Jump to content

Смяна радиаторче на парно на А4, Б5, АЕБ, 98год.


dart

Recommended Posts

Здравейте, колеги!

Налага ми се да сменя радиаторчето на парното на А4-та. Туткава работа. По-добре да беше за смяна ангр. ремък, дискове с накладки предни и задни и карета. Правил съм го на б4-та ми 3 пъти и 4-5 пъти на б3-ка. Претесненията ми са основно за демонтажа на възглавницата на шофиора и над жабката, жила ако има такива, моторчетата, управлвнието на климатика. При сваляне на таблото/километража след това обучение/разпознаване на ключа нужно ли е? По - специфични инструменти нужнили са ми? Намирането на човек/фирма с машина да ми източи и зареди след това фреона коректно, че до сега оплаквания от климатичната система нямам!?

Ще съм благодарен за основни насоки само, линкове или клипове. Отделил съм си 1-2 дена за спокойна работа.

Благодаря предварително на отзовалите се!

Лека вечер!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същото като при 80-ката е като цяло само, че малко по времеотнемащо, демонтажа на всичко е лесен и по климатроник и по моторчета и тнт няма как да объркаш букси или каквото и да е, обучаване не трябва. Демонтажа на пасажерския понякога ме е затруднявал май има няколко варианти понеже съм свалял за 2мин а друг път за 1час, като инструменти някоя звезда и шестограм останалото е ясно. За климатика немога да помогна, аз лично го пускам да лети и после колега от форума ме зарежда, не се занимаваме да го събираме...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пасажерския не се демонтира, таблото се вади с него. Фреон може и да не се събира/зарежда стига да е с цялата кутия.

Б4 е песен в сравнение с Б5 :D

Задължително да се използва намалението и да се направи профилактика на моторчетата на клапите!

Редактирано от krasitt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

Благодаря за учтиво предоставената информация. За два дена свърших работата. Някои неща по отношение на тази манипулация при А4 в сравнение с Б4 са вече изчистени, други малко забавят и леко изнервят. Странното при мен е, че като свалих кутията/общия блок/ и демонтирах радиаторчето нямаше никакви следи от антифриз, нишата на радиаторчето беше суха на барут. По самото него нямаше обикновенните признаци на течове, та малко поизтръпнах дали не съм разглобявал залудо. Но като монтирах новото радиаторче предното и др. стъкла вече не се потят и могат да се трият без остатъчни отблясъци и омазнявания. Моето предположение е, че е имало микроскопична дупчица, разтваряща се при загряване и е изпарявала достатъчно количество антифриз за да ми прави беля. Като че ли парното стана по-добро: по-добре грее. Странното беше, че при разстиковането на маркучите към радиаторчето, антифриз от него почти не потече. После като го извадих и обърнах се изля антифризец. Много се зарадвах като видях пластмасовите клапи.

Буксите за копчетата за аварийни, реглаж на фаровете, отоплението на задното стъкло, фаровете за мъгла не съм ги белязал, защото или се различаваха по цвят или тези с еднакъв такъв не ножеш ги размени поради това , че не стават на другото място-различни са челата/захващанията. 

Разбрах от къде ми е била по-съществената загуба на антифриз-пластмасовия петозходен/входен накрайник отзад на главата. Него го смених на скоро и това беше доста голяма изненада за мен. Може ли някой , който е сменял такъв артикул и не му е протичал да даде инфо от кой магазин го е взел и на коя марка е. Ще съм му много благодарен.

Не съм си направил профилактика на моторчетата на клапите както ме посъветва Krasitt, защото не знам как и късно видях мнението му.

Благодаря на Всички за оказаната помощ! Беше ми много полезна!

Лек ден.

Редактирано от dart
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този фланец е най-добре да си купиш оригинален от Порше.

Аз моя го смених през лятото на миналата година с оригинален и нямам никакви проблеми (колата е у мен от почти 9 години).

Преди това доста четох и мненията бяха, че неоригиналния кара 1-2 години и пак трябва да се сменя.

Явно пластмасата е калпава.

Купи си го заедно с О-пръстените към него, че и те стават на камък с времето.

Цената беше около 35 лева (с пръстените към 40 идваше май).

 

PS: във форума има колега, който предлага оригинални части - Raino май му е ника

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...