Jump to content

А4 1.8 Т b5 странен проблем


hellstr1k3r

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам много странен проблем, за който нищо подобно не открих из форума (а ако случайно съм го пропуснал моля да ме насочите къде е). Става въпрос за А4 1.8 Т Б5 с чип.

От скоро се получава някакъв странен резонанс или нещо подобно - едно бучене като в тръба или нещо подобно....малко е трудно за описване - нещо като "бооуууу" което звучи в тръба или нещо "глухо, затапено" и аз не знам като какво да го оприлича. Та този странен звук се появява при определени обороти или при връщане на газта - при връщане го прави всеки път, а при държане някъде около 2 - 2300 оборота започва да "мучи" продължително. Ако подам или отнема съвсем малко газ веднага изчезва и се връща обратно като оборотите стигнат определено място.

Не знам дали има отношуние към това, но и при връщане на газта доста често започна да придърпва/прекъсва...изведнъж забие като все едно съм натиснал спирачки рязко.

Другото което ме притеснява е и че колата принципно правеше налягане от 1.1 бара, а сега максимума е 0.6 - 0.7, като понякога когато си реши повече от 0.4 - 0.5 не иска да направи....

Дайте някакви предположения и съвети...аз единствено се замислям за някой вакуум или някой от клапаните управляващи въздуха на турбото, точно заради този резонанс като в тръба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За всеки случай огледай болтовете на турбото да не са разхлабени.Моето турбо по едно време започна да надува до 0,3 бара,смених клапана N75 и започна да си надува нормално до 1,3.Ако ще сменяш Блоу-офф клапан,си вземи за ауди ТТ. Откъде си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едната мистерия е разгадах... блоу офа е опирал някъде (може би в перката на радиотора) не знам и аз къде точно и се е протрил на единия ръб до такава степен, че се е отворила дупка (после ще опитам да кача снимка да видите къде)...след като го смених пак с такъв от ТТ този странен звук изчезна - явно е "пърдял" точно от там, като включително изчезна и това неприятно прекъсване и забиване като върна газта.

Колкото до налягането не се промени съществено пак е до към 0.7 макс, турбината е сдегната на 100 %, но мисля че е спукан някъде чугуна и оттам издиша :(

integrale45 - от София съм

Редактирано от hellstr1k3r
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е щом си открил причината, това е добре. Ако беше наблизо покрай Русе и имаше нужда от проба със здрав N75 щях да ти дам да тестваш с един

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

................ блоу офа е опирал някъде (може би в перката на радиотора) не знам и аз къде точно и се е протрил ................

На шайбата на компресора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една метална кука, на която се поставя маркуча на Блоу-офф клапана.

Та ако не си я нямаш тая кука, е доста трудно да го предпазиш.

 

8610361c.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...