Velislav_AUDI Публикувано 9 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 Преди 1 час, loshdancho написа: Има вариант да е проблемна дюзата и пак да дава съпротивлението. Така поне разбрах. Щом сте сваляли подгревни свещи е хубаво да му мернеш компресията. И да провериш всички дюзи на стенд. Варианта с чистенето на дюзи при мен не помогна. колата вдига 240 без проблеми не мисля че компресията е проблем след 2000 оборота си върви супер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 9 Март 2016 Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 Тя и с 5-6 паднали кобици пак върви с 200+ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 9 Март 2016 Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 После била душегуб! )))) Коя друга ще върви с 200+ ако нещо ни си е на мястото ? )))) Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velislav_AUDI Публикувано 9 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 (Редактирано) супер доволен съм от колата разхода градско ми е 8-9 на 100 извън градско 5- 6 обаче като влезе в авариен режим ме накачат нервите валовете са проверени здрави не износени давайте идеи някакви други тестеве да пускам през диагностиката ... ? центровката трябва ли да я пипам Редактирано 9 Март 2016 от Velislav_AUDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velislav_AUDI Публикувано 14 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 проблема е отстранен центровка на 2 ATDC и всичко заспа няма грешки няма забиване колата върви по добре в ниските обороти по нисък разход супер е благодаря на колегите които помогнаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 15 Март 2016 Доклад Share Публикувано 15 Март 2016 Е, браво! :)) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velislav_AUDI Публикувано 12 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2016 Колеги нов проблем с душегуба .... Преди месец ми изгоря транзистор на гнп то VP44 ремонтираха електрониката колата запали и си върви но от тагава не е същата. Сутрин при студен старт не работи обогатителя директно застава на 890 оборота (понякога сработва в 90% от паленията не ) когато е загряла се тресе при работа в покой в момента в който пусна климатика вибрацииите изчезват най вероятно и е много горивото или така ми се струва . На електрониката на гнп то има един датчик който стой потопен в нафтата закрепен с два болта върху зъбното колело като му местя позицията колата си променя работа но немога да я настроя както беше преди да изгори транзистора центровката според диагностиката е 2 градуса АТDC, колата си върви във високите обороти като преди не намирам разлика няма грешки според диагностиката .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bukake Публикувано 12 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2016 проблема е отстранен центровка на 2 ATDC и всичко заспа няма грешки няма забиване колата върви по добре в ниските обороти по нисък разход супер е благодаря на колегите които помогнаха Какво по точно е настроени...че немога да разбера...благодаря Sent from my SM-N915FY using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktorec Публикувано 12 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2016 И кой по точно го сменя тоя транзистор ?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velislav_AUDI Публикувано 13 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2016 (Редактирано) На 9/13/2016 at 2:05, doktorec написа: Цитиране на предходно мнение! В сервиз за автодиагностика и ремонт закарах им само електрическата част на гнп то Редактирано 14 Септември 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 14 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2016 (Редактирано) Сега като свалиш цялата помпа и я занесеш на центровка,,,, ще проработи, при условие, че транзистора е точният. а не първият попаднал в чекмеджето. И през цялото време се молиш да е монтиран кадърно, ААА забравих: една от причините за горенето на транзистора е...блокирал клапан за дебит. Той също трябва да се погледне. Общо взето... имаш едни пари да даваш.... И не пипай повече в помпата. Това дето пипаш с двата болта е сензор обороти и отговаря също и за центровката. Не се прави на ръка!!! Въобще си и е...л мамата на помпата. Сега почни всичко от начало. но при кадърни дизелджии за да не патиш повече. Щото само оскъпяваш ремонта. Редактирано 14 Септември 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване