NE DIAL KU Публикувано 24 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2015 Дайте идея от къде може да капе антифриз в задния край на двигателя АДР ? Стича се по скоростите от лявата им страна. Струва ми се че капе от пластмасовия фланец с датчик на него но той е по скоро от дясната страна. Нищо не се вижда та питам някой имал ли е подобен проблем с фланеца ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 24 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2015 ...ми...., оттам си капе, понякога дори пръска накъдето му падне, кое му е толкова чудното....А "подобен проблем" са имали вероятно милиони. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SoftMaster Публикувано 24 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2015 Да, не си само ти с тази "драма".Ето и още... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NE DIAL KU Публикувано 24 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2015 Дано да е от него да не е някаква друга драма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT_power Публикувано 24 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2015 Най-вероятно е от него. Но не си взимай "куча" марка тройник, защото скоро пак ще протече. А и трябва да видиш дали имаш един или два датчика на твоя тройник. Този на снимката е за два датчика. В такъв случай си вземи и тапа, за да се запуши единия отвор. И хубави О-пръстени за уплътняване. Sent by Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NE DIAL KU Публикувано 24 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2015 Два датчика има и си бях харесал тоя на снимката ама май не е от здравите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Taunusa Публикувано 26 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2015 (Редактирано) Същия проблем имах.От времето и километрите на моята е леко разяден самия алиминий и мястото не е равно,съответно като сложих новия тройник пак течеше и се наложи да го свалям пак и да слагам силикон за гарнитура.Стана номера,но сега мисля че леко капе от тръбата,която сочи към скоростите/голяма тъпотия е това нещо/ Редактирано 26 Ноември 2015 от Taunusa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aroncho Публикувано 19 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2016 Аз купих нов. три пъти го свалях, минавах с шкурка основата, слагах силикон и все проблеми. Купих 2-ри, той пак се усукваше и течеше. Накрая си купих уплътнение от Viton(това е материал който е по устойчив. В Варна го има в микромакс до топливо) цената му нямаше 4лв. Стария тройник го минах с шкурка за да го изравня и нещата се оправиха без силикон.Надявам се, че съм бил полезен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Triger Публикувано 22 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2016 само с оригинален, не е чак толкова скъп(около 40лв.) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 22 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2016 Става и топ ръна с правилни О пръстени, ама колко време ще изкара божа работа Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 сменях и аз с един от 25 лв, марка не помня но протече след няма и 2000 км...сега купих един TOPRAN за 10 лв и съм с него, често го наблюдавам!! гледам по корпуса на стария няма дефекти, освен да е от опръстена!!!?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване