Jump to content

Гасне когато си поиска.


akulata

Recommended Posts

.................................. остава да е заминала бобината.

Това,че е липсвала искра от бобината изобщо не означава,че тя е повредена,защото ако липсват импулси от задаващия генератор/датчик на Хол/ бобината няма да изкара никаква искра.Затова се започва да се мери от него нататък по системата.Но точно такова гаснене и после самооправяне е характерно за "заминаващ" си датчик на Хол,докато накрая ще ви остави някъде насред път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, а ако откача буксата на датчика на хол и направя мост с жичка м/у средния пин и един от крайните и повторя процедурата с кабела от бобината дали ще даде искра?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...........................направя мост с жичка м/у средния пин и един от крайните ...............дали ще даде искра?

Искра няма да изкара,но има голяма опасност да си изгориш ЕКУ-то,защото то чака по сигналния пин от датчика правоъгълни импулси с ниско напрежение,а така ти ще му подадеш 12V и със сигурно нещо ще изпраска.

Виж в тази тема:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=110628

как работи подсистемата на запалването.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, няма да правя глупави експерименти. Ще поръчам датчик на Хол и ще го сменя.

А иначе по принцип - ако е бобина би трябвало да изгърми и повече няма да има палене докато не я сменя...или греша?

Редактирано от akulata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително,има случаи,когато при спукан корпус и влажно време е възможно колата да гасне и после да се оправя точно като при теб.Затова най добре взимай мултицет в колата,карай я и когато колата загасне,направи две-три измервания и локализирай повредата.Аз така направих и засякох тая гад/датчика на Хол/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който е сменял датчик и знае как му коства 30-40 мин. Колегата го гледам,че само се върти в един омагьосан кръг и не се решава да вземе едно тъпо делко просто за проверка.На този модел запалване за 20 години да съм сменил 3 датчика.До-като на голф3-поне 20 датчика.Не знам какво толкова му има на запалването но масово се среща при Г3.Ако си на близо звънни един телефон да ти подаря едно делко.Имам един комутатор и едно делко в багажника.Има ли бензин и искра ще запали!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, къде се намира комутатора и неговото управление? Долу вляво до краката на шофьора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,
 
Имам почти същия проблем като колегата akulata с тази разлика, че колата както си върви /без каквито и да било индикации/ започва да прекъсва (все едно свършва газта на кола с газова уредба - нямам газова уредба, карам на бензин) и изгасва. Бензин имам. Опитвам се да запаля повторно, но не пали (върти силно). Гася напълно и изчаквам имобилайзера да изключи (чувам го как изцъква), това става за около 30 сек.. Завъртам и все едно не се е случило нищо - карам дни наред без никакви проблеми. Но днес беше различно. Колата гасне по описания по-горе начин, паля я по същия начин, но минавам 100-тина метра и започва да заглъхва и гасне. Така няколко пъти. На четвъртия или петия път, след като пробвах, колата запали и се прибрах без никакви проблеми.

 

Ауди Б4, 2000 куб., 90 к.с., 92 год.

 

Благодаря предварително за помощта.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сипах още бензин за всеки случай, да не би нещо грешно да отчита индикатора за бензина. Тръгвам давам газ и колата започва да заглъхва / прекъсва. Пускам газта и двигателя работи без проблем. Пробвам втори път - същата работа. Тръгвам плавно, карам бавно (30-40 км/ч) колата върви. Изминах 500 метра, настъпих газта и колата си ускорява без проблем. След като се оправи, докато се прибирах я форсирах, спирах, тръгвах, завивах рязко и нищо. 

Редактирано от plmen88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така както го описваш с рязката загуба на мощност ми прилича да смуче въздух от някъде. За всеки случай огледай вакуумите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сега ново 20. Карам и започва да заглъхва/прекъсва (както упоменах по-горе). Докато го прави този номер изключвам от скорост или задържам съединителя (все тая), подавам газ и двигателя се форсира на много високи обороти, като до преди секунди не дава да му пипнеш газта, защото заглъхва и гасне.

А сега ново 20. Карам и започва да заглъхва/прекъсва (както упоменах по-горе). Докато го прави този номер изключвам от скорост или задържам съединителя (все тая), подавам газ и двигателя се форсира на много високи обороти, като до преди секунди не дава да му пипнеш газта, защото заглъхва и гасне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменихме бензиновата помпа, бензиновия филтър, дюзата, поплавъка и уплътнителя на инжекциона. Проблема остана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Решение на проблема - боклуци в резервоара, които пълнят цедката на бензиновата помпа и я запушват. Също така и поради някаква причина в резервоара се получава вакуум и не позволява на помпата да “смуче“. Като отвориш капачката на резервоара издава звук все едно отваряш газирана напитка. Проблема е отстранен и колата върви.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...