтирал, той не е ли капсулован? Хвърлил съм око на това Не знам какво е творил майстора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinovfen Публикувано 28 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2015 от някоя автоматична кутия с охлаждане на маслото може ли да се ползва радиатора и задължително ли е да има термостат на маслото o.O Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DIDOO Публикувано 28 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2015 Не би трябвало да протича толкова лесно ....,виж си повърхностите върху които уплътнява О-ринга да не са надрани или ударени ,и задължително качествен оригинален О-ринг , пък после ако искаш и на 10 бара налягане на маслото може да вдигнеш !! Между другото виж си налягането на маслото ,над 7 бара не трябва да вдига --отваря предпазния клапан! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinovfen Публикувано 29 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2015 (Редактирано) Като го сваля ще прегледам повърхностите и може да шлайфна повърхността с шкурка 700-800. Аз също мислих да меря налягането на маслото, ама никой механик няма уред :/Някой сигурен ли е точно с кой вид гарнитура е, да я поръчам?Аеб 1998 Редактирано 29 Октомври 2015 от benzinovfen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 29 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2015 (Редактирано) задължително ли е да има термостат на маслото o.OПрепоръчително е, не е задължително. Редактирано 29 Октомври 2015 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 29 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2015 ..... ,и задължително качествен оригинален О-ринг , ....Оригиналния беше 6-8 лева някъде. А как протича тоя охладител ми е много интересно и какво му ремонтират? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinovfen Публикувано 30 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2015 (Редактирано) Не знам колега. Може майстора да е сменил само уплътнението, даже е вероятно, 'щото ми взе само 20 леа... Редактирано 30 Октомври 2015 от benzinovfen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 9 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2015 (Редактирано) има 2 вида о пръстени, вероятно са ти сложили какъвто са намерили. Аз съм с http://www.audiforums.com/forum/diy-do-yourself-55/a4-b5-1-8t-diy-replacing-oil-cooler-o-ring-203592/такъв, това е масовия, трябва да ти кажа че смених неоригинален на 10к км и беше почти неразличим с оригиналния, взех от шкода за 7лв. Според мен този пръстен спокойно изкарва 30к км Редактирано 9 Ноември 2015 от olmo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване