bsdnikolov Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 За сефте му е при мен. Интересното е, че когато взех колата бе софтуерно изключен. Не даваше никакви грешки, но бе и изключен да се активира. Може и да е правил проблеми преди и за това да са го изключили. Тази зима си работеше перфектно. Като ми остане време някой уикенд, ще се заема и с него. Не обичам при диагностика да виждам червено . Почти съм сигурен че са спойки. Но даже и да не са, пак ще разнищя проблемът. Платката не е сложна и подлежи на замерване и ремонт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 14 Май 2016 Доклад Share Публикувано 14 Май 2016 На 25.04.2016 г. at 13:18, bsdnikolov написа: Като ми остане време някой уикенд, ще се заема и с него. Речено - сторено. Днес имах свободно време и реших да се заема с прословутия Auxiliary Heater element. Работата не бе никак малко, но си заслужаваше. Аз започнах с махане на средната конзола. Отне ми около половин час махането и. Ето и операциите: Махате пепелникът (ако имате такова) и джобчето в задната част на конзолата. След като ги махнете, отвийте с камък 8 mm двете болтчета, които я фиксират към подът. След това отвийте с камък 13 mm основата на подлакътника (ако имате такъв). Махате подлакътника и се прехвърляте в предната част. Аз продължих с отвиване на горните фиксатори на триъгълните елементи около "барчето". За отвиването им се ползва Торкс 30. Дупките са видими от долната страна. След като се развият, винтовете падат на долу и остават видими. След това се заех с декоративните елементи около скоростния лост. Излиза много лесно, на щипки са. Просто отваряте пепелника и дърпате на горе. Накрая се получава това: За колегите които са с автоматик като мен: Не забравяйте да откачите буксата на индикатора за скоростите: След това развих и на щипките (и не само на тях, но това ще го видите) с Торкс 25. Две отпред и две отзад. Обърнете внимание на посоката на щипките. От пред е една, а от зад е друга. При сглобяването не пропускате да обърнете внимание на този факт. А сега просто се хваща конзолата на пепелника и се вдига на горе, в края от към скоростния лост. Не вдигайте много, защото защото ще трябва да откачите и буксата на подсветката за пепелника: След като се откачи буксата, Вече може да се изтегли конзолата с пепелника, посока задната седалка. След премахването и остава това (а каква кочина се е събрала там, не е истина. Италианеца даже ми е оставил точки от промоцията на някоя бензиностанция ): Остана малко до падането на средната конзола. В дъното има една бленда. Тя трябва да се махне. Става просто чрез издърпване. Зад блендата има два винта. Време е да се развият. Това става с камък 8 mm. Те държат триъгълния орнамент. От другата страна (от към седалките) е хванат с още два винта. Отново за камък 8 mm. И те долу. Вече нищо не държи триъгълниците и е време да се махнат. Следва махането на запалката. Повече от елементарно е. Дърпа се първо посока задната седалка, докато се откачи предния захват и после на горе. За буксата и, не смятам да обяснявам. Следва махането на капачката под ръчната. Елементарно е. Сега махаме капачките от страни на конзолата и развиваме винтовете (с камък 8 mm) под тях. Всичко вече е развито. Конзолата изглежда така: Дръпнете ръчната за да ви е по-лесно изваждането на конзолата. Хванете задния и край и го вдигнете. След като и ръчната мине под нея, вече може да се извади от колата. Ето я и нея: А ето и частите, които свалих от нея: Бърз поглед в колата: До тук екстра. Операцията ми отне около 40 минути. Но не предполагах, че мъките сега започват. Теснинията и винтовете на терсене място, те първа ме очакваха . Следва махането на кората над шофьорските крака. Тук няма да правя описание. Повече от елементарно е. Ако някой го затруднява това, изобщо да не се захваща с цялата процедура. След премахването на кората, заставате на колене в поза "баба бере гъби" и продължавате. Първо се маха декоративната капачка, прикриваща радиаторите. Тя е хваната на три винта. Третия не се вижда на снимката, но по стрелката ще се ориентирате къде е. Винтовете се развиват с камък 6 mm. След махането на капачката, предстои да се махне една шина защото пречи. Трите винта се развиват с камък 10 mm. За шината има хваната щипка държаща кабелен сноп. Реших да не я махам, а да преместя шината заедно с кабелния сноп към торпедото, за да не ми се пречка. Сега е време да се извади буксата с CAN кабелите, влизаща в Auxiliary Heater-а. В горния си край, в Auxiliary Heater са завити две мощни кабелни обувки. Това е захранването му. Сега внимание! По левия кабел има НАПРЕЖЕНИЕ! Този кабел е свързан към 80 Амперов бушон. Не е нужно да правите бели. По-добре откачете акумулатора! Аз понеже знам какво правя, предпочетох да не откачам акумулатора. Развих кабелната обувка и хубаво я изолирах. След това се развива и другата клема. При нея вече няма никаква електрическа опасност (тя е вързана към маса). Направих опит да извадя печката, но не помръдна. Като се загледах по-внимателно, открих дяволчето. Има още един винт: Той се развива с камък 6 mm. За да се види по-ясно къде е, направих една снимка и с нанизан камък с късо рамо на него: И най-после гадината започна да се подава Ето го и извън леглото си: Остава да се махне капачката над платката. Малко със зор се маха, но това е защото е лепната със силикон на 2-3 места. Силиконът не е полиеретанов и се отлепя лесно. Ето малко снимки на платката и прословутите резистори: Спойките на резисторите бяха кошмарни. Понеже са правени машинно, контактната повърхност бе малка. Това естествено води до пукането на спойките. При мен аз забелязах една, но телефонът ми няма камера с режим макро. Направих нови и силни спойки на резисторите. Не гоних красота а якост, за това ме прощавайте за външния им вид . Ето пример на спойките преди и след. Както казах не търся визия а надеждност. Преди: След: Сглобяването е по обратния ред. И като резултат, най-после грешките изчезнах. А на Output Test, отново си показва пълна мощност: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Swimsas Публикувано 21 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2016 (Редактирано) Браво за ифото и материалите Редактирано 21 Май 2016 от Swimsas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 22 Май 2016 Доклад Share Публикувано 22 Май 2016 Браво колега Ще го правя и аз моя.Поне се знае вече със сигурност,че проблема е в тези резистори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobini Публикувано 23 Май 2016 Доклад Share Публикувано 23 Май 2016 (Редактирано) На последния болт, които е за да се свали печката над полюса има едно бяло рамо. При мен това рамо е застанали в положени точно над болта. И сега няма развиване. Толкова разклоняване. Какво мога да направя. Редактирано 23 Май 2016 от bobini Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobini Публикувано 23 Май 2016 Доклад Share Публикувано 23 Май 2016 Разгледах го това е за температурата, като се зададе на hi климатроник и се измества рамото на горе и освобождава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 23 Май 2016 Доклад Share Публикувано 23 Май 2016 Точно така. Може би трябваше да спомена, че при мен климатроникът бе оставен на High преди разглобяването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liudmil Публикувано 26 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2016 Здравейте, тъй като и моята печка даде грешка и стартово работи малко под 700w , искам да попитам няма ли вариант въпросните спойки да се направят на място без да се демонтира централната конзола и целия елемент , а само кората под шофьорските крака и капачката на платката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 27 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2016 Никакъв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
72ivanov Публикувано 17 Август 2016 Доклад Share Публикувано 17 Август 2016 Изявявам се, за евентуално глупавия въпрос, но как най-лесно мога да разбера дали колата(А3 2003 2.0 140 PS. 16V)е оборудвана с подобна Ел. Печка? Благодаря [emoji1] Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 17 Август 2016 Доклад Share Публикувано 17 Август 2016 Като влезнеш с VCDS. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
72ivanov Публикувано 17 Август 2016 Доклад Share Публикувано 17 Август 2016 (Редактирано) Преди 2 часа, bsdnikolov написа: Цитиране на предходно мнение! Нямам това оборудване, все още[emoji6] , но ти споменаваш 70А бушон...евентуално ако го има него и ако знам кой точно, не би ли могло това да ми подскаже? Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk Редактирано 17 Август 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 17 Август 2016 Доклад Share Публикувано 17 Август 2016 Бушоните в двигателния отсег. Тези които стоят челно. Бушонът е номер 8 - 100 Amp. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
72ivanov Публикувано 17 Август 2016 Доклад Share Публикувано 17 Август 2016 (Редактирано) Преди 1 час, bsdnikolov написа: Цитиране на предходно мнение! Много ти благодаря[emoji106] Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk Редактирано 17 Август 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan_Ch Публикувано 20 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 Някой знае ли къде точно се намира бушонът за тази печка? Свалих я, носих я на майстор и нищо не стана.. ще трябва да я сменям. При теста ми наби отново същата грешка, но ми и замириса на изгоряло. Та понеже там постоянно има ток и не искам да стане някоя беля мисля да я изолирам за момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
72ivanov Публикувано 20 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 Някой знае ли къде точно се намира бушонът за тази печка? Свалих я, носих я на майстор и нищо не стана.. ще трябва да я сменям. При теста ми наби отново същата грешка, но ми и замириса на изгоряло. Та понеже там постоянно има ток и не искам да стане някоя беля мисля да я изолирам за момента. Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan_Ch Публикувано 20 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 Благодаря. Но кой от всички е за печката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibluesky Публикувано 20 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 (Редактирано) Иване,отнеси я на bsdnikolov да ти я оправи Незнам дали добре си видял стъпките които е минал и за да съживи неговия. Мисля,че и при теб проблема е същия. Редактирано 20 Септември 2016 от audibluesky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 21 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2016 (Редактирано) Преди 12 часа, Ivan_Ch написа: Някой знае ли къде точно се намира бушонът за тази печка? Точно през един пост по-нагоре е и отговорът на въпросът ти: На 17.08.2016 г. at 10:37, bsdnikolov написа: Бушоните в двигателния отсег. Тези които стоят челно. Бушонът е номер 8 - 100 Amp. Преди 11 часа, audibluesky написа: Иване,отнеси я на bsdnikolov да ти я оправи Незнам дали добре си видял стъпките които е минал и за да съживи неговия. Мисля,че и при теб проблема е същия. С него си писахме още когато е запушила. Според мен, човекът при който я е занесъл е събрал със спойка два съседни елемента. Платката е малка, а спойките финни. До единия резистор, много близо имаше SMD транзистор. Там грешките стават лесно. Щом е изпушила, поправката става "весела". Най-добре да я смени с друга, втора ръка. Казах му къде има проверено работеща. Редактирано 21 Септември 2016 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
72ivanov Публикувано 21 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2016 Благодаря. Но кой от всички е за печката? Черен кабел...син 100А бушон Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan_Ch Публикувано 21 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2016 Да, да, да извинявам се.. не съм видял просто. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 22 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2016 Стана студено и дойде времето на Auxiliary Heater-ите да помагат в студените сутрини и вечери. След като Иван (@Ivan_Ch) има вече работещ и ревизиран Auxiliary Heater, дойде времето и на друг колега. И отново виновниците за това са добре познатите резистори. На днешната, виновникът бе: Беше се "отпоило" от към транзистора. Ето и след пълна ревизия на спойките на резисторите: И готова за монтаж: Остава само да бъде монтирана отново в сервиза в който я демонтираха и да ми потвърдят пълната и работоспособност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobini Публикувано 22 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2016 При какво стойности точно се пуска? Външна температура, температура зададена на климатика, на ауто или на екон? Ако е на зададено на предно стъкло и температура 26г. дали работи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 22 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2016 (Редактирано) Някъде, не помня в коя тема ги бяхме обсъждали условията. Но, не пречи да се обобщят. Отоплителя се включва при външна температура под 7 градуса (някъде се твърди 4 градуса), климатроника НЕ е на Econ и зададена вътрешна температура над 26 градуса. Изключва се (при изпълнени предходните условия) при достигане на 75 градуса температура на двигателя. Имам цял PDF файл с принципа на действие, работата му и т.н. Ако ти е интересно, мога да го постна. Редактирано 22 Ноември 2016 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobini Публикувано 23 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2016 (Редактирано) Много благодаря. Бих прочел и още за него. Редактирано 23 Ноември 2016 от bobini Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване