Jump to content

Забива при превключване на предавки


IvayloH

Recommended Posts

От 3 седмици съм собственик на Ауди А4 ALT 2.0. Колата много ми харесва и върви супер, но забелязвам че при превключване на предавки, при пускане на съединителя колата леко забива/губи мощ за малки части от секундата, след което си върви нормално няма проблем. Дори на място като работи при рязко подаване на газ колата се замисля преди да се форсира пак за части от секундата, все едно се дави.

Автомобила е с газов инжекцион на 2 седмици, проблема го прави на бенз и на газ.

Идеи ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същия проблем и отдавна се чудя какво да правя. Колата е на 1 год и аз съм с ГИ. Това го прави в ниските обороти от 900-1100 оборота. Като ги мине от 1500 нагоре е пушка, но като имам по- рисковано изпреварване малко се замислям. Преди имах B5 и там нещата бяха съвсем други - няма го това замисляне. Ако някой има решение на проблема ще се радвам да го чуя. 

Редактирано от gamzoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммм...... Аз лично не си спомням защото след като я регистрирахме и веднага в бокса за газ. Даже и не беше обслужена. На какво се дължи това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направете им една диагностика на тия коли вместо да се чудите.Заподозрени могат да бъдат ламбда сонди,дебитомер,свещи,бобини и ........ :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих специално за свещити при майстор, за да сложа газови на предното ауди бях с такива и той каза, че има още хляб в тях, а като имах проблеми със сервото е закачана и тогава нищо нямаше. Говоря за септември месец миналата година. Оттогава положението е все същото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На диагностика нищо не показва. Купих си свещи, утре ги сменям и да видим. Отвратително е, не може да се кара по нормален начин. И на бензин е същата преди и след като и сложих ГИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Най-накрая днес смених свещите. Проблема си остана за нещастие - забива нос за части от секундата при смяна предавки нагоре.

Сега се колебая между дебитомер, дюзи, ламбда сонда...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е бензиновите инжектори не пръскат на газ, следователно не са те проблема. Намерете един здрав дебитомер, че е най-лесен за проба...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ,че свещитите изглеждат перфектно не означава че работят така(казвам ти го от опит и то точно с ALT).Прежали едни 20 лв за нови свещи за газ.Ако няма ефект  потърси и дебитомер за проба!Това с откачането на буксата на дебитомера важи ако имаш проблеми с оборотите след запалване,на празен ход!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем с оборотите на празен ход нямам.

Не се сещам от къде мога да намеря дебитомер за проба. Има ли някакъв друг начин да разбера дали в него е проблема ?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж дали на съединителя има прекъсвач (при натисна съединител компютъра трябва да връща аванса) и дали компютъра го отчита.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 1 час, robobug написа:

 

Здравей !

Ще видя, но това каква връзка има ?

Цитиране на предходно мнение! 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ако може и аз да попитам за проблем с моята кола а4 б6 АЛТ мотор. от известно време започна да ми гасне като изключа от скорост или понякога като запаля на място както си работи нормално изведнъж гасне пак паля няма проблем и така след 10 или 20 минути работа пак гасне.светна ми чека и есп-то вчера беше в сервиза казаха ми че са я оправили пробвали са я в града 30 минути и не гаснела изчистили са грешките и като се прибирах пак ми светна първо есп после и чека гасненето също си остана. пред нас 10 пъти я палих на празен ход при което 6 пъти ми изгасна.майстора ми каза че имал съмнения в дебитомера но само със съмнения не става. моля някой ако е имал такъв проблем и го е решил да пише ще съм много благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачи я и виж каква грешка дава...От дебитомер не би трябвало да ти гасне, по-скоро щеше да работи неравномерно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А нали смукателните колектори имат някакви клапи там...от тях дали може да забива муцуната когато сменяш предавки? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...