gramo Публикувано 13 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2015 Здравейти колеги,от скоро време колицата не пуска подгревните свещи ,смених температурния датчик които е горе на глават,от там взима информация за тях.Като го откача и ги пуска работят си.Чета по форумите за реле 109 но аз нямам такова,възможно ли да е извън кутията с бушоните,ще бъда благодарен ако някой се е сблъсквал с това и сподели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 13 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2015 То е 20 градуса навън, за какво да ги пуска?Щом като откачиш датчика свещите подгряват, значи според датчика температурата е достатъчно висока (което може да се дължи на проблемен датчик или на топло време), за да не бъдат пускани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gramo Публикувано 13 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2015 не е от топлото време сутрин е 0 или 1 градус и пак не ги пуска въпросното реле е някаде по двигатела поне на бмв и опел са там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 13 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2015 какво общо има релето, след като откачайки температурния датчик свещите греят? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gramo Публикувано 13 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2015 добре от какво е според теб? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 13 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2015 Прочети пак мнение #2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaio04 Публикувано 14 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2015 Махни кората над педалите. Там също има релета и предпазители. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gramo Публикувано 14 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2015 да ще погледна там днес светна за секунда може да иска само почистване!а може и да е за новичко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 14 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2015 При тези температури толкова подгрява и при мен. Чак при -5 грее повече. Ако имъш проблем с паленето е друг въпрос. До -10 паля без проблем без подгрев. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gramo Публикувано 15 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 Бе то при мен я пусне я не колата е нa 600к+ ясно ми е че или се е прецакало или е на път Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 15 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 всъщност как реши че имаш проблем?как разбираш че работи или не подгрева?да не става въпрос само за индикацията за подгрев на таблото? ако е индикацията на таблото - индикацията си светва винаги на контакт, дори и лятото, когато свещите не греят.като не светне подгрева колата пали ли? ако индикацията за подгрев не светва при подаване не контакт и колата не пали, това е индикация за проблем с реле 109.ако си пали колата въпреки че не е светнала индикацията за подгрева, може да се пусне тест с вагком за да се види дали лампата свети при подаване на нужния сигнал и тн.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gramo Публикувано 15 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 Ми да не пуска лампата,не пусна и свещите дори и около нулата съответно колата пали по трудно но засега пали,а въпросното реле под волана ли е109? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 15 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 (Редактирано) ако заради реле 109 не пуска индикацията за подгрева, то колата се предполага че въобще няма да запали.иначе къде точно се намира релето и кой е номера му в Б4ките, не знам. Редактирано 15 Ноември 2015 от nicoldy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gramo Публикувано 15 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 Е пали си още не е студено,виж вече падне ли под нулата май няма да запали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 15 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 нещо май сам се вкарваш в несъществуващи филми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gramo Публикувано 15 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 аа не пипам нещо което си работи*закон* Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gramo Публикувано 17 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2015 Дайте акъл поне къде да ходя да го оправят?около софия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasil vasilev89 Публикувано 19 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2016 Гнп пипанолие .аз имях саштия проблем и завартях малко помпята кям двигателя и си подгрявя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 Предварението на гориво-нагнетателната помпа няма нищо общо с подгрева По принцип проблемното запалване понеже няма подгрев е между 6 и 10 градуса (поне при мен е така) това си зависи от самия датчик. Моят датчик го изкарах и се оказа че върху него се бе натрупала някаква гадост и просто го смених с нов понеже не струва хиляди. Другият случай е да светва лампата за подгрев, но въпреки това да не запалва и тогава се оказа че е изгорял бушона за подгревните свещи Погледни си центровката на помпата, изправни ли са свещите и бушона за тях, и виж датчика дали е чист Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki1983 Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 (Редактирано) Здр. колеги ,а къде се намира този датчик за свещите. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 26 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 На тройника който е към мотора, в този тройник влиза дебелия маркуч от водния радиатор (горния дебел маркуч) та от едната страна е този дебел маркуч от другата страна се захваща към мотора и 3тата страна е въпросния датчик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki1983 Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 (Редактирано) Благодаря много колега намерих го Цитиране на предходно мнение! Редактирано 26 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване