JoroM Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 (Редактирано) Дано да е работещ, и да мери коректно....че аз освен работещия FX2, си имам и един FX2 - демо версия ( без акселерометър вътре), святка си, ама работа не върши никаква!Като пристигне твоя...надяваме се работещ.....правиш един reset to defaults, но по- важното е да го превключиш в режим измерване в километри...натиска се и се задържа същия бутон с който влизаш в менюто, но по- продължително време, около 20 секунди някъде. Тогава трябва да излезе избор между мерене в км и в мили....сега прочетох че след някой си месец на 2004 г. FX2 има възможност да мери и в км...явно ако е по- старо производство, няма да може да мери в километри. Аз съм имал само един работещ FX2 (който си оставих) и моя мери и в двете, ноо ако изтеглиш късата сламка с уред от първите, ще може да мери само в мили. Превключването от мили в км и обратното, изтрива всички запаметени резултати от рънове: best 1/4 mile, best 0-100, десетте ръна.Дръпни си pdf файловете за работа с уреда от сайта на белтроникс, или от на ескорт - за гт2.Открийте разликите....абсолютно еднакви са, и платките им са еднакви, но липсва акселерометъра на демо версията. Външно се различават само по табелката отзад, демото беше с някаква хартиена, без сериен номер, а трябва да е като на работещия ми уред табелката (с вендузите)...някой неща се научават по трудния начин за съжаление...много е лесно да се заблуди човек, ако няма снимка на уредчето отзад. Редактирано 17 Декември 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 Ето този спечелих, не знам дали ще се отвори линкът. http://www.ebay.com/itm/Used-and-Tested-Beltronics-Vector-FX2-for-Racing-Performance-/281880458121?_trksid=p2047675.l2557&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&nma=true&si=tofkGrUNdNJSjQgXattjIFaJ3zY%253D&orig_cvip=true&rt=nc Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 (Редактирано) Както се вижда от снимките, твоя има S/N...30, а моя е: А.....определено са от различна серия, но твоя изглежда работеща версия, а не демо. И кабела ти е какъвто трябва - с бутони. С оглед на това, че имат разлика в серийния номер, предполагам че твоя може да е от първите( щото моя явно не е) и ще мери само в мили...но дали съм прав ще разберем като ти дойде уредчето.Edit: почти съм сигурен, че уредите паспорт гт2 и белтроникс фх2, на които серийния номер започва с S/N 3...мерят само в мили, понеже са по- старо производство. Редактирано 17 Декември 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 (Редактирано) Като дойде ще пиша. Упътването го дръпнах още вчера.Това с милите не ме притеснява по абсолютно никакъв начин. Редактирано 17 Декември 2015 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 (Редактирано) Терминалната ще си я сметнеш в км, но няма да имаш 0-100, 0-200, понеже ще ти дава резултатите в мили, през 10: 0-60, 0-70, 0-80, 0-90 и т.н. единствено 0-100 мили ще е съпоставимо с 0-160 км. За мен, освен 1/4 миля, важни са ми и 0-100, 0-160 и 0-200 (при мерене в мили, няма как да обърнеш милите в 0-100 и особено 0-200 км, без стъкмистика)!Преди да турбинирам форда, като се мерих с паспорт гт2 на един приятел...който мереше в мили, щото той не е знаел че може да го включи в режим километри, давах 0-60 мили за 9,3 сек...колко ми е било 0-100 км тогава? Става малко стъкмистика колко да добавиш...аз добавях пет десети, но дали е било достатъчно или много? С уред който мери в км е по- добре във всяко положение. Редактирано 17 Декември 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 Ще видим, пак казвам, не е болка за умиране, взех го за експеримент. Ако видя смисъл от такъв уред, ще се мисли за нещо по-интересно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 17 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 За мен лично абсолютните стойности не са толкова важни, колкото промяната при промяна на компоненти на колата.Все пак ми е любопитно какво ще даде уреда за измерена мощност.........И възниква въпроса - къде в София има точен и достъпен кантар? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 За теб има време, до пролетта много неща може да са се променили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr.13 Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 Абе заставайте и двамата да ви обърна огледалата или изтрещелия близнак ще извади 4.2 би турбо кюмюра? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 Заставай с дизеле да припаднеш ве. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 Абе заставайте и двамата да ви обърна огледалата или изтрещелия близнак ще извади 4.2 би турбо кюмюра?На летящ срещу кюмюра ще ми е интересно колко автовоза ще ти подаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 кой е тоя мистериозен мистър 13 дето ше ви бури вее? а палатко ного бой ше яде по гюрука от s4ката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 (Редактирано) Чакай ве бивш рацер-зъбар, недей да отписваш така лесно летящата палаткаМистър 13 е един макдоналдски рацер, където не може да стартира с различна кола от автомат Редактирано 17 Декември 2015 от vectra Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 Я дайте малко подробности за кюмюра, че ми стана интересно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 където не може да стартира с различна кола от автомат ПрипаднАх. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr.13 Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 :lol: И аз На летящ срещу кюмюра ще ми е интересно колко автовоза ще ти подаря.ХмАко си Сток ще останеш изненадан.....Мистър 13 е един макдоналдски рацер, където не може да стартира с различна кола от автоматПроблема не е у шофера,а в колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 Ама кюмюр срещу кюмюр, или... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr.13 Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 А8 4.2 ТДИ 326ксА6 3.0 ТДИ 320+ксЩе го порна като шаран за Никулден Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 Чакай ве, ти сам си асюмна, че ще ти нарина с А8та, а тя е неподвижна. Смятам да ти подаря бинокъл с огромно увеличение с тези свежи 19.6 100-200 с палатката. Ама товане пречи да се поебаваме и с А8та, макар че там ще е грозно, много грозно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr.13 Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 Ша я мапваш ли?Иначе за палатката ясноАко е Сток А8 ще страдаш да знаеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 А8 4.2 ТДИ 326ксА6 3.0 ТДИ 320+ксЩе го порна като шаран за Никулден Може ли и аз да се включа...вече имам едно порнато а8 тди 4.2 при старт от място...зад него...няма да откажа и с друго да се пробвам...ама ако може да е чипнато...че иначе няма смисъл.Чакай ве, ти сам си асюмна, че ще ти нарина с А8та, а тя е неподвижна. Смятам да ти подаря бинокъл с огромно увеличение с тези свежи 19.6 100-200 с палатката. Ама това не пречи да се поебаваме и с А8та, макар че там ще е грозно, много грозно.Надявам се че има грешка някаква, и се има предвид 19.6 0-200 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 Смятам да ти подаря бинокъл с огромно увеличение с тези свежи 19.6 100-200 с палатката.Това съм го чувАл някъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 (Редактирано) Гледам се плашите със 100-200... Аз досега не съм мерил за колко сек правя 100-200 ПО КИЛОМЕТРАЖ, щото нали си имам уредче, но сега си направих труда да засека по клипчета, и резултатите са:Аудито:К03+чип - за 22 секС К04 - за 16 секК04+дребни подобрения( в сегашното си състояние) - за 14 сек.Фокуса - за 23 секТова 19,6 сек ( десетичната запетая е много важна) на каква кола е, и с какво под капака?Сега видях че пише с палатката...палатката беше с 1.8 Т, но какви коне и колко тежи палатката, че ми е интересно? Редактирано 17 Декември 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 18 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2015 Палатката с к03с и разни други модове беше 19с 100-200, сега не съм много сигурен колко е, но при всички положения е далече от 19с. А8цата е за возене , не е кола за даване на газ. 19.6 е едно друго време, но макдоналдс да каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване