Jump to content

След като загрее тресе при потегляне А4 Б6


dance4life

Recommended Posts

Здравейте колеги , това ми е първата тема тук , извинявам се предварително, ако не съм е написал в правилната категория. Много ще се радвам ако наистина някой може да помогне. Проблемът ми е следния. Става въпрос за А4 б6 1.9 ТДИ 131 конски сили. Когато карам градско по - продължително , било то дали ще спра някъде да изпия 1 кафе и ще се кача пак след 1 час , колата започва да притриса на 1-ва при самото потегляне. До сега смених чисто нов съединител (цялостно) , предни амортисьори  и преди 200 км направих обслужването на двигателя , но и преди него го имаше този проблем и сега продължава. Та въпроса ми е дали при някой също се среща този проблем ... вече не знам какво да мисля . Също така на празен ход когато съм на светофар примерно , колата на свободна ( към края на деня , след цял ден градско ) започва да тресен доста стабилно , но не е постоянно , а на етапи .. Ако някой може да помогне ще бъда много благодарен.

Поздрави :)

Редактирано от dance4life
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега и аз съм със същия проблем, но на мен ми и губи течността на спирачките и ме навява на мисълта, че ми е прецакана някоя от помпите на съединитела, но незнам коя е. Като намалее течността и почва да не включва на скорост. Пробвах да обезвъздуша като налях течност от пробката на долната помпа, но не изкара грам течност и грам налягане.

Редактирано от vankata__098
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен интересното е ,че преди да сменя съединител не го правеше , след смяната пак и сега от 1 месец някъде с появи и няма разгадаване , а в доста теми чета ,че било от съединителя. Странното е ,че на сутрин всичко като е студено не го прави , карам 2,3 часа и след това започва да става една тежка мудна и да притриса ...


Дюзи , тампони на двигателя ? Пак след дълго каране градско , на място ми тресе на свободна , но не е постоянно , а на етапи ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тресенето на място, виж си меката връзка. Хвърли едно око ей на тая тема. Не пречи да пробваш за 2лв. процедурата.

Успех :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Buzzi съединителя ми е чисто нов с маховик , проблема с тресенето почва да го прави на загрял мотор , тоест и дюзите отпадат (не ги разбирам много ) .... накрая само тампоните остават май .. Ако са те четох , че се сменят и на двигателя и на скоростната кутия ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По голям ти проблема, като разбереш цените на тампоните. не прави грешка да слагаш не оригинални, ще съжаляваш горчиво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не мен ми е ясно ,че проблема ще е голям все пак 3 години е карам колата и съм хвърлил куп пари в сервизите .... Оригиналните тампони какви пари вървят ако може на ЛС ако може и тук няма проблем :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената ако ги купиш от  Raino скоро беше писал колега във VW форума че са

Тампон ляв 190лв. Тампон десен 242лв.Тампон опорен 17лв.
От Порше : Ляв 220лв. Десен 280лв. Опорен 20лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам просто да разбера дали на 100% тресенето е от тампоните , верно първо трябва да погледне майстор , ако са заминали ще трябва да се сменят ама и след като ги сменя , а смяната ще отиде към 500 стотака и пак тресе ,вече не знам какво ще е правя тая кола :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те тия тампони не са ли еднакви :gruebel:

Самия тампон е един и същ.Различават се по това,че като поръчаш ляв идва само тампон,а десния е в комплект със гумения предпазител който е върху тампона за да го пази от топлината от турбото.Но реално може да се поръчат два леви и да се ползва предпазителя от стария.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега flober , съединителя ми е сменен ( цялостно - маховик и т.н) не виждам защо да е от него. Смяната е направих преди около 15- 20 000 км. При топъл двигател ми тресе при потегляне на 1-ва  и на място ( но на място не е постоянно , а притриса през 4,5 секунди ) не си давам обяснение кое да гледа вече майстора. Ще отида да види тампоните и ако са здрави вече не знам ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля ,че тресенето при потегляня е различно от това на място ,което най-вероятно е от дюза,опиши по подробно .Ако тръгваш по надолнище по малко ли е тресенето от нагорнище ,има ли разлика ако е празна колата или натоварена....?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не колега няма разлика. Сутрин като запаля колата работи перфектно , върви перфектно , няма тресене при потегляне и когато съм на свободна и на място. След като покарам около 1 час градско , колата започва да тресе и на място и когато потеглям на първа. При пълен ляв и десен се усеща доста стабилно може би цялата предница ми подскача за секунди. Ходих гледаха предницата здрава е , смених 2-та амортисьора с нови и пак същото. Попитах дали нещо друго от предницата не е за смяна и майстора ми каза НЕ. Та съм пред голяма дилема какво да правя и кое да проверявам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...