Jump to content

Проблем свещи!!!!!a4 b6 2.5 Quattro 180кс


Hristo229

Recommended Posts

Здравейте колеги, рових предостатъчно във всички раздели но не видях тема за счупени свещи, ако има моля да бъда извинен , но сами разбирате че проблема е сериозен !! При смяна на свещи със човека от сервиза установихме че две от свещите са счупени вътре в самото гнездо като са  по една и на двете глави .  колата е ауди а4 б6 2.5ТДИ куатро автоматик 180 кс АКЕ двигател  модификация края на 2001г  не съм се сблъсквал с този проблем  а съмата свещ е заседнала и явно някой във времето се е мъчил и се е измъчил на тях и ги е счупил приемам съвети и насоки. 

И втория проблем който възникна със студовете повдигачите започнаха да се чуват ясно и отчетливо кото чукане но до 2000к оборото след това не съвети и за това или насоки към някой разбиращ във варна . Винаги при наличието но проблем съм го отстранявал веднага но в случая повечето " майстори " стоят и кръстят ръце и се чудят какво могат да направя и понеже нямам финансовия ресурс някой да се учи на нея а искам да се оправят нещата ще съм много благодарен на всеки който се отзове със мнение съвет и насока .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има си специален инструмент за вадене на скъсани свещи който ти едва ли имаш.Виж как става и търси добър майстор:

 

https://www.youtube.com/watch?v=fk6zyoc_6Zk

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първият проблем,  освен а официалният сервиз  на АУДИ да попиташ дали имат приспособление, но силно ме съмнява да стане като на филмчето....

 

Доста по-дълги са при душегуба и запичат  по цялата повърхност. Аз имах скъсани като теб две, и въпреки, че главите бяха свалени...   стругара се мъчи няколко дена. Въпреки това , човека ми каза, дори да не стане.... има още един начин- ерозиране :специална технология с отнемане на материал подобно на електрожен, но на обратно отварява(отнема) и то само желязо не наранява алуминия.  За мой късмет не стигнах до там, човека ги извади.

 

 За вторият проблем...силно ме съмнява да чуваш повдигачите. Те ако тропат е само при палене, и докато се напълнят... Дори тогава пак има възможност да не е от тях. Има обратни  клапани в главите да държи маслото и на филтъра също. Ако се стича в картера...и  повдигачите са заминали и се изпразват пак ще тропа, но само до като ги напълни...секунди след запалването.

По ме съмнява. да чуваш аванса...

Между другото, този двигател не позволява компромис с маслото...5w/30 или 5w/40  пълна синтетика  и не от най-евтината.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С този инструмент който е на клипчето може да се извади.Аз имах една скъсана свещ и по този начин я извадиха.Намери майстор който има такъв инструмент и да знае как да го използва.Вземат скъпичко да знаеш голяма играчка е.На клипът изглежда лесно но не е .Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да използвам темата на колегата, че моите свещи всички са за смяна - има ли някакъв сигурен предварителен начин за обработката им преди развиването, за да се избегне счупването им.

Редактирано от digunan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не клеясва резвата, а електрода, няма как да се достигне до него, защото под резбата има конус осигуряващ 100% плътност. С малък ударен гайковерт май е най-малък риска.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първият проблем,  освен а официалният сервиз  на АУДИ да попиташ дали имат приспособление, но силно ме съмнява да стане като на филмчето....

 

Доста по-дълги са при душегуба и запичат  по цялата повърхност. Аз имах скъсани като теб две, и въпреки, че главите бяха свалени...   стругара се мъчи няколко дена. Въпреки това , човека ми каза, дори да не стане.... има още един начин- ерозиране :специална технология с отнемане на материал подобно на електрожен, но на обратно отварява(отнема) и то само желязо не наранява алуминия.  За мой късмет не стигнах до там, човека ги извади.

 

 За вторият проблем...силно ме съмнява да чуваш повдигачите. Те ако тропат е само при палене, и докато се напълнят... Дори тогава пак има възможност да не е от тях. Има обратни  клапани в главите да държи маслото и на филтъра също. Ако се стича в картера...и  повдигачите са заминали и се изпразват пак ще тропа, но само до като ги напълни...секунди след запалването.

По ме съмнява. да чуваш аванса...

Между другото, този двигател не позволява компромис с маслото...5w/30 или 5w/40  пълна синтетика  и не от най-евтината. 

Благодаря за мнението  не правя компромис почти с нищо с пълна синтетика съм но  за стар двигател си мисля че му идва рядко и за това е и по шумен.И ако е този аванс за който говориш какво ше ми препоръчаш като действие ?. А за свещите ще си оправя проблема сам  защото процедурата не е елементарна а по сервизите гледат с такова неразбиране към рлоблема че даже си садават въпроса сигурно  защо работят в сервиз . исках да знам дали има по тарикатски и лесен метод  за отстраняване на свещ  от това което аз знам.

Да използвам темата на колегата, че моите свещи всички са за смяна - има ли някакъв сигурен предварителен начин за обработката им преди развиването, за да се избегне счупването им.

чакаш да изтине двигателя  дори не трябва да е топъл ... ако ти е първа смяна  е не си ги сменял преди оказваи постепенен натиск не като змей да искаш отведнъж до развърти  ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не пипай, най-много да го закачиш с кабел да видиш реално на колко е аванса .  Ама е нормално да работи твърдо на студено време, вискозитета на нафтата е по-голям, трудно преминава през дюзите, изисква повече сила за нагнетяване, отделно има температурна компенсация на аванса. Като краен ефект е твърда и звучна работа на мотора докато обърне(превърти) нафтата.

Шом пали,  и не пуши, и не прекъсва.... карай и си свиркай. това е стар модел дизел..не  е модерен комън-рейл за да има пред-впръзкване, и да се нагнетява по-съвсем друг начин нафтата...Щом е с помпа трябва да си меля камичета сутрин.

А за маслото....  не се връзвай на това за старият мотор... тука  ангренажните валове се мажат от повдигачите, и ако маслото е гъсто, не ги маже на студено, отделно повишава твърдостта на повдигачите, което води до по-бързото износване на вала и кобилиците. Не че иначе не се износват, ама не е нужно да е принудително....

За това  казах мотора не позволява компромис с маслото.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ok благодаря ти ! а можеш ли да ми кажеш от каде да си взема кабел и коя програма трябва да имам шото и по сервизите кадето съм ходил са уникални и никва не могат да я свършат с кабела явно всичко сами трябва да си правим .

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VCDS има обяви в OLX, в склад 66,

Пиши vcds 12.12  в гугъла и има избор колкото щещ, доставка с еконт. Даже идва с диск и упътване на български.После  в ROSS-TECH има  обяснения коя грешка от къде може да е, а и тука да ги постнеш има хора ще ги разчетат...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги , свещите са вън с помоща на един приятел  и правилните инструменти ги извадихме съвсем технично и грамотно без сваляне на главата и за по запознатите инструментите който си трябват са тези за вадене на шпилка ... и за комплектите който се продават специално за тази цел да кажа на всеки който  в бъдеще шеправи процедурата не пасват защото трябва да се преправят и не вършат работа за това не си струват парите . Най добрият вариянт е ако познавате стругар който да ви снабди с нужните инструменти и въпреки това трябва да сте наясно какво правите защото не е елементарна дейност .. Аз отоворих темата защото процедурата не я бях правил на двигател и търсих метод но се оказа че нищо различно няма това е за сега. И също с диагностика открих че имам и пробив някаде и губя налягане  при подаване на пълна  мощност и от там и по мудна кола е процедурата със свещити ме  накара да се разровя е така спукан маркуч към турбината и 98лв цена и колата се върна към живот. Благодаря на Колегата за мненията и насоката за кабел за диагностика.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...