Jump to content

Странен проблем - дърпа въздух


stefan_teko

Recommended Posts

Интересното е друго днес я изкарах да отида да я погледне майстора до там загря а чукането спря.Само на студен мотор го има това чукане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 152
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Колеги филма става голям на 30 стана голям студ и колата тотално отказа.Върти но няма пак гориво по системата.Два варианта забелязах на дясната глава салзене на нафта от о-пръстена на дюзата или ГНП.Ако е гнп да речиклирам моето за 1900лв ми искат в sofia diesel center или да варна моята и да взема от тях стара с гаранчиа 1 месец.Намерих и в нета няколко от 300 до 500лв.Ако се окаже гнп днес ще ми каже майстора какво да правя давайте съвети

Редактирано от stefan_teko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1300 звучи по-добре от 1900. До колкото знам това е ако се взима нова електроника(~749:електроника + 200:труд + 400:софтуер = 1349 общо). При смяна на проблемния транзистор и кабелите цената е 200-300лв, но пак няма гаранция колко ще кара. Имаше противоречиви мнения, че издържа 2-3 месеца, други казват, че карал стабилно дълго след това. Накратко божа работа и всеки сам преценява дали да рискува и как. Ако имам излишни пари ще скачам на нова електроника и пълна ревизия(мисля за това му искат 1900лв), ако не ще търся втора ръка и ще се молим да работи :).

Ето тук има инфо за електрониката: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=49535

Редактирано от ChillToucH
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес идва доктора вкъщи няма грешки в електрониката след два неуспешни опита да запали отпада електронният блок на ГНП.Майстора ми каза,че преди помпата имало някакъв О-пръстен иска да сменим и него и ако пак губи горивото ще купуваме ГНП втора ръка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надуйте системата през горивния филтър на 2 бара.Аз имах проблем с въздуха и протече през скобите на маркучите от филтъра към помпата,и от силиконовата гарнитурка към електронния блок :) С 30 лева всичко се нагласи :) Не бързай с купуването на ГНП.Отиди на читав диагностик.Помпата се чете от до с ВАГ!

Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk

Редактирано от mitaka7717
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и още компоненти за смяна - надран корпус от авансатора - още към 700лв.

Дам, така е. Та ако се стигне до пълна ревизия, май е по-добре втора ръка. И при купуването се кара директно за тест, иначе могат да ти пробутат същия боклук. Та какво излиза 1349лв електроника + 350лв за смяна на уплатнения и авансатор, а ако стигнеш до надран корпус още 700. Общо 2399лв, за толкова пари накуп ще си взема друга B5-ца :hilezh: .

ПС: Тази помпа струва повече от ремонт на главите. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя пък втора ръка какъв боклук ще е, при положение, че се разглабят някакви гробници по моргите. Аз съм по-скоро за рециклаж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И продължаваме с пълна пара да наливаме пари в тях.Сериозно по темата рециклиране или 15годишна даваите тези който са си патили

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то рисковете са ясни - рециклиране - кихаш пара и притежаваш надеждност, стара - всевишния само знае...

 

Аз като впечатления от рециклирането (предишната кола), мога да кажа следното - имам чувството, че се спъна още в ниските обороти колата, борд компа почна да показва почти двойни стойности на разход за гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но е по надеждна както каза рециклираната,а сме с малко дете и не ми се виси на Бяла примерно с 2 годишно дете.Утре е при един доктор на дърпане най вероятно и каза,че ще опита да я събуди и смени този О-пръстен на ГНП и щеви издам как се развиват нещата и дали е до ГНП или не Хубава вечер ,лягам да сънувам ГНП и маркуци.2.5тди НЯМА НАСИТА НА ПАРИ

Редактирано от stefan_teko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е, че не се знае какъв боклук ще се вземе втора ръка, но при положение, че пълен ремонт на ГНП-то излиза колкото B5, не мисля че е оправдано. Ама като се замисля, то само обслужването беше 1500... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се окаже помпа взимам втора ръка имам познат сложил е такава преди 2г за сега никакви ядове.Няма кво да го мисля.Толкова се набутах тия месеци,че не е истина ремаче ролки и пистови и ангренажни,алтернатор,картер не ми се мисли ;((((

Редактирано от stefan_teko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уцелил е здрава помпа, не е сигурно, че ѝ ти ще имаш този късмет. Но все пак втора ръка почват от 200лв до 450лв, което е доста по-приемливо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз както имам късмет с колите....Чисто нова мазда мх5 дадах за 8хилки след 5 подменени бенз.помпи на точно 8х.км.Може би и този кошник го чака това писна ми вече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...