mitko.be Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 (Редактирано) Намерих инфо за какви ли не аудита, но не и за а6 седан. Имам една изгпряла крушка на него, някой има ли идея как се сваля това нещо? Редактирано 27 Януари 2016 от mitko.be Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULL_1985 Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 Най-лесно става откъм купето, като свалиш седалките. Целия модул със крушките излиза в посока към теб, мисля че нямаше винтове. / не си спомням / Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko.be Публикувано 27 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 А дали са крушки или диоди, че за старата шестица май четох, че е диодна лента и се сменя цялата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULL_1985 Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 (Редактирано) Моята е с крушки Ц5 - 2000г. и да ти кажа ги смених всичките, да няма разлика, че бяха почернели 10-тина са общо. Редактирано 27 Януари 2016 от BULL_1985 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 И моята("междинка" седан) е с крушки на третия стоп. Вземи си 1-2 в повече, че докато сменяш, отказва и някоя друга още, поне при мен така се получи. Аз свалях откъм багажника, имам едно капаче под третия стоп и оттам го извадих, беше "щракнат", не си спомням на 100%. Помня, че ме измъчи малко, докато го извадя. Довечера, след работа, ще го огледам пак за по-голяма точност в описанието, ако до тогава не си се справил с твоя . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 Добре де,а кората как се сваля?Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULL_1985 Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 (Редактирано) Искаш да знаеш как се сваля кората или питаш дали е нужно да се свали кората за да се свали стопа? Понеже за да се свали кората е леко по-различен филм, като разбира се има и "български" вариант. За манипулацията, която колегата иска да направи не се сваля кората, стопа излиза през отворите в метала под кората. Редактирано 27 Януари 2016 от BULL_1985 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 Интересува ме как се свала цялата кора,но за да не отварям нова тема попитах тук Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULL_1985 Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 (Редактирано) По принцип доста гледах из нета по този въпрос и по "учебник" го дават , че се свалят държачите на коланите или само ги откачаш те са едни рингчета със стърчащ водач, и сега най- интересната част - сваляш интериорните колонки на малките прозорчета понеже кората идва по широка , но аз го направих със леко свиване на кората и яко идърпване, но после пасването на същото място е абсурд, понеже има един куп щипки , които ако не е направено по начина с колонките, няма как да си паснат по местата, така че с две думи ако не е много наложително по-добре недей. Редактирано 27 Януари 2016 от BULL_1985 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milen1110 Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 Моя съм го свалял от към багажника. Лягам в багажника по гръб, краката остават отвън. Издърпва се назад и през дупките излиза отдолу. Елементарно е. Моя е с крушки. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULL_1985 Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 Аз съм го правил по двата начина, просто като си в купето е малко по-удобно, а седалките падат лесно. Само дето нещо бях чел за модели с метални прегради зад задните седалки и там вече няма как отвътре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 28 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2016 (Редактирано) Ето как се достига до третия стоп на моя седан:Явно при мен няма капаче, не знам при другите има ли. Има две пластини, които държат самия стоп. Откача се от тях и се издърпва. За да излезе от тази дупка се бута към единия калник(мисля, че е към заден десен калник) и после се издърпва целия през този отвор. След това го отваряш и достигаш до самите крушки. Докато подменяш изгорялата, има шанс да изгорят и други. Аз уж да сменя 2, а накрая смених 5. Редактирано 28 Януари 2016 от AsK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleksiev Публикувано 29 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 Свалянето на кората е ужас,свалят се колонките,но ако не го правиш посред лято ще изпочупиш всичко по пластмасите.Третия стоп по снимките се ориентираш горе,като да допълня - надигаш леко двете метални скоби и го издърпваш към предницата и надолу едновременно.Скобите не се повдигат достатъчно за да го издърпаш хоризонтално целия,малко с чалъм и без бързане става.Първия път е трудно после ставаш спец.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване