Jump to content

Б6 2.5 AKE 180 к.с куатро ГНП


иван минчевв

Recommended Posts

Колеги преди седмица колата направи следното както карах забучи и до там изгасна въртях пак да запали но не пожела и така в сервиз оказа се електроника на помпата,оправиха я запали всичко е ок но сякаш взе да пуши стабилно при първото палене и леко тресе мотора преди го нямаше това се едно не беше дизел грам пушек сега какво стана нз от какво може да е помагаите колеги...интересното е че след като я покарам се оправя не пуши но има някакъв странен шум като е на ниски нз какво може да е. Благодаря ви предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега помпата не беше сваляна дали влияе това че само електрониката беше поправена и иска пак настроика помпата?

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е ремонтирана кадърно от хора които разбират,след това се качва на стенд за такива помпи,накрая е правилното зацепване.

Как са оправили без да я свалят нямам идея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега само електрониката беше проблем платката помпата не беше вадена оправиха тав платка и запали обаче изникна този по горе където обесних какво прави колата..

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В голям процент проблема на VP-44 е с електрониката,другите карантии са по-здрави.

Работата е там,че после трябва да се направи настройка на тая помпа,поне така мисля аз,но може и да греша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам,не от личен опит разбира се а от стария собственик,при него електрониката е дала фира в следствие на задрало авансаторно бутало.Поне той така каза като я купувах моята и в сервиза където е правена го потвърдиха :)

Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляй помпата и я носи в читав сервиз. Щом е забила по време на движение и е влязла в авариен режим трябва да се смени(предполагам) и клапана за дебита. От авансаторно бутало е плоблем първоначално палене. После си работи. С помпата може да има и съпътстващи проблеми:корпус и гарнитури. Може и авансаторното бутало да е тръгнало може и изгоряли кабели. Но в момента помпата е осъкатена. Трябва цялостна диагностика(четене) и смяна на транзистор(крайно стъпало) с точното и после настройка на стенд(обучение). До извършването на тези всички диагностики,ремонти и обучение нямаш изглед да имаш нормално работеща кола. В момента проблема е тотално некъдърно закърпен, колкото и качествено да е сменен и запоен транзистора без цялостен ремонт не става.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...