Vankata00 Публикувано 18 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2015 (Редактирано) Здравейте колеги! Имам проблем с таблото на А4-та, много често стрелките на оборотомера и скоростта забиват при палене и не показват нищо. Разгледах форума и видях че много колеги се мъчат с този проблем за това реших да прибягна към вариянта да сменя таблото. В момента съм с това табло (снимката е в един от рядките случай когато решава че ще работи) Идеята ми е дали може да се смени с такова като в тази обява http://olx.bg/ad/tablo-za-audi-a4-b5-marka-vdo-sas-bord-kompyutar-tsena-55lv-nomer-na-ta-ID5sEoQ.html#44d8697aa7 Колата е 95 г. няма борд компютър, мотора е 1.8Т AEB. Ако има значение не съм от най-големите разбирачи. Редактирано 18 Ноември 2015 от Vankata00 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 18 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2015 Е това ще стане директно ( само с една допълнително свързана букса ): http://olx.bg/ad/prodavam-tablo-za-audi-a4-1-8-turbo-ID5vonO.html#7330a1ceae А за това дето си постнал горе трябва преправяне на всичките букси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata00 Публикувано 19 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2015 За какво е допълнителната букса и от къде мога да намеря схема как да я вържа? Също така искам и да променя цветовете в които свети таблото. Примерно както е това което дадох за пример. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 20 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2015 Много колеги са си оправили проблема, като са подпрели стрелката на скоростомера да не пада под нулата. Ако си забелязал при гасене на колата тя отива отдолу на чертичката, а като дадеш контакт е така, както е на снимката ти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata00 Публикувано 20 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2015 Един вид ако я подпра да седи където е на снимката би трябвало този проблем да спре да се получава. И да започне таблото да си работи нормално и всеки път като дам на контакт стрелките няма да забиват на нулата. Така ли да го разбирам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dart Публикувано 21 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2015 (Редактирано) Е това ще стане директно ( само с една допълнително свързана букса ): http://olx.bg/ad/prodavam-tablo-za-audi-a4-1-8-turbo-ID5vonO.html#7330a1ceae Добър вечер, колега!Ако си правил манипулацията, би ли ми разяснил как мога да сменя упоменатите от теб табла само с корекцията на една букса и коя е тя? Питам те , защото от доста време ми се върти в главата такава подмяна.Благодаря предварително!Лека вечер. Редактирано 21 Ноември 2015 от dart Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 23 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2015 Един вид ако я подпра да седи където е на снимката би трябвало този проблем да спре да се получава....Така поне споделиха няколко колеги, че са се справили с проблема. Може да се разровиш 2-3 странички назад да потърсиш темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OrganDonor Публикувано 2 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2015 (Редактирано) Здравейте, нов съм във форума и не съм сигурен че трябва да попитам тук.Извините ме ако не е тук место.Искам да сменя крушките или диоди не съм сигурен с какво съм.Не разбирам много от коли.Някои ако знае къде мога да извърша този ремонт, в сервиз или някои човек от форума който се занимава с такива неща.Изгоряла ми е крушката за габаритите зелената, и половината табло не ми свети.(от 140км до 220) и от ( 5 оборота до 7)Благодаря ви. П.С - Таблото ми е същото от снимката на първия пост. Ауди а4 б5 1996 АДР Седан.Или ако може да се смени с друго? Редактирано 2 Декември 2015 от OrganDonor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 3 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2015 Стига бе.... за 3 крушки цялото табло да сменяш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OrganDonor Публикувано 3 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2015 (Редактирано) Принципно само крушките искам.... но ако е много трудно направо таблото.За жалост немога да се оправя сам : Цитиране на предходно мнение! Редактирано 3 Декември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 3 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2015 Можеш, това е един от елементарните "ремонти", които всеки може да направи. Значи, първо дърпаш под волана лостчето,сваляш надолу волана и го издърпваш към теб. Второ махаш пластмасата под таблото(с П образна форма е), държи се на щипки(просто я дърпаш леко). После, преместваш декоративната пластмаса,която " покрива" тялото на волана(не мога точно да го обясвя,но е една пластмаса,която е оребрена и крие винтчетата на таблото). След като я отместиш леко,отзад ще видиш две винтчета,те са в долната част на таблото. Развиваш ги, таблото се крепи само на тях. След това хващаш двете врътки на таблото и леко,бавно и внимателно дърпаш към теб. Гледай да не го клатиш наляво и надясно,защото е доста тясно пространството и клатушкането няма да помогне. Тук е важно воланът да е максимално издърпан и спуснат надолу, иначе пречи. Щом вече е достатъчно изкарано таблото,че да видиш буксите, първо махаш едната(на мен по-удобно ми е първо да махна лявата,а после дясната). Буксите са две. Това е. Вадиш таблото, обръщаш отзад и ще видиш дупки,в които се намират крушките. С малка плоска отвертка ги завърташ половин оборот обратно на часовниковата стрелка и се освобождават. Препоръчвам ти да смениш всички крушки,защото и другите ще изгорят скоро(на 20 години са вече..). Важно е да видиш коя колко ампера е и да знаеш,че не са много евтини. Около 1.50-2 лв са :/ . слагаш ги и всичко по обратния ред.Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 4 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2015 ... Важно е да видиш коя колко ампера е и да знаеш,че не са много евтини.....Предполагам, че имаш предвид ватове колега, а не ампери. Мощността се вижда и от цвета на цокъла на крушката. Моят съвет е да сложиш по-маломощна на дългите светлини, че поне при мен беше много силна и вечер направо ми вадеше очите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OrganDonor Публикувано 4 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2015 Satori,много добре си го обеснил.Доста елементарно изглежда наистина както си го написал Утре се захващам с тази задача.Не съм сигурен само дали съм с крушки или диоди,но ще видя на място. Благодаря ти за помоща . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 4 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2015 Предполагам, че имаш предвид ватове колега, а не ампери. Мощността се вижда и от цвета на цокъла на крушката. Моят съвет е да сложиш по-маломощна на дългите светлини, че поне при мен беше много силна и вечер направо ми вадеше очите.Оха,да,беше късно вечер и не знам какво пишех.Процедурата е наистина елементарна. Ако си с таблото от първия пост - с крушки си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 4 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2015 Още нещо - като работиш,сложи някаква кърпа или парцал върху кормилната колона,защото иначе ще я надереш като вадиш таблото... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toho Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Много колеги са си оправили проблема, като са подпрели стрелката на скоростомера да не пада под нулата. Ако си забелязал при гасене на колата тя отива отдолу на чертичката, а като дадеш контакт е така, както е на снимката ти. Аз подпрях стрелката на оборотомера и километража е нормален Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване