Jump to content

Грешка 17536 1.8T AVJ


stoyko

Recommended Posts

Някои ако е имал тази грешка и е решил проблема моля за помощ.

Колата е с газ ланди реинцо,стана по мудна и качи разхода с 4л. И на бензин е същата работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата ти е показал, какво значи. Провери дебитомера и ламбда сондата. Ако се окаже дебитомера и не ти се дават пари за нов, имам един, който се търкаля в колата. Само трябва да проверя как бачка и ако имаш нужда пиши едно ЛС. Ще измислим промоция ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако сам си го гледаш, трябва на пълната газ да показва около 120 г/с, въпреки, че на два AVJ (моя и на колегата bobitovn) правеха макс 110-112 г/с. На 2ри канал се гледаше мисля. Мисля обаче, че може би не е от него. Пробвай, но някой трябва да се вози и да гледа компа ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прав е колегата, тествай с ваг-кома в движение (има описано как). Не знам защо не са посочили при тази грешка евентуално проблем с вакумите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички колеги.Днес гледах живи данни,за дебитомера ми искара 122г. на втора и трета скорост до прекъсвач,предполагам че е добре,само незнам къде и какви стоиности да гледам за ламбдсондите,какви са им стоиностите и при какви обороти да ги гледам.ваг-кома ми е версия 311.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркучите ги гледах,докато махах подкартерната вентилация.грешката се появява от преди да я махна.

Под всмукателните колектор.и има доста вакумни маркучета към които нямам добра видимост.

Тази ламбда сонда как да замеря незнам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Проверка лямбда-зонда

Условие проверки – машина холодная, в памяти не должно быть сохраненных неисправностей. Необходимо опросить память неисправности и убедиться в отсутствии сохраненных ошибок.

Подключить диагностический прибор, перейти  раздел двигатель – группа 21

Завести машину. Показания на диагностическом приборе выглядят так:

Read measured value block 21    ⇒

    860 rpm    1.15 ms    13.7 5C         l-control OFF

 

Обратить внимание на 4 позицию индикации - λ –управление отключено

Если проблемы в работе двигателя появляются ДО того, как λ-зонд включается в регулировку, возможными причинами этого могут быть

-Нагар на впускных клапанах.

-Не измеренный воздух в системе впуска.

-Не исправная система подачи топлива.

 

Нормальный режим работы лямбда-зонда - при температуре около 300°C. Время, которое требуется для достижения этой температуры, зависит от следующих факторов

-Окружающая температура (лето или зима).

-Эксплуатационные режимы после старта.

-Действие нагревателя лямбда-зонда

При появлении в 4 позиции индикации - λ –управление включено

 

Read measured value block 21    ⇒

    860 rpm    1.15 ms    34.2 5C        l-control ON

Если проблемы в работе двигателя появляются ПОСЛЕ того, как λ-зонд включается в регулировку, необходимо обратиться к другим разделам (Check function => Page 24-43)

 

Продолжение проверки возможно только в случае включенного управления λ-зонда

Перейти  к разделу двигатель – группа 9

 

Read measured value block 9    ⇒

    860 rpm    - 0.7 %    0.755 V    0.4 %

Наблюдать за 3 позицией индикации. Показания должны колебаться от 0,1 до 1,0 вольта

Обратить внимание на то, что показания должны изменяться приблизительно 15... 30 раз в минуту. Если показания изменяются реже, возможны следующие неисправности:

-Нагрев лямбда-зонда неисправен

-Лямбда-зонд не исправен

 

Если колебаний нет и отображается постоянное напряжение 0.45... 0.50 вольт, возможны следующие неисправности:

-Обрыв провода, идущего к лямбда-зонду,

-Неисправность нагрева лямбда-зонда

-Лямбда-зонд не исправен.

 

Если отображается  постоянное  напряжения - 0.0... +0.3 вольта (смесь слишком бедная), это означает, что управление лямбды достигло предела в сторону обогащения, но лямбда-зонд все еще регистрирует обедненную смесь. В этом случае возможны следующие неисправности:

-Неучтенный воздух в системе впрыска

-Слишком низкое давление топлива

 

Если отображается  постоянное  напряжения + 0.7... 1.0 вольт (смесь слишком богатая), это означает, что управление лямбды достигло предела в сторону обеднения, но лямбда-зонд все еще регистрирует обогащенную смесь. В этом случае возможны следующие неисправности:

-Заблокирована система впуска? (◆ Intake system blocked.)

-Слишком высокое давление топлива

-Постоянно отрыт клапан угольного фильтра

 

Проверьте образование топливо-воздушной смеси.  Блок управления имеет возможность по сигналам лямбда-зонда корректировать состав топливовоздушной смеси, относительно заложенной в него карты впрыска, увеличивая или уменьшая длительность впрыска до достижения  λ = 1

Различие между фактической длительностью впрыска и временем впрыска, запрограммированном в карте впрыска, дается в %

 

Перейти  к разделу двигатель – группа 8

 

Read measured value block 8    ⇒

    4.37 ms    0.4 %    0.1 %    TB active

 

Наблюдать за 2 и 3 позицией индикации. Показания должны быть  в пределах - 12 ... + 12%-

В случае +... %: запрограммированный основной цикл впрыска слишком короткий, фактический цикл дольше на указанную величину – для достижения λ = 1

В этом случае возможны следующие неисправности:

-Неизмеренный воздух в системе впуска

-Неизмеренный воздух в выпускном коллекторе

-Неисправен измеритель потока воздуха

-Топливное давление слишком низко

-Заблокирован инжектор? (◆ Injector blocked)

В случае -... %: запрограммированный основной цикл впрыска слишком дли, нный, фактический цикл меньше на указанную величину – для достижения λ = 1

В этом случае возможны следующие неисправности:

-Масло разжижено бензином

-Неисправный измеритель потока воздуха

-Слишком высокое давление топлива

-Утечка инжектора

-Постоянно отрыт клапан угольного фильтра

 

 

Проверка подогревателя лямбда-зонда

Отключить разъем подключения лямбда-зонда. Подключить прибор для измерения сопротивления к контактам 1 и 2 разъема, идущего к лямбда-зонду. Сопротивление должно быть в пределах 6-15Ом. Сопротивление нагревательного элемента в комнатной температуре - приблизительно 1... 5 Ом. При повышении температуры это значение резко увеличится. Если сопротивление не соответсвует заданным значениям – заменить лямбда-зонд.Если сопротивление соответствует – подключить вольтметр к контакту 1 разъема, идущего к блоку управления и общему проводу автомобиля и на короткое время завести машину. Вольтметр должен показать приблизительно напряжение аккумуляторной батареи. Если это не произошло – необходимо провести проверку соединительных проводов по схеме автомобиля.

8596829M.png

 

Проверка сигнала лямда-зонда

Отключить разъем подключения лямбда-зонда. Включить зажигание. Измерить напряжение между следующими контактами (мама разъема): 3 и корпус автомобиля – напряжение должно быть 280 ± 20 mV, между 3 и 4 контактом разъема -450 ± 50 mV. Если указанных результатов достичь не удалось, необходимо проверить жгут, идущий от разъема лямбда-зонда к блоку управления двигателем.

Необходимо проверить 3 и 4 контакты этого разъема (мама) на отсутствие соединений с положительным и отрицательным проводом автомобиля и на короткое замыкание между собой. Устранить.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами мисля, че имаше тема във форума с препратка към американски форум, в който беше добре обяснено какво и как се гледа. Пробвай да потърсиш. И в Гугъл излизаше като напишеш. Ако искаш мога да ти пратя label file за AVJ за Ваг ком, който ти показва референтни стойности за всяко поленце и кое какво е точно. В моята версия на Ваг, го нямаше. Споменал си, че имаш ГИ. Напълно възможно е при неправилна настройка да вади тази грешка. При мен я вадеше редовно, а откакто съм с чип, като я изкараше, спъваше колата жестоко. Компа реже налягането и колата е все едно без турбо. Почти съм сигурен, че има връзка и при теб. Виж на 32 канал на Ваг кома, тримовете как са. Има две полета - първото е за празния ход, второто е така наречения дълъг трим, за в движение. Цифрите и в двете полета, при добре настроена кола трябва да са до +10, -10. За да запише бедна смес втория трим трябва да е с голям минус. Нашите кошове са много чувствителни към настройка на ГИ. Виж тези неща и сподели какво показва. А като изтриеш грешката веднага ли се появява пак или след известно време?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инфото в прикачения файл не е за AVJ, но ще ти помогне да се ориентираш къде какво се гледа. Ако колегата има еталоните за AVJ ще може прецизно да си видиш работата на двигателя. 

 

http://dox.bg/files/dw?a=c75af0fcf3

Редактирано от fx rookie
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката не ми излиза веднага след като я истрия.Ако можеш ми прати този label file за AVJ,че да знам къде какво да гледам.Газаджията ми каза че всичко е ОК,само сондата ми била малко ленива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той газаджията няма какво друго да ти каже. При тях винаги всичко е ОК :D. И мойта беше ОК, ам през два дена авариен режим и без турбо, заради същата грешка :D Ако беше от София, щях да ти препоръчам колегата от форума, който настрои моята и вече нямам тия драми. Ще ти пиша ЛС за файлчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички!

Гледахме обстоино колата с един приятел който работи във Фолцваген всичко е ОК,сонди,дебитомер и вакуми.С неговия ваг ком карахме близо час, извън града и в града на газ на бензин и всички данни са си ОК.Грешката несе е появявала вече близо седмица.Разхода сие същия,мисля да сменя свещи,че са станали на 50хиляди,за друго несе сещам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом не се появява известно време, съм почти сигурен, че е от газта. Моята преди чипа също я изкарваше тази грешка, когато си поиска, но в разхода не ми е давало разлика. Колко точно ти е разхода на газ и на бензин? Мойта под 14 градско не пада, чат пат 13,5, а извънградско със 160-170 на автопилот дава 11-12. По-бавно не мога да я карам и незнам, но помня веднъж с каране на бензин само с ограниченията разхода по борд беше 6,5 :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 4 години я карам,градско 11до13,извън градско 9 до 11,пък с тая грешка 18 в града ,извън града несъм я засичал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах такава грешка. Турбото надуваше само на 0,3.

Това обаче се случваше само на газ.На бензин всичко си беше ОК.

В сервиза на Ланди я погледнаха и казАха.....ми тя многобедна сместа.

Оправиха я и вече няма грешка. 

Според мен проблема е  в ГИ.

 

Едит: 160-170 км/ч и гори 11-12....това на газ ли е?

Редактирано от kurty
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...