Alexander Boichev Публикувано 29 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 Колеги моля за помощ със съвети. Снощи пътувах към и малко преди града колата ми загря до 110 градуса, спрях за да поизстине, долях вода че беше изгубило и пое около литър и стигнах. Днес отивам в сервиза и смених капачката на разширителния съд и термостат, че парното започна да духа топло когато си поиска макар колата да е загряла и продължава да губи антифриз. Съмняваха се да не е отишла гарнитурата на главата, но се оказа че уж не е отишла защото нямало специфични миризми от към ауспуха и имаше един уред на Wurth който засмуква антифриз от разширителния съд и променя цвета на една течност ако имало наличие на газове ... И достигнаха до извода, че е от нарушена циркулация, или от водната помпа, или от запушен маркуч или радиатор. Дайте съвети колега дали може да има друга причина за тази аномалия ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivaylo73 Публикувано 29 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 какъв е двигателя? имах проблем като твоя и се оказа фланеца , на кофти място е ,но добър майстор го сменя бързо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexander Boichev Публикувано 30 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 1.9 131 коня AXW Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 30 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 СРАВНИХТЕ ли температурата с vcds,дали има разлика от показанията на таблото и мотора,датчика е двоен и не в рядко срещано да се повреди. Проблема с парното може да е съвпадение,надува ли маркучи,сутрин има ли налягане в маркучи?Теста с реактива за газове в охладителната система не е 100% надежден.Да се провери а дистанционен термометър температура на главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexander Boichev Публикувано 30 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 Сравняване на температурата май праиха, но с мултицед, а за маркучите да, надува ги но но ни винаги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IceHeart Публикувано 30 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 (Редактирано) Не разбрах, дали водната помпа е сменяна изобщо? Ако не е, огледай около нея за теч /ако си с розов антифриз ще видиш дали има теч/Ако ли не, на някой канал и оставаш колата да работи, през това време сваляш кората /ако има такава/ на мотора и следиш дали няма да протече от някъде. Все пак 1 литър си е доста. Редактирано 30 Януари 2016 от IceHeart Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexander Boichev Публикувано 30 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 Помпата е сменяня преди година - 20000 км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 30 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 Щом надуваш маркучи си за гарнитура 90% ако караш леко може да няма проблеми дори и няколко дни..Натиснеш ли обаче,за един ден е надула.Не си прави експерименти,Кратуна долу,проверка на всичко ,ако се наложи водачи ,клапани проверка за пукнатина,шлаиф.Нова гарнитура ,гледат се едни дупчици,нови болтове.Докато правят кратуната лъскане на смукателния колектор до блясък от вътре и после щастие и кебапчета. Ако ти е превъртяла турбината на водната помпа оставащите 10% също може да се държи така.Масово ги правят метални и ужким е избегнат този проблем,пластмасовите се пукат и превъртат също ако не се сменя помпа става буквално равна ,с времето лопатките изчезват. Предницата долу,ревизия на помпата ,ако е в ред ,остава кратуната.доволен съм от иво фантазията ,нямам проблеми до момента а не са 1 или 2 главите които е правил , ценово е доста по добре от ЖАН, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexander Boichev Публикувано 30 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 Стана ясно че и при мен гарнитурата е проблемна. Водната помпо е метална и здрава, с нов радятор съм и ново виско, нов термостат и капачка и мамка му пак загрява и губи парното. Тоя скапан тест за CO ми разби бойната слава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 31 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 Неприятно но не е болка за умиране ,по добрият вариант бе това ама уви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexander Boichev Публикувано 31 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 Вече незнам какво да си мисля Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexander Boichev Публикувано 19 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 Вече продавам стария радиатор и старото виско - 150 лв.. Проблема е бил в гарнитурата и изкривена глава. Всичко е отремонтирано вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IceHeart Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 Ако не е проблем, би ли споделил колко пари ти излезе всичко? Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexander Boichev Публикувано 19 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 Ами първото влизане в бокса ( в непознат сервиз ) : Нов радиатор, ново виско, нов термостат и капачка на разширителния съд +труд = 550 лв ( но проблема не беше в нито една от тези части ) Второ влизане в бокса ( реално където е бил проблема ) :Гарнитура глава, шлайфане на главата, лагери на някакъв вал, повдигачи, гумички, гарнитура на капака ( май ) и гарнитура на помпата ( че изпускала нафта ) + труд = 710 лв. Но за второто влизане в бокса бях пратен в този сервиз и ме таксуваха по друга тарифа ( май ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IceHeart Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 Благодаря, за споделената информация. Като изключим, първия сервиз, ремонта ти е нормален и не е скъп. Съдя по това, че едно обслужване на ролки и ремъци, варира около 500 лева. Но важното е, че си свършил работа, и можеш да се радваш на колата. Безаварийно колега! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexander Boichev Публикувано 19 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 Благодаря колега, и на теб Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 1260лв.... пък аз съм карал душегуб... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexander Boichev Публикувано 19 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 550 ги преписвам към некадърните " майстори " Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 На мен за малко да ми сменят бензиновата помпа, понеже не разбрали, че имам допълнителен имобилайзер към алармата и трябва да го деактивират с дистанционното, което беше закачено на ключа.На всичко отгоре ми викаха, дай 10лв. за дето се гъзихме из багажника да гледаме дали има ток до помпата(познай дали им дадох).Бухаххаха аман от такива нагли майстори.Един ден си мечтая за гараж с канал и достатъчно свободно време, за да не ги посещавам.Лош Данчо, когато сам си правиш колата, както в твоя случай, сумите са наполовина, т.е. колегата щеше да е платил 600лв. за чарколя и само да кара, ама не може всеки да разбира от всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexander Boichev Публикувано 19 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 Така си е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 Не се оправдавайте.... Всичко виждам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване