stefan_teko Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Добро утро колеги,калата е 2.5афб 150коня.Сутрини голяма мъка паленето сложихме клапан преди г.филтър имаше подобрение за 2,3 дни и пак същата работа.Вчера запали сутринта покарах я 10-тина мин.угасих я за 20мин и няма палене докато не изкарахме голямо количевство въздух от дюзите.Въпроса ви е защо дръпна толкова въздух за такова кратко време и защо го дръпна при положение,че имам клапан преди горивния филтър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Тоя клапан не е лошо да го разкараш и да си оправиш нещата по система, преди да се е осрала помпата. Огледай за течове по маркучи, съединения, по връзките с помпата и горивния филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 11 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 няма никакви течове на нафта и масло мисля да сменя и клапана на горивния филтър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbo_quattro Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 От възвратен клапан няма смисъл, пробвал съм. Горивния филтър сменян ли е? Клапана върху филтъра ли мислиш да сменяш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 11 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Горивния филтър е сменилен преди 3х.км да този на горивния филтър мисля да сменя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbo_quattro Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Колега сигурен ли си че имаш въздух в системата? Имаш ли прозрачно маркуче където да го виждаш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 11 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Поне мисля че има вчера след като не иска да запали след голямо количество въздух от дюзите колата запали Поне мисля че има вчера след като не иска да запали след голямо количество въздух от дюзите колата запали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 И какво като имаш клапан...щом на бушона на помпата имаш "ДУПКА". Та през "ДУПКАта" ти пада горивото. А от къде взима въздух... тука няма кой да ти каже на изуст. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 11 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 (Редактирано) на бушона на помпата имаш дупка не схванах нищо.Никъде по колата няма теч на нафта Редактирано 11 Декември 2015 от stefan_teko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Щом не ти е ясно карай на майстор да не се мъчиш да откриваш топлата вода. Щото vp44 ще те вади от джобовете с тия въртенета на сухо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 11 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Днес чял ден паля и гася колата без никакъв проблем защо вчера така засмука въздух Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbo_quattro Публикувано 12 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2015 Да не е имало малко нафта в резервоара? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 12 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2015 (Редактирано) На половин пълен днес забелязан и балончета минаващи след горивния филтър отиващ към гнп-то Редактирано 12 Декември 2015 от stefan_teko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 12 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2015 Смени маркучите (всички дори на дюзите) клапана на филтъра, гумичката на този клапан,маркуча на сондата. Отрежи малко от прозрачната шлауфка от краищата и я нагрей краищата с вряла вода в един съд и я набий на ново, с флекс срежи внимателно запресовките на маркучите от филтъра до шлауфката, купи подходящи нови и ги смени и с обикновени скоби ги стегни на мястото на запресовките. Разгледай добре дюзите дали навлажняват покрай дифтхунгите за излишното гориво. Ако навлажняват ги смени. Смени дифтхунгите на помпата. Ако направиш всичко това си си решил проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 12 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2015 Ще започна от клапана на филтъра и едно по едно щи ги сменям докато стигна до трабичките на дюзите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Не става дума за тръбичките, а за дифтхунгите на "болтчетата" за излишната нафта на дюзите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 13 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 (Редактирано) ще кажа на майстора и тях да смени днес ми направи същия номер грам нафта по системата след горивния филтър Редактирано 13 Декември 2015 от stefan_teko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 13 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Я кажете възможно ли е да е от допълнителния филтър който сложихме на излишната нафта така да ми губи горивото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Ванга почина, а други врачки не познавам. Не че и нея съм я познавал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 13 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 (Редактирано) loshdancho не сме тук за да се ебав..е с Ванги и врачки питам дали е възможно да е от него ако можеш да кажеш и дадеш мнение както направи в по горните постове за което съм благодарен го направи като ли не недей да спамиш Редактирано 13 Декември 2015 от stefan_teko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Ами така както е написано си е за врачка. Нито се знае как е монтиран, нито защо, нито къде, нито от кой, нито по каква причина.... Просто един въпрос, хвърлен в пространството, и трябва да вадиш с ченгел информация, кое от къде , защо, как, кой, колко, кога, после, .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 13 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 (Редактирано) Защо-казал съм но за теб ще повторя трудно палеше,как-няма два варианта режеш слагаш снаждаш,кой и да му кажа името едва ли го познаваш,колко дари не знам за какво е това колко но аз съм "печен" и ще ти кажа 12лв е клапана,кога-преди 4дни къде,у Етрополе!!! Моля те спри да ми спамиш темата Редактирано 13 Декември 2015 от stefan_teko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 (Редактирано) Я кажете възможно ли е да е от допълнителния филтър който сложихме на излишната нафта така да ми губи горивото Ами аз чета филтър, ти ми казваш клапан?!?! къде е Лом, къде Лондон.А по темата: Изхвърли го този клапан!!! И си оправи колата, защото заради този клапан, ще правиш помпа и цените започват от 300 до 1300лв. Още в началото ти го казаха, сигур трябва да се нарисува!!! Сега доволен ли си от СПАМЕНЕТО. Редактирано 13 Декември 2015 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 От Етрополе ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 13 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Misho 82 да от Етрополе съм Loshdancho извинявай за филтъра грешката е моя но с повредена кола съм повреден и аз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване