Jump to content

Ауди 90 кабрио 2,3 - има ток стартера върти а непали! Помощ


audi92

Recommended Posts

Здравейте колеги! свалих таблото за да сменя радиаторчето на парното и когато качих таблото, греда- като завартя ключа на контакт не светка нищо по таблото тръгвам да въртя стартера върти си , но колата не пали! проверих всички бушони здрави са!! моля помогнете , не искам да го давам на морга читава си е колата!! :( 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и там гледах работата е там че преди като съм свалял таблото не съм откачвал акомулаторът а този път го откачих!! четох темите за двата ключа и дистанционното на централното, но имам само един ключ и централното ми не работи само алармата се включва защита ли да има и тая стара кола не знам станах в 6 сутринта и пак свалих таблото сън не ме хваща направо!!! страхотен коледен подарък

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж клемореда, може да се е спукал. Вземи един за проба, най евтиния е 15 лв, може да се уговориш с магазина да го върнеш ако не е от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги намерих един червен кабел почти до копчето за газовата който се е отскубнал но не мога да разбера от къде! и този червен кабел го свързах към друг плюсов и сложих копче и сега контакта ми е с копче но поне аудито върви !!!!! но не ми харесва така и мисля да не се правя на разбирач ами да я закарам на токаджия да я погледне! благодаря на всички които се опитахте да ми помогнете пожелавам ви весело прекарване на празниците :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С цел да не пускам,нова тема:Та проблема е само когато паля сутринта на бензин.Няма значение дали е -2 или 5градуса.При първото завъртане чакам да се чуе бенз.помпа и въртя и пали веднага но за 3сек.и веднага гасне след това паля и заковават на 1000 об и нямам никакви проблеми дори и да я оставя и за 5 часа да престои пак си пали без никакви проблеми винаги студена ли е я паля на бензин.Не винаги гасне а по-някога падат оборотите до 300 но за 2 сек се оправя и си ги вдига на 1000об. Колата е и на газ,но паленето си е винаги на бензин когато е истинал двигателя.Помагайте да решим този проблем      Само да кажа,че лятото го нямах проблема се появи като поднаха температурите!

Редактирано от SeXy27
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ще ми обясниш ли защо от втория път,завъртя ли ключа при -7градуса пали без да въртя много на стартер.Нима при второто палене ,работи този датчик,че после паля без никакви проблеми.Странното е,че и да престои след това след един път като съм я запалил после дори 7  часа да престои и на минусови температури,пали си от първия път.Правиго само ако престои  цяла вечер ?Незнам странно е,сега не е в гараж ако има нещо общо това!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...