Jump to content

Някаква кафява гняз в антифриза и разширителния съд


Shubert

Recommended Posts

Пускам темата тук, че ми е спешно, а знам че тая тема е най-четена. Как мога да разбера дали меша маслото или е нещо друго дошло от запушеното ми радиаторче??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пускам темата тук, че ми е спешно, а знам че тая тема е най-четена. Как мога да разбера дали меша маслото или е нещо друго дошло от запушеното ми радиаторче??

Ако е масло,провери масления охладител да не е дал фира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В смисъл как "да дойде от запушеното радиаторче", нали не е проходимо? А запушено ли е?

Ако смесва масло и "вода", ясно си личи мазната ивица в разширителния съд, не изчезва с вдигането на температура, не е като конденза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако меша вода с масло ше имаш боза като дръпнеш щеката и стиа си се правил на майстор, явно не ти е силна страна :hilezh:

гняста е щото е карана с водица основно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, ако е масло, ще изглежда както казва NIKO по-горе.

Ако цветът на охладителната течност е изцяло, хомогенно червеникаво-лай*ян, това е от ръждица и разни други боклучета от системата. Промива се, но желателно лятно време (а ти пишеш, че ти е спешно). Принципно се прави следното: източваш стария антифриз, пълниш с гОла вОда, караш (или стоиш със запален двигател на място), докато чуеш перката, източваш, по желание повтаряш процедурата и след това наливаш новия антифриз. Някъде колегата SunShine го беше описал много по-добре от мен.

Дано съм ти бил полезен! :gut:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И голата вода требе да е дестилирана или дейонизирана щото иначе ефект няма. На всичкото дестеки дизели които съм им правил обслужване със смяна на охладителната течност, тези на които сме работили само ние а ние винги ползваме дейонизирана каквото сипеш такова източваш. Там където се е вмъкнала чешмяна вода текват ръждите.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В смисъл как "да дойде от запушеното радиаторче", нали не е проходимо? А запушено ли е?

Ако смесва масло и "вода", ясно си личи мазната ивица в разширителния съд, не изчезва с вдигането на температура, не е като конденза.

Е минава някаква вода... просто ефекта е след проблема с отоплението и го отдавам на него. Може и друго нещо дало дало фира.... като изсипах казанчето в съда гнязта остана да плува отгоре.

 

Какъв маслен охладите... радиатора ми е нов.

Нямама маслен охладител... 2.6 АВС мотор

 

ако меша вода с масло ше имаш боза като дръпнеш щеката и стиа си се правил на майстор, явно не ти е силна страна :hilezh:

гняста е щото е карана с водица основно

На щеката маслото е пИрфектно..... прая се на майстор щото за смяна цената е от 2 пломби до една коронка.  :hilezh:

Абе леко техничар съм та само кАжи да зимам гидорито и да разфръгам осмака  :hilezh:

 

Според мен, ако е масло, ще изглежда както казва NIKO по-горе.

Ако цветът на охладителната течност е изцяло, хомогенно червеникаво-лай*ян, ......

Това е, че не хомогенна, а изплува. Иначе правих вече промивка с оцет. Утайката се появи откакто имам проблем с парното.

И голата вода требе да е дестилирана или дейонизирана...

Аре па ти... и минерална става.  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е минава някаква вода... просто ефекта е след проблема с отоплението и го отдавам на него. Може и друго нещо дало дало фира.... като изсипах казанчето в съда гнязта остана да плува отгоре.

 

Нямама маслен охладител... 2.6 АВС мотор

 

 

Имаш маслен охладител, често мешат зимата ето снимка на въпросния :)

 

6717033-430M37.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На времето ходих с А4-ката, при един, уж майстор, та той ми беше надънил, калпав антифриз концентрат и чешмяна вода. Ефекта беше като при теб, наложи се промивки и зареждане с червения антифриЦ. Аудитата искат хубав антифриз с антикорозионно в-во, сега вече не е червен май ами електриково жълто-зелен.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от BIRIMBAUA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробай после ше обадиш от трапезно минералната, само цвета на бозата ще ти дойде друг.

Аре стига си пускАл само фишъци и ти като паси-то.... хората си праят промивки с вода и оцет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.. промивки с вода и оцет.

Стара изпитана рецепта от едно време

Като взех колата преди месец...беше карана само с вода....и имаше тиня за едно малко езерце

Сега е почти идеална .....и ухае на салатка....с повечко оцет :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има си добавки за чистене на масло специално. А за тиньоча чистете го с оцет няма лошо, въпроса е после водите с които плакнете да не са чешмяни. При агрегатите имаме и влошаващи обстоятелства - постоянен подгрев със стабилна мощност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Имаш маслен охладител, често мешат зимата ето снимка на въпросния :)

Оказа се, че го няма. Лошото е, че остава автоматика, а съм си загубил гаранцията на радиатора.  :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...