Jump to content

3.0 - Инфо


Boo_88

Recommended Posts

Здравейте колеги, интересувам се от мотора 3.0 бензин 220кс на С5. Тъй като чух различни мнения на познати искам да се допитам и до вас ,а и да направим една тема за този мотор в която човек може да придобие представа за него. Та първо да питам има ли ги същите проблеми с вечните течове на масло като при 2.4 и 2.8? Как стои въпроса с газификацията, вярно ли е ,че е капризен и труден за газифициране? Задължително ще търся quattro затова ми се иска да е с повече коне, иска ми се да върви прилично :). Разхода е ясен, но мисля че с една газова уредба е напълно поносим. Нека всеки който има преки наблюдения и инфо за този мотор да сподели мнение, плюсове ,минуси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И защо ще се откаже, че ми стана интересно? 3.0, ако се намери екземпляр, който не е поломен е в пъти по-добре от всички други варианти 2.4, 2.8, .... а пък от дизелите да не говорим колко е по-добър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И защо ще се откаже, че ми стана интересно? 3.0, ако се намери екземпляр, който не е поломен е в пъти по-добре от всички други варианти 2.4, 2.8, .... а пък от дизелите да не говорим колко е по-добър.

Като намери темата за покритието алусил/никасил на блока и как горели много масло и задирали бутала в цилиндрите, ще се откаже :hilezh:  Въпреки че тези твърдения не са потвърдени плашат хората.

Редактирано от DJANO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми те и 4.2-ките са с такова покритие от 90-те години и до сега съм виждал точно две да имат проблеми. Само казваш, че само пишеш, колкото да има мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре е да не пиша, отколкото като теб да препредавам легенди, които си чул от шурата на баджанака, на брата, на сестрата, на баба му на някой.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като намери темата за покритието алусил/никасил на блока и как горели много масло и задирали бутала в цилиндрите, ще се откаже :hilezh:  Въпреки че тези твърдения не са потвърдени плашат хората.

И по нея са писали само такива като тебе които са чули от тетките пред блока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, вие сте супер гуру-та и всичко знаете и сте виждали, а не написахте 1 нещо по темата. Спирам да пиша, че само оклепахме темата с пишкомерене, щото разбираш ли съм трупал мнения и накрая на месеца ще ми плащат за тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има две-три теми, които изчерпват въпроса. Не знам какво повече искаш да се пише. 

Единствен известен потенциален проблем (в смисъл, че са скъпи) засега са актуаторите на разпределителните валове.

От гледна точка на ГИ  моторът е елементарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 година закупих а6 с 3.0 ASN мотора, с автоматична скоростна кутия. За момента не съм имал никакви проблеми (15 000км). Газова уредбва в ланди ренцо съм поставил, като разхода на бензин (лично с моя стил на каране) е около 10 извън града и между 15-20 в града, а на газ е около 12-13-14 (според зависи) извън града и между 15-20 (пак според зависи) в града. Не очаквай нещо голямо от мотора, все пак е атмосферен, а и колата е тежка, но за сравнение 1.8т с автомат е много назад спрямо този мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...