bsdnikolov Публикувано 14 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2015 Явно имаш достъп. Имах предвид, дали можеш да влезнеш в него: И така и така си влезнал вече, пусни един тест. Ето как протича при мен, с напълно изправен Aux Heat.: А измервателните блокове на Aux Heat. са: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 14 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2015 Излиза самостоятелно, когато не е възникнал рекуест от друг компонент. Тоест, когато климатроника не се е обръщал към електрическата печка.Сега в студовете, набива грешка и в климатроника, защото той се обръща по CAN шината към него, с искане да се пусне и да осигури помощ за достигането на исканата температура. Релевантни са, но излизат само зимата заедно.Не е вярно колега.Както казах няколко пъти тази грешка 00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35) 014 - Defective може да си излиза и сама сега в студеното време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Swimsas Публикувано 14 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2015 Може би има предвид ,че за да излезе и другата грешка трябва на срудена кола да настроил климата над 26 градуса,защото иначе климата няма да пусне рекуест към печката и няма да имаш и др. грешкаSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 14 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2015 (Редактирано) Да аз разбирам какво има предвид колегата.След малко ще дам 100%-тово мнение.Има възможност и да не съм прав но ще видим И в крайна сметка съм прав.Грешката може да си излиза и самостоятелно. Редактирано 14 Декември 2015 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 Разбира се, че може и самостоятелно да излиза. Аз говорех за колата на колегата. Той зададе въпросът за грешката в климатроника. Коли разнообразни, ревизии също. Ти ако си с печка индекс F, никога няма да ти излезе в климатроника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Swimsas Публикувано 15 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 А ясно моята е от по "умните" с индекс Е ,бях чел за тая разлика .А ако се наложи подмяна задължително всеки си търси съответно с индекс като на дефектиралата или са взаимно заменяеми ?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 Със същия индекс, че индекс F се управлява от три релета и ще трябва преработки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Swimsas Публикувано 15 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 Значи имам достъп до модула ,пуснах оутпут-а и стигнах до 650 w повече не вдигна.Какво ще рече това ????Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 Че не ти работи един от трите реотана. За това ти набива и грешката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 (Редактирано) Address 7D: Aux. Heat Labels: 1K0-963-235.lbl Part No SW: 1K0 963 235 E HW: 1K0 963 235 E Component: PTC-Element 0404 Revision: 00800000 Serial number: Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 2D5D8AB7E4113E6B985-8078 1 Fault Found:00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35) 014 - Defective Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl Part No: 1K0 907 044 BE Component: ClimatronicPQ35 090 0808 Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 6BD944AF1A85F05BC61-803E No fault code found. Мисля,че с това се изчерпва казаното от мен.Вижда се с коя "печка" съм.Иначе това,че ти е дигнало до 650 W означава,че най вероятно имаш проблем със спойките на платката. Редактирано 15 Декември 2015 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 (Редактирано) За да не ти набива грешка в климатроника, значи имаш нещо нередно в кодировките някъде или адаптациите някъде. А може и да е защото си с Голф, а не с А3. При Голф, модулите се различават от тези при А3 и са единици взаимозаменяемите. Редактирано 15 Декември 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 Котка по гръб не пада ) Нека да е на твоята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Swimsas Публикувано 15 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 Не знам как е при голфа,ама аз трябвя да разколача цялата средна конзола ,за да я достигна Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 Аз знам. При Голф-а се развиват три винта и са готови, но при нас е леш от демонтажи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 (Редактирано) Гледах при Шкодите не е много сложно стига да ти се занимава.Не знам дали е писано в темата,но преди да почнеш да разглобяваш пусни климатроника на MAX и HI.След това изгаси колата,и тогава разглобявай.И не се набутвай с нов модул,а си ремонтирай твоя.Едно,че е много скъп нов,второ спойките се оправяли за 5 минути.Едва ли при Аудито ще е много по различно от при Голфа.Другото което е маи трябва да се свали кората под волана.А там нали е буксата за диагностика.Внимавай с нея.Аз за сега няма да се занимавам да го оправям това.Явно това си е хроничен проблем при тези нагреватели и е доста масово явление.По принцип тези коли са на 95 процента еднакви.Не знам кой модули са толкова различни.При един и същ двигател и година. Редактирано 15 Декември 2015 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 Далеч не са на 95% еднакви А3 и Голф Това важи до голяма степен само за двигателите, които споделят. Електрониката в доста случаи (макар и не всички) е доста различна. Същото важи и за Шкода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 (Редактирано) Колко далеч?Ако говорим за двигателите са 99.9% щото в природата 100% няма.Но да не спамим в темата. Редактирано 15 Декември 2015 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 И това не е вярно! Софтуерът е различен дори на някои еднакви по код двигатели! Доказано! Но си прав - да не спамим темата, казах го във връзка с AUX heater-a, чийто контролер също е различен в Голфо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 Аз ще си позволя да доспамя. Aux. heat. елементът му е същия като моя (и по хадуента и софтуерна ревизия). Но, приликите спират до тук. Всички други модули, които имат отношение към нагревателя са му различни, от тези на А3. Гоморя за климатроник, централ електрик и т.н. Като цяло, платформите на Голф и А3 от към електроника, се отделят още в края на 2004-та година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 Точно така, това имах предвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 22 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2015 Ще споделя още една благина на Auxiliary Heater. Тази сутрин ми се наложи да излезна рано и естествено заварих предния и заден прозорец заскрежени. Пуснах парното да духа в предния прозорец и около минута след паленето на колата, предния прозорец вече бе размразен. Само пуснах чистачките и готово, без стъргане със стъргалката. Топлината е достатъчно силна и идва достатъчно бързо, за да ни избави и от досадното махане на заскрежаването със стъргалка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 22 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2015 Ми аз лично пръскам пяна на стъклото....1 минута...чистачки и готово.Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 22 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2015 Е, аз няма нужда да си опенвам прозореца Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 19 Април 2016 Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 Днес реших да прочета колата, тъй като имам проблем с Mirror Folding-а (не се прибира шофьорското огледало) и регулирането на огледалата на шофьорската врата (на дясно и на горе не работи). Но да не се отплесвам.... Резултатът от сканирането бе: -------------------------------------------------------------- 00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000 01-Engine -- Status: OK 0000 02-Auto Trans -- Status: OK 0000 03-ABS Brakes -- Status: OK 000008-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010 09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000 15-Airbags -- Status: OK 0000 16-Steering wheel -- Status: OK 0000 17-Instruments -- Status: OK 0000 19-CAN Gateway -- Status: OK 0000 25-Immobilizer -- Status: OK 0000 42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000 44-Steering Assist -- Status: OK 0000 46-Central Conv. -- Status: OK 0000 47-Sound System -- Status: OK 0000 52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000 55-Xenon Range -- Status: OK 0000 56-Radio -- Status: OK 0000 62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000 72-Door, Rear Right -- Status: OK 00007D-Aux. Heat -- Status: Malfunction 0010 ------------------------------------------------------------ 08-Auto HVAC: 7D-Aux. Heat: Пуснах Output Test и резултатът бе: Сравнено с тестът миналата година, не е добре. При първа възможност ще се заема с оправянето му. Много разглобяване е докато стигна до него, но поне ще нащракам снимки и ще ги кача тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Ремонтирал ли си го до сега,или сега за първи път ти прави проблем?Аз още си карам така с не работещ.Лятото мисля да го извадя и да видя дали са наред спойките.Ако е в тях проблема ще го правя,иначе не мисля да го сменям.Поне за сега така мисля.Ще е интересно да направиш снимки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване