иван минчевв Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Колеги преди седмица колата направи следното както карах забучи и до там изгасна въртях пак да запали но не пожела и така в сервиз оказа се електроника на помпата,оправиха я запали всичко е ок но сякаш взе да пуши стабилно при първото палене и леко тресе мотора преди го нямаше това се едно не беше дизел грам пушек сега какво стана нз от какво може да е помагаите колеги...интересното е че след като я покарам се оправя не пуши но има някакъв странен шум като е на ниски нз какво може да е. Благодаря ви предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Центровка на помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иван минчевв Публикувано 12 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 (Редактирано) колега помпата не беше сваляна дали влияе това че само електрониката беше поправена и иска пак настроика помпата? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 13 Февруари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Опит с bosch vp44 нямам, колегите ще се изкажат. Симптомите които казваш са точно на центровка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иван минчевв Публикувано 12 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Благодаря колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Ако е ремонтирана кадърно от хора които разбират,след това се качва на стенд за такива помпи,накрая е правилното зацепване.Как са оправили без да я свалят нямам идея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иван минчевв Публикувано 12 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 (Редактирано) колега само електрониката беше проблем платката помпата не беше вадена оправиха тав платка и запали обаче изникна този по горе където обесних какво прави колата.. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 13 Февруари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 В голям процент проблема на VP-44 е с електрониката,другите карантии са по-здрави.Работата е там,че после трябва да се направи настройка на тая помпа,поне така мисля аз,но може и да греша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 До колкото знам,не от личен опит разбира се а от стария собственик,при него електрониката е дала фира в следствие на задрало авансаторно бутало.Поне той така каза като я купувах моята и в сервиза където е правена го потвърдиха Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 (Редактирано) Сваляй помпата и я носи в читав сервиз. Щом е забила по време на движение и е влязла в авариен режим трябва да се смени(предполагам) и клапана за дебита. От авансаторно бутало е плоблем първоначално палене. После си работи. С помпата може да има и съпътстващи проблеми:корпус и гарнитури. Може и авансаторното бутало да е тръгнало може и изгоряли кабели. Но в момента помпата е осъкатена. Трябва цялостна диагностика(четене) и смяна на транзистор(крайно стъпало) с точното и после настройка на стенд(обучение). До извършването на тези всички диагностики,ремонти и обучение нямаш изглед да имаш нормално работеща кола. В момента проблема е тотално некъдърно закърпен, колкото и качествено да е сменен и запоен транзистора без цялостен ремонт не става. Редактирано 12 Февруари 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иван минчевв Публикувано 12 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Благодаря ви за инфото колеги заемам се още утре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване