Jump to content

Съвет за помпане на резервна гума за Q7


Bobo Quattro

Recommended Posts

Здравейте колеги,на Q то резервната гума е от тези сгънатите без въздух.Ако ми се наложи да я ползвам трябва да се напомпа.Понеже аудито е с въздушно окачване има ли откъде да взема въздух за помпането и както е при Туарега.Ако ли не трябва да си купя някое по яко компресорче.Ако има някой запознат по въпроса ще се радвам да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ляво от гумата има една правоъгълна кутия, изваждаш я, отваряш капачето и издърпваш от там маркуча за помпане и кабела за захранване. В багажника, в дясно под копчето за сваляне при товарене на багаж има контактна букса като за запалка, включваш там, навиваш маркучето на винтила на гумата която искаш да помпиш ( на резба е накрайника) и там от където излиза кабела и маркуча на компресорчето има це/ка ключе за включване и изключване. А на манометърчето има една врътка, от която можеш да изпуснеш налягане ако си напомпил повече, гледай да е стегната докато помпиш.

И най-важното, имаш ли възможност да ти донесат нормална гума, тоест от зимен или летен комплект(според сезона) или от някой приятел, се възползвай, тая гума е далеч от нормалните. И да не караш дълго с различна гума, само до сервиз.

Редактирано от BIRIMBAUA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление тази кутия(компресор) я няма при мен.Някой я е взел явно преди да взема колата.Буксата за 12v я имам.Ще търся в продавалник.

Нещо такова ли трябва да е?:

post-7828-0-00678200-1452604137_thumb.jp

post-7828-0-26499000-1452604190_thumb.jp

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дясната снимка е оригиналния компресор. Щом има в ОЛХ-а, е добре да си закупите. Макар, че моя съм го ползвал единствено, за гумите на колелото. От 2009 г. до сега ми се е налагало, няколко пъти да ползвам резервна гума, но все ползвам от зимния си комплект. Защото ако се влезе, както трябва в дупка, заминават по 2 броя. Един приятел веднъж беше ползвал тая измислена патерица и каза, че се износила за около 100-тина км, ако не бъркам нещо(това по спомен). Аз пък му звъня и той праща шофьора си да ми носи от неговите, защото той има вече три комплекта гуми с джанти различни, дето е късал и чупил джанти и гуми.

Не съм пробвал да звънна в Ауди, принципно там ми дават една мобилитетна гаранция, дето уж включва много безплатни услуги, една от тях е и смяна на гума от тяхен мобилен екип, но при случай даже не съм се сещал за тая мобилитетна гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че то предназначението на всяка една "патерица" е да предвижи автомобила до възможно най-близкия сервиз, на не повече от 80 км. разстояние, и то при скорост (по спомен) не по-голяма от 50-60 км.ч..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На повечето "патерици" пише да се сложат отзад(на задния мост) и да не се кара с повече от 80км/ч,никъде не съм видял да има и ограничен пробег...

п.п.Повече от ясно е,че на първия вулканизатор трябва да си оправиш гумата...

Редактирано от Gnaks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че то предназначението на всяка една "патерица" е да предвижи автомобила до възможно най-близкия сервиз, на не повече от 80 км. разстояние, и то при скорост (по спомен) не по-голяма от 50-60 км.ч..

Това, което казваш може би е правилно, но за страните, в които се произвеждат автомобилите, не за нашата. Ако я спукаш 3.00 h сутринта, преди Девня и пътуваш за София, си помисли, колко километра ще минеш и с каква скорост ще караш, до адекватно време в което ще намериш отворен гумаджия. С две думи да не ти се случва, дето се вика, ама на мен ми се е случвало. Спуках гума на някаква тел, това беше преди много години, бях със Сеат Толедо с 14 цолови гуми, дето се вика, всяка трета кола можеше да ми помогне, ама никой не спира по това време. И караш полека лека, докато стане време за отваряне на сервизите, така купих гума сутринта в Търговище. 80 км пишеше максимална скорост на патерицата(на Сеата), това го помня. Вече рядко пътувам на повече от 100-200 км, по-удобен и по-изгоден ми е самолеДа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това имах в предвид, там се ползва пътна помощ. То реално и тук е нужна, явно за това го има в тази мобилитетна гаранция от Ауди. Ако жена ми, която тежи 41 кг, спука гума, тя физически няма да успее, нито да развие болтовете, нито да вдигне гумата и да я монтира. То за това в БМВ повечето има автомобили вече въобще нямат резервна гума. Патерицата не е вариянт очевидно, а и да има нормална резервна гума, то тя почти сигурно ще се различава от останалите, а с кВадрото не може да се кара с различни гуми. Може би Рънфлат-а е най-разумното решение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си нося 1 лятна в багажника. Заема много място, но не става да спукаш гума и да изпаднеш в криза.

 

Така при едно тръгване сутринта ставаме рано отиваме при колата и изненада - спукана гума. Чакане до 8 да отворят гумаджиите и всички планове на вятъра.

 

При нашите условия с тези лоши пътища и всякакви боклуци, които меже да настъпиш си направо безотговорно да нямаш гума.

 

А на жена ти може пък някой кавалер да помогне.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...