Jump to content

Смяна на табло на А4 Б5


Vankata00

Recommended Posts

Здравейте колеги! Имам проблем с таблото на А4-та, много често стрелките на оборотомера и скоростта забиват при палене и не показват нищо. Разгледах форума и видях че много колеги се мъчат с този проблем за това реших да прибягна към вариянта да сменя таблото. В момента съм с това табло (снимката е в един от рядките случай когато решава че ще работи) :hilezh:

 

post-98235-0-21021800-1447875066_thumb.j

 

Идеята ми е дали може да се смени с такова като в тази обява http://olx.bg/ad/tablo-za-audi-a4-b5-marka-vdo-sas-bord-kompyutar-tsena-55lv-nomer-na-ta-ID5sEoQ.html#44d8697aa7

 

Колата е 95 г. няма борд компютър, мотора е 1.8Т AEB. Ако има значение не съм от най-големите разбирачи. :hilezh:

Edited by Vankata00
Link to comment
Share on other sites

Е това ще стане директно ( само с една допълнително свързана букса ):

 

http://olx.bg/ad/prodavam-tablo-za-audi-a4-1-8-turbo-ID5vonO.html#7330a1ceae

 

А за това дето си постнал горе трябва преправяне на всичките букси.

Link to comment
Share on other sites

За какво е допълнителната букса и от къде мога да намеря схема как да я вържа? Също така искам и да променя цветовете в които свети таблото. Примерно както е това което дадох за пример.

Link to comment
Share on other sites

Много колеги са си оправили проблема, като са подпрели стрелката на скоростомера да не пада под нулата. Ако си забелязал при гасене на колата тя отива отдолу на чертичката, а като дадеш контакт е така, както е на снимката ти.

Link to comment
Share on other sites

Един вид ако я подпра да седи където е на снимката би трябвало този проблем да спре да се получава. И да започне таблото да си работи нормално и всеки път като дам на контакт стрелките няма да забиват на нулата. Така ли да го разбирам?

Link to comment
Share on other sites

Е това ще стане директно ( само с една допълнително свързана букса ):

 

http://olx.bg/ad/prodavam-tablo-za-audi-a4-1-8-turbo-ID5vonO.html#7330a1ceae

 

 

Добър вечер, колега!

Ако си правил манипулацията, би ли ми разяснил как мога да сменя упоменатите от теб табла само с корекцията на една букса и коя е тя? Питам те , защото от доста време ми се върти в главата такава подмяна.

Благодаря предварително!

Лека вечер.

Edited by dart
Link to comment
Share on other sites

Един вид ако я подпра да седи където е на снимката би трябвало този проблем да спре да се получава....

Така поне споделиха няколко колеги, че са се справили с проблема. Може да се разровиш 2-3 странички назад да потърсиш темата. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Здравейте, нов съм във форума и не съм сигурен че трябва да попитам тук.Извините ме ако не е тук место.

Искам да сменя крушките или диоди не съм сигурен с какво съм.Не разбирам много от коли.Някои ако знае къде мога да извърша този ремонт, в сервиз или някои човек от форума който се занимава с такива неща.

Изгоряла ми е крушката за габаритите зелената, и половината табло не ми свети.(от 140км до 220) и от ( 5 оборота до 7)

Благодаря ви.

 

П.С - Таблото ми е същото от снимката на първия пост. Ауди а4 б5 1996 АДР Седан.

Или ако може да се смени с друго?

Edited by OrganDonor
Link to comment
Share on other sites

Принципно само крушките искам.... но ако е много трудно направо таблото.

За жалост немога да се оправя сам : :wall:

Цитиране на предходно мнение!

Edited by VBI
Link to comment
Share on other sites

Можеш, това е един от елементарните "ремонти", които всеки може да направи. Значи, първо дърпаш под волана лостчето,сваляш надолу волана и го издърпваш към теб. Второ махаш пластмасата под таблото(с П образна форма е), държи се на щипки(просто я дърпаш леко). После, преместваш декоративната пластмаса,която " покрива" тялото на волана(не мога точно да го обясвя,но е една пластмаса,която е оребрена и крие винтчетата на таблото). След като я отместиш леко,отзад ще видиш две винтчета,те са в долната част на таблото. Развиваш ги, таблото се крепи само на тях. След това хващаш двете врътки на таблото и леко,бавно и внимателно дърпаш към теб. Гледай да не го клатиш наляво и надясно,защото е доста тясно пространството и клатушкането няма да помогне. Тук е важно воланът да е максимално издърпан и спуснат надолу, иначе пречи. Щом вече е достатъчно изкарано таблото,че да видиш буксите, първо махаш едната(на мен по-удобно ми е първо да махна лявата,а после дясната). Буксите са две. Това е. Вадиш таблото, обръщаш отзад и ще видиш дупки,в които се намират крушките. С малка плоска отвертка ги завърташ половин оборот обратно на часовниковата стрелка и се освобождават.

Препоръчвам ти да смениш всички крушки,защото и другите ще изгорят скоро(на 20 години са вече..). Важно е да видиш коя колко ампера е и да знаеш,че не са много евтини. Около 1.50-2 лв са :/ . слагаш ги и всичко по обратния ред.

Успех :)

Link to comment
Share on other sites

... Важно е да видиш коя колко ампера е и да знаеш,че не са много евтини.....

Предполагам, че имаш предвид ватове колега, а не ампери. :)

Мощността се вижда и от цвета на цокъла на крушката. Моят съвет е да сложиш по-маломощна на дългите светлини, че поне при мен беше много силна и вечер направо ми вадеше очите.

Link to comment
Share on other sites

Satori,много добре си го обеснил.Доста елементарно изглежда наистина както си го написал :)Утре се захващам с тази задача.

Не съм сигурен само дали съм с крушки или диоди,но ще видя на място.

 

Благодаря ти за помоща :).

Link to comment
Share on other sites

Предполагам, че имаш предвид ватове колега, а не ампери. :)

Мощността се вижда и от цвета на цокъла на крушката. Моят съвет е да сложиш по-маломощна на дългите светлини, че поне при мен беше много силна и вечер направо ми вадеше очите.

Оха,да,беше късно вечер и не знам какво пишех.

Процедурата е наистина елементарна. Ако си с таблото от първия пост - с крушки си.

Link to comment
Share on other sites

Още нещо - като работиш,сложи някаква кърпа или парцал върху кормилната колона,защото иначе ще я надереш като вадиш таблото...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Много колеги са си оправили проблема, като са подпрели стрелката на скоростомера да не пада под нулата. Ако си забелязал при гасене на колата тя отива отдолу на чертичката, а като дадеш контакт е така, както е на снимката ти.

  Аз  подпрях стрелката на оборотомера и километража е нормален

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...