Jump to content

Auxiliary Heater element


Swimsas

Recommended Posts

Явно имаш достъп. 

Имах предвид, дали можеш да влезнеш в него:

 

image.png

 

image.png

 

00000.png

 

 

И така и така си влезнал вече, пусни един тест.

 

image.png

 

Ето как протича при мен, с напълно изправен Aux Heat.:

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

А измервателните блокове на Aux Heat. са:

 

image.png

 

image.png

 

image.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 98
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Излиза самостоятелно, когато не е възникнал рекуест от друг компонент. Тоест, когато климатроника не се е обръщал към електрическата печка.

Сега в студовете, набива грешка и в климатроника, защото той се обръща по CAN шината към него, с искане да се пусне и да осигури помощ за достигането на исканата температура. 

 

Релевантни са, но излизат само зимата заедно.

Не е вярно колега.Както казах няколко пъти тази грешка  00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35) 014 - Defective може да си излиза и сама сега в студеното време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би има предвид ,че за да излезе и другата грешка трябва на срудена кола да настроил климата над 26 градуса,защото иначе климата няма да пусне рекуест към печката и няма да имаш и др. грешка

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да аз разбирам какво има предвид колегата.След малко ще дам 100%-тово мнение.Има възможност и да не съм прав но ще видим :)

 

И в крайна сметка съм прав.Грешката може да си излиза и самостоятелно.

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, че може и самостоятелно да излиза. Аз говорех за колата на колегата. Той зададе въпросът за грешката в климатроника. Коли разнообразни, ревизии също.

Ти ако си с печка индекс F, никога няма да ти излезе в климатроника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ясно моята е от по "умните" с индекс Е ,бях чел за тая разлика .А ако се наложи подмяна задължително всеки си търси съответно с индекс като на дефектиралата или са взаимно заменяеми ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със същия индекс, че индекс F се управлява от три релета и ще трябва преработки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи имам достъп до модула ,пуснах оутпут-а и стигнах до 650 w повече не вдигна.Какво ще рече това ????

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Address 7D: Aux. Heat        Labels: 1K0-963-235.lbl

   Part No SW: 1K0 963 235 E    HW: 1K0 963 235 E

   Component: PTC-Element         0404  

   Revision: 00800000    Serial number:               

   Shop #: WSC 00000 000 00000

   VCID: 2D5D8AB7E4113E6B985-8078

 

1 Fault Found:

00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35) 

            014 - Defective

 


Address 08: Auto HVAC        Labels: 1K0-907-044.lbl

   Part No: 1K0 907 044 BE

   Component: ClimatronicPQ35 090 0808  

   Shop #: WSC 00000 000 00000

   VCID: 6BD944AF1A85F05BC61-803E

 

No fault code found.

 

 

Мисля,че с това се изчерпва казаното от мен.Вижда се с коя "печка" съм.Иначе това,че ти е дигнало до 650 W означава,че най вероятно имаш проблем със спойките на платката.

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не ти набива грешка в климатроника, значи имаш нещо нередно в кодировките някъде или адаптациите някъде. А може и да е защото си с Голф, а не с А3. При Голф, модулите се различават от тези при А3 и са единици взаимозаменяемите.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как е при голфа,ама аз трябвя да разколача цялата средна конзола ,за да я достигна :(

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам. При Голф-а се развиват три винта и са готови, но при нас е леш от демонтажи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах при Шкодите не е много сложно стига да ти се занимава.Не знам дали е писано в темата,но преди да почнеш да разглобяваш пусни климатроника на MAX и HI.След това изгаси колата,и тогава разглобявай.И не се набутвай с нов модул,а си ремонтирай твоя.Едно,че е много скъп нов,второ спойките се оправяли за 5 минути.Едва ли при Аудито ще е много по различно от при Голфа.Другото което е маи трябва да се свали кората под волана.А там нали е буксата за диагностика.Внимавай с нея.Аз за сега няма да се занимавам да го оправям това.Явно това си е хроничен проблем при тези нагреватели и е доста масово явление.По принцип тези коли са на 95 процента еднакви.Не знам кой модули са толкова различни.При един и същ двигател и година.

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Далеч не са на 95% еднакви А3 и Голф :) Това важи до голяма степен само за двигателите, които споделят. Електрониката в доста случаи (макар и не всички) е доста различна. Същото важи и за Шкода. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко далеч?Ако говорим за двигателите са 99.9% щото в природата 100% няма.Но да не спамим в темата.

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това не е вярно! Софтуерът е различен дори на някои еднакви по код двигатели! Доказано! Но си прав - да не спамим темата, казах го във връзка с AUX heater-a, чийто контролер също е различен в Голфо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще си позволя да доспамя. Aux. heat. елементът му е същия като моя (и по хадуента и софтуерна ревизия). Но, приликите спират до тук. Всички други модули, които имат отношение към нагревателя са му различни, от тези на А3. Гоморя за климатроник, централ електрик и т.н. Като цяло, платформите на Голф и А3 от към електроника, се отделят още в края на 2004-та година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще споделя още една благина на Auxiliary Heater. Тази сутрин ми се наложи да излезна рано и естествено заварих предния и заден прозорец заскрежени. Пуснах парното да духа в предния прозорец и около минута след паленето на колата, предния прозорец вече бе размразен. Само пуснах чистачките и готово, без стъргане със стъргалката. Топлината е достатъчно силна и идва достатъчно бързо, за да ни избави и от досадното махане на заскрежаването със стъргалка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Днес реших да прочета колата, тъй като имам проблем с Mirror Folding-а (не се прибира шофьорското огледало) и регулирането на огледалата на шофьорската врата (на дясно и на горе не работи). Но да не се отплесвам.... Резултатът от сканирането бе:

--------------------------------------------------------------

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000
01-Engine -- Status: OK 0000
02-Auto Trans -- Status: OK 0000
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
47-Sound System -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
55-Xenon Range -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
7D-Aux. Heat -- Status: Malfunction 0010

------------------------------------------------------------

 

08-Auto HVAC:

Screen_Shot769.png

 

7D-Aux. Heat:

Screen_Shot768.png

 

 

Пуснах Output Test  и резултатът бе:

 

Screen_Shot770.png

 

Сравнено с тестът миналата година, 

 

image.png

 

не е добре. 

 

При първа възможност ще се заема с оправянето му. Много разглобяване е докато стигна до него, но поне ще нащракам снимки и ще ги кача тук. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонтирал ли си го до сега,или сега за първи път ти прави проблем?Аз още си карам така с не работещ.Лятото мисля да го извадя и да видя дали са наред спойките.Ако е в тях проблема ще го правя,иначе не мисля да го сменям.Поне за сега така мисля.Ще е интересно да направиш снимки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...