Jump to content

Б4 2.3 Е проблем при студено


kc01

Recommended Posts

Здравейте колеги.. Надявам се да помогнете , защото вече се отчайвам... Става въпрос за Ауди 80 б4 2.3 е 1991г. Проблема е следния - при студено положения въртя и паля без проблем... след като запаля около 1 минута оборотите ме играят от 1000 до 2000 даже до 2200 и изведнъж губи мощност и почти ще гасне.. Натисна ли газта по сериозно и направо си гаси ... трябва да натискам газта едва едва и с 300 зора да загреее и изведнъж сякаж се отпушва нещо и двигателя започва да работи както трябва... Нещата които ме съмняват са : Самия инжекцион (механичен) , Автоматичния смукач или някакъв датчик на смукача който не съм сигурен къде се намира , ламда сонда ... или може би нещо друго ... ако имате предложения ще съм благодарен ... или да препоръчате някой сервиз (Пловдивска област ако е възможно) , който се занимава с тези механични инжекциони , защото където съм ходил никой не се навива да си играе с нея ... колата е на безнин и е карана само на бензин .. благодаря предварително.. аа и възможно ли е да се закачи на някаква диагностика , защото ходих ж БОША и ФОРМУЛА ама ми казаха че  не подлежала на елкон и темподобни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изключи ламбдата за проба,само сигналния кабел

Това ако го прави на топъл мотор,

Има доста теми в форума.температурен датчик потенциометър,ЕРН,клапата на дебитомера все неща които могат да създват ядове,дигностика се прави с мултицет ,има писано кое как се проверява и кое как се мери гледай също темите за асе,нещата доста си приличат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега! Като начало може да провериш температурния датчик и стъпковия мотор. Другото е въпрос на време , желание и възможности. Аз моята кола доста си поиграх да я вкарам в час, но в момента имам чудесно работещо NG. Като начало те съветвам да следваш стъпките които е описал колегата VBI. Това е темата:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=25746&hl=

 

И все пак ако имате читав майстор в близост ........

Успех  и пиши!

Редактирано от d-r Yordanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много , колеги, не съм много наясно с този инжекцион и затова се обърнах към вас.. Както и предполагах получих добри напътсвтия ... сега ще гледам какви ще ги мъдрим :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лесното са горивен филтър,ст.моторче,кабели,свещи.дистрибуторна капачка.Да се проверят и при нужда да се сменят.После замери бенз.помпа какво налягане прави и дано да не са дебитомери ламда сонди или ижексиона проблема.Че там вече става мн.лошо! Виж си дали работи и дюзата за студен старт.

Редактирано от SeXy27
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно от най-важните неща са напрежението на потенциометъра на празен ход. Трябва да се измери и евентуално да се настрои. Има още много други неща, но това напрежение ако не е наред, няма да стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първото и най важното е дали помпата държи нужното налягане.

после разпределителя на налягането.

после главата на инжекциона

после дюзите дали отварят на нужното налягане

после коректни стойности от периферията-потенциометри, датчици за температури и т.н.

моторчето и ламбда сондата не са чак от такова значение 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...