Jump to content

Смяна на табло на А4 Б5


Vankata00

Recommended Posts

Здравейте колеги! Имам проблем с таблото на А4-та, много често стрелките на оборотомера и скоростта забиват при палене и не показват нищо. Разгледах форума и видях че много колеги се мъчат с този проблем за това реших да прибягна към вариянта да сменя таблото. В момента съм с това табло (снимката е в един от рядките случай когато решава че ще работи) :hilezh:

 

post-98235-0-21021800-1447875066_thumb.j

 

Идеята ми е дали може да се смени с такова като в тази обява http://olx.bg/ad/tablo-za-audi-a4-b5-marka-vdo-sas-bord-kompyutar-tsena-55lv-nomer-na-ta-ID5sEoQ.html#44d8697aa7

 

Колата е 95 г. няма борд компютър, мотора е 1.8Т AEB. Ако има значение не съм от най-големите разбирачи. :hilezh:

Редактирано от Vankata00
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това ще стане директно ( само с една допълнително свързана букса ):

 

http://olx.bg/ad/prodavam-tablo-za-audi-a4-1-8-turbo-ID5vonO.html#7330a1ceae

 

А за това дето си постнал горе трябва преправяне на всичките букси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какво е допълнителната букса и от къде мога да намеря схема как да я вържа? Също така искам и да променя цветовете в които свети таблото. Примерно както е това което дадох за пример.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много колеги са си оправили проблема, като са подпрели стрелката на скоростомера да не пада под нулата. Ако си забелязал при гасене на колата тя отива отдолу на чертичката, а като дадеш контакт е така, както е на снимката ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един вид ако я подпра да седи където е на снимката би трябвало този проблем да спре да се получава. И да започне таблото да си работи нормално и всеки път като дам на контакт стрелките няма да забиват на нулата. Така ли да го разбирам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това ще стане директно ( само с една допълнително свързана букса ):

 

http://olx.bg/ad/prodavam-tablo-za-audi-a4-1-8-turbo-ID5vonO.html#7330a1ceae

 

 

Добър вечер, колега!

Ако си правил манипулацията, би ли ми разяснил как мога да сменя упоменатите от теб табла само с корекцията на една букса и коя е тя? Питам те , защото от доста време ми се върти в главата такава подмяна.

Благодаря предварително!

Лека вечер.

Редактирано от dart
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един вид ако я подпра да седи където е на снимката би трябвало този проблем да спре да се получава....

Така поне споделиха няколко колеги, че са се справили с проблема. Може да се разровиш 2-3 странички назад да потърсиш темата. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте, нов съм във форума и не съм сигурен че трябва да попитам тук.Извините ме ако не е тук место.

Искам да сменя крушките или диоди не съм сигурен с какво съм.Не разбирам много от коли.Някои ако знае къде мога да извърша този ремонт, в сервиз или някои човек от форума който се занимава с такива неща.

Изгоряла ми е крушката за габаритите зелената, и половината табло не ми свети.(от 140км до 220) и от ( 5 оборота до 7)

Благодаря ви.

 

П.С - Таблото ми е същото от снимката на първия пост. Ауди а4 б5 1996 АДР Седан.

Или ако може да се смени с друго?

Редактирано от OrganDonor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно само крушките искам.... но ако е много трудно направо таблото.

За жалост немога да се оправя сам : :wall:

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш, това е един от елементарните "ремонти", които всеки може да направи. Значи, първо дърпаш под волана лостчето,сваляш надолу волана и го издърпваш към теб. Второ махаш пластмасата под таблото(с П образна форма е), държи се на щипки(просто я дърпаш леко). После, преместваш декоративната пластмаса,която " покрива" тялото на волана(не мога точно да го обясвя,но е една пластмаса,която е оребрена и крие винтчетата на таблото). След като я отместиш леко,отзад ще видиш две винтчета,те са в долната част на таблото. Развиваш ги, таблото се крепи само на тях. След това хващаш двете врътки на таблото и леко,бавно и внимателно дърпаш към теб. Гледай да не го клатиш наляво и надясно,защото е доста тясно пространството и клатушкането няма да помогне. Тук е важно воланът да е максимално издърпан и спуснат надолу, иначе пречи. Щом вече е достатъчно изкарано таблото,че да видиш буксите, първо махаш едната(на мен по-удобно ми е първо да махна лявата,а после дясната). Буксите са две. Това е. Вадиш таблото, обръщаш отзад и ще видиш дупки,в които се намират крушките. С малка плоска отвертка ги завърташ половин оборот обратно на часовниковата стрелка и се освобождават.

Препоръчвам ти да смениш всички крушки,защото и другите ще изгорят скоро(на 20 години са вече..). Важно е да видиш коя колко ампера е и да знаеш,че не са много евтини. Около 1.50-2 лв са :/ . слагаш ги и всичко по обратния ред.

Успех :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Важно е да видиш коя колко ампера е и да знаеш,че не са много евтини.....

Предполагам, че имаш предвид ватове колега, а не ампери. :)

Мощността се вижда и от цвета на цокъла на крушката. Моят съвет е да сложиш по-маломощна на дългите светлини, че поне при мен беше много силна и вечер направо ми вадеше очите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Satori,много добре си го обеснил.Доста елементарно изглежда наистина както си го написал :)Утре се захващам с тази задача.

Не съм сигурен само дали съм с крушки или диоди,но ще видя на място.

 

Благодаря ти за помоща :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че имаш предвид ватове колега, а не ампери. :)

Мощността се вижда и от цвета на цокъла на крушката. Моят съвет е да сложиш по-маломощна на дългите светлини, че поне при мен беше много силна и вечер направо ми вадеше очите.

Оха,да,беше късно вечер и не знам какво пишех.

Процедурата е наистина елементарна. Ако си с таблото от първия пост - с крушки си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Много колеги са си оправили проблема, като са подпрели стрелката на скоростомера да не пада под нулата. Ако си забелязал при гасене на колата тя отива отдолу на чертичката, а като дадеш контакт е така, както е на снимката ти.

  Аз  подпрях стрелката на оборотомера и километража е нормален

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...