hellstr1k3r Публикувано 30 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 Здравейте колеги, имам много странен проблем, за който нищо подобно не открих из форума (а ако случайно съм го пропуснал моля да ме насочите къде е). Става въпрос за А4 1.8 Т Б5 с чип. От скоро се получава някакъв странен резонанс или нещо подобно - едно бучене като в тръба или нещо подобно....малко е трудно за описване - нещо като "бооуууу" което звучи в тръба или нещо "глухо, затапено" и аз не знам като какво да го оприлича. Та този странен звук се появява при определени обороти или при връщане на газта - при връщане го прави всеки път, а при държане някъде около 2 - 2300 оборота започва да "мучи" продължително. Ако подам или отнема съвсем малко газ веднага изчезва и се връща обратно като оборотите стигнат определено място.Не знам дали има отношуние към това, но и при връщане на газта доста често започна да придърпва/прекъсва...изведнъж забие като все едно съм натиснал спирачки рязко.Другото което ме притеснява е и че колата принципно правеше налягане от 1.1 бара, а сега максимума е 0.6 - 0.7, като понякога когато си реши повече от 0.4 - 0.5 не иска да направи....Дайте някакви предположения и съвети...аз единствено се замислям за някой вакуум или някой от клапаните управляващи въздуха на турбото, точно заради този резонанс като в тръба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 30 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 Спукана мембрана на Блоу-офф клапана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 30 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 За всеки случай огледай болтовете на турбото да не са разхлабени.Моето турбо по едно време започна да надува до 0,3 бара,смених клапана N75 и започна да си надува нормално до 1,3.Ако ще сменяш Блоу-офф клапан,си вземи за ауди ТТ. Откъде си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellstr1k3r Публикувано 1 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2016 (Редактирано) Едната мистерия е разгадах... блоу офа е опирал някъде (може би в перката на радиотора) не знам и аз къде точно и се е протрил на единия ръб до такава степен, че се е отворила дупка (после ще опитам да кача снимка да видите къде)...след като го смених пак с такъв от ТТ този странен звук изчезна - явно е "пърдял" точно от там, като включително изчезна и това неприятно прекъсване и забиване като върна газта.Колкото до налягането не се промени съществено пак е до към 0.7 макс, турбината е сдегната на 100 %, но мисля че е спукан някъде чугуна и оттам издиша integrale45 - от София съм Редактирано 1 Февруари 2016 от hellstr1k3r Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 1 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2016 (Редактирано) Е щом си открил причината, това е добре. Ако беше наблизо покрай Русе и имаше нужда от проба със здрав N75 щях да ти дам да тестваш с един Редактирано 1 Февруари 2016 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellstr1k3r Публикувано 1 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2016 http://hellstr1k3r.snimka.bg/automobiles/razni.895543 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 1 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2016 ................ блоу офа е опирал някъде (може би в перката на радиотора) не знам и аз къде точно и се е протрил ................На шайбата на компресора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellstr1k3r Публикувано 1 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2016 integrale45 - благодаря все пак NIKO - има логика и сигурно е така... ще следя новия да не направи същата поразия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 1 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2016 Има една метална кука, на която се поставя маркуча на Блоу-офф клапана.Та ако не си я нямаш тая кука, е доста трудно да го предпазиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellstr1k3r Публикувано 2 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 Имам я колега, но явно все пак е опрял някъде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване