горскияя Публикувано 6 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2015 (Редактирано) Здравейте на всички ! Имам следния проблем: Колата я спрях на МакДоналдс и след около час не искаше повече да запали. Акумулатора ми падна от въртене..Викнах пътна помощ, дойде даде ми ток, обаче пак не запали..Докато въртях човека блъскаше някъде отдолу по колата, най-вероятно резервоара, и успя едва да запали с диагнозата, че е заминала бензиновата помпа. Докарах я в гаража, колкото да не е навън изгасих я, пробвах пак да запаля и не стана. Блъсках и аз отдолу обаче, не.. При даване на контакт помпата не включва, а от мотора се чува някакво "цъкане" нещо като реле, което досега не съм чувал. Чудя се нали наистина е помпата и кво да правя..Ще съм благодарен на всеки отговорил! Колата е а4 б5 98г. 1.6 бензин. Редактирано 6 Декември 2015 от горскияя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 6 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2015 Най-лесно е да отвориш капака на помпата, разкачаш маркуча,който вкарва гориво в двигателя и някой залърта ключа все есно ще пали - ако хвърля бензин, не е помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 6 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2015 По-лесно е да развиеш маркуча, който захранва рейката и някой да върти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
горскияя Публикувано 6 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2015 (Редактирано) а къде е тоя маркуч? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 6 Декември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 6 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2015 Влиза в горивната рейка Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 6 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2015 (Редактирано) .......а къде е горивната рейка?( )Е КАК може да съветваш да се пръска гориво от помпата ве.......Сатори, нали те бях помолил някъде в някаква тема да озаптиш импулса за "съветване"......МОЛЯ ти съ! Редактирано 6 Декември 2015 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
горскияя Публикувано 6 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2015 няма, не отива бензин към рейката..Но то тва е ясно при положение, че помпата не включва изобщо..Но тва щракане от мотора кво е? Нещо като мъчещо се реле е, нямам представа за пръв път го чувам.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 6 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2015 (Редактирано) Едва ли точно "от мотора" чуваш нещо, по-вероятно е релето на помпата да е сдало багажа, J17, или по номер мисля беше 208, отдолу под таблото се намира, маха се кората под волана.А да, по някое време е заменено от номер 372, може и това да имаш.И все пак подайте ток директно на помпата, да сте сигурни баца ли. Редактирано 6 Декември 2015 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
горскияя Публикувано 6 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2015 Едва ли точно "от мотора" чуваш нещо, по-вероятно е релето на помпата да е сдало багажа, J17, или по номер мисля беше 208, отдолу под таблото се намира, маха се кората под волана.А да, по някое време е заменено от номер 372, може и това да имаш.И все пак подайте ток директно на помпата, да сте сигурни баца ли.не, не е от релетата под кората 100% съм сигурен. Просто си се чува някъде от към казанчето за антифриза, бобината..не, не е от релетата под кората 100% съм сигурен. Просто си се чува някъде от към казанчето за антифриза, бобината..прави "цък-цък" се едно включва и изключва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 6 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2015 Кой беше кода на мотора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
горскияя Публикувано 6 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2015 (Редактирано) A4 1.6 ADP Цитиране на предходно мнение! Редактирано 9 Декември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 7 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2015 .......а къде е горивната рейка?( )Е КАК може да съветваш да се пръска гориво от помпата ве.......Сатори, нали те бях помолил някъде в някаква тема да озаптиш импулса за "съветване"......МОЛЯ ти съ! Хах, и какво прави ако има прекъснот горивопровод - от рейката нищо... Да сменя помпата ли ? Просто така му е най-лесно - след като тества и не пръска , проверява бушоните,релето,с мултицет мери дали идва ток до помпата и ако всичко е изрядно - сменя помпата. В случая не мисля ,че съм направил гаф със съвета ми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2015 Как мислиш, ако има "прекъснат горивопровод" и работеща помпа, досега нямаше ли да разбере?Отделно когато си олее (често става точно така в паниката и изненадата от сериозния дебит)човека багажника, ще те благославя и ще те сърби където слънце не огрява, отделно, че при рейката има изключително лесно и достъпно за проверка място - елементарен щуцер на гъвкав тръбопровод, който пък удобно може да се пъхне в бутилка за пробата.Но не, нашенеца си има винаги свои идеЙ. И е убеден в правотата им, до дупка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
горскияя Публикувано 7 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2015 (Редактирано) аз тва и направих отвих го и го тикнах в бутилка но никои не идва..Като цяло помпата не включва изобщо. Бушоните и релетата са ОК. Днеска ше ходя да питам колко ше ми вземат за смята, че не съм в БГ Цитиране на предходно мнение! Редактирано 9 Декември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2015 (Редактирано) Директно ток подаде ли на помпата? И да не пропускаш момента със завъртането на мотора, само на контакт помпата не тръгва. Редактирано 7 Декември 2015 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ив.Николов Публикувано 7 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2015 Имах подобен проблем,но с ADR двигател-угасна в движение.Нямаше гориво до рейката.Извадих помпата и подадох директно ток-върти.Обратно в резервоара и разбрах,че не отива напрежение до нея при въртене на стартер.Пуснах директен кабел и вече имаше гориво на рейката,но не палеше.Оказа се датчика на Хол.Предполагам че има нещо общо като информация между датчика и помпата през компютъра на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
горскияя Публикувано 7 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2015 (Редактирано) значи пробвах с пробна лампа отива ток до помпата. Отделно пробвах и помпата директно от акумулатора и..няма никой..Явно помпата е заминала Редактирано 7 Декември 2015 от горскияя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2015 (Редактирано) и да вземеш възможно най-"оригиналната" съобразно възможностите, евтините вият гадно и гърмят като пуканки. Редактирано 7 Декември 2015 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
горскияя Публикувано 7 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2015 400 евро за ремонт как ви се струва ? Чак ми е смешно.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 8 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2015 Ми да си беше седял тук и щеше да ти е по-евтино. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 8 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2015 Ако имаш познат,който ще пътува към теб - да ти купи помпа и ще си я смениш сам ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
горскияя Публикувано 9 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2015 (Редактирано) както разбрахте 400 евро не мисля да давам, та реших сам. Разглобих я всичко уж мина както трябва. Обаче не знам как да извадя помпата от кошницата, също така определено е пипана, щото беше увита с няква тел. Дайте съвет как да махна мрежичката долу и да извадя помпата без да счупя зъбчетата, които явно вече са счупени, иначе закво е тая тел Да подчертая, че се изсипа един куп помия и кал от мрежата..ето снимки Редактирано 9 Декември 2015 от горскияя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 9 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2015 (Редактирано) Ами чрез с отвертка , плоска, раздалечамаш зъбчетата,но гледаш да не ги чупиш и така вадиш самата помпа. Явно при теб някой вече я е сменял и при смяната са счупили тези зъбчета... Като(ако) купуваш нова помпа,долу където се свързва онази мрежичка(филтър), на някои модели е по-широко и трябва на шмиргел да се отнеме от пластмасата,че да пасне тая мрежичка.Пп. Така като гледам,при теб май не счупени зъбите,а просто помпата или не е вкарана докрай,че за я държат зъбите,или не е за тоя модел и е по-дълга. Редактирано 9 Декември 2015 от Satori Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
горскияя Публикувано 9 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2015 (Редактирано) тя помпата като махна телта, ходи нагоре надолу, обаче тоя филтър пречи да излезе. Той как да го махна? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 9 Декември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 9 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2015 Издърпва се. Там връзката е тръба в тръба - този на филтъра върху тази на помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване