dance4life Публикувано 3 Март 2016 Доклад Share Публикувано 3 Март 2016 (Редактирано) Здравейте колеги , това ми е първата тема тук , извинявам се предварително, ако не съм е написал в правилната категория. Много ще се радвам ако наистина някой може да помогне. Проблемът ми е следния. Става въпрос за А4 б6 1.9 ТДИ 131 конски сили. Когато карам градско по - продължително , било то дали ще спра някъде да изпия 1 кафе и ще се кача пак след 1 час , колата започва да притриса на 1-ва при самото потегляне. До сега смених чисто нов съединител (цялостно) , предни амортисьори и преди 200 км направих обслужването на двигателя , но и преди него го имаше този проблем и сега продължава. Та въпроса ми е дали при някой също се среща този проблем ... вече не знам какво да мисля . Също така на празен ход когато съм на светофар примерно , колата на свободна ( към края на деня , след цял ден градско ) започва да тресен доста стабилно , но не е постоянно , а на етапи .. Ако някой може да помогне ще бъда много благодарен.Поздрави Редактирано 3 Март 2016 от dance4life Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 3 Март 2016 Доклад Share Публикувано 3 Март 2016 А маховика сменихте ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Никоо Публикувано 3 Март 2016 Доклад Share Публикувано 3 Март 2016 Моята проявяваше същите симптоми,след смяна на маховик нещата се оправиха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
berberian Публикувано 3 Март 2016 Доклад Share Публикувано 3 Март 2016 При мен беше от тандем помпата,смених първо съеденителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dance4life Публикувано 3 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2016 Да колеги , смених и маховик и продължава тресенето .. Колега тандем помпата колко и е смяната ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankata__098 Публикувано 3 Март 2016 Доклад Share Публикувано 3 Март 2016 (Редактирано) колега и аз съм със същия проблем, но на мен ми и губи течността на спирачките и ме навява на мисълта, че ми е прецакана някоя от помпите на съединитела, но незнам коя е. Като намалее течността и почва да не включва на скорост. Пробвах да обезвъздуша като налях течност от пробката на долната помпа, но не изкара грам течност и грам налягане. Редактирано 3 Март 2016 от vankata__098 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dance4life Публикувано 3 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2016 При мен интересното е ,че преди да сменя съединител не го правеше , след смяната пак и сега от 1 месец някъде с появи и няма разгадаване , а в доста теми чета ,че било от съединителя. Странното е ,че на сутрин всичко като е студено не го прави , карам 2,3 часа и след това започва да става една тежка мудна и да притриса ...Дюзи , тампони на двигателя ? Пак след дълго каране градско , на място ми тресе на свободна , но не е постоянно , а на етапи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 3 Март 2016 Доклад Share Публикувано 3 Март 2016 За тресенето на място, виж си меката връзка. Хвърли едно око ей на тая тема. Не пречи да пробваш за 2лв. процедурата.Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dance4life Публикувано 4 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 Колега днес направих това със скобите. Поставих 3 скоби на мястото , малко обра вибрацийте , но продължава да тресе .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Виж дюзите на топло и студено, иначе залагам на маховик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 От тампони на мотора също трест така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Да ако са скъсани,но това се хваща лесно,освен да са го пропуснали в търсенето на проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dance4life Публикувано 5 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Buzzi съединителя ми е чисто нов с маховик , проблема с тресенето почва да го прави на загрял мотор , тоест и дюзите отпадат (не ги разбирам много ) .... накрая само тампоните остават май .. Ако са те четох , че се сменят и на двигателя и на скоростната кутия ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 По голям ти проблема, като разбереш цените на тампоните. не прави грешка да слагаш не оригинални, ще съжаляваш горчиво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dance4life Публикувано 5 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Е не мен ми е ясно ,че проблема ще е голям все пак 3 години е карам колата и съм хвърлил куп пари в сервизите .... Оригиналните тампони какви пари вървят ако може на ЛС ако може и тук няма проблем ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Цената ако ги купиш от Raino скоро беше писал колега във VW форума че саТампон ляв 190лв. Тампон десен 242лв.Тампон опорен 17лв.От Порше : Ляв 220лв. Десен 280лв. Опорен 20лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Те тия тампони не са ли еднакви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Според етка са ляв и десен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dance4life Публикувано 5 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Искам просто да разбера дали на 100% тресенето е от тампоните , верно първо трябва да погледне майстор , ако са заминали ще трябва да се сменят ама и след като ги сменя , а смяната ще отиде към 500 стотака и пак тресе ,вече не знам какво ще е правя тая кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Ако е от тампони защо го прави ,като загрее?!Логично е от съединител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Те тия тампони не са ли еднакви Самия тампон е един и същ.Различават се по това,че като поръчаш ляв идва само тампон,а десния е в комплект със гумения предпазител който е върху тампона за да го пази от топлината от турбото.Но реално може да се поръчат два леви и да се ползва предпазителя от стария. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 И аз така знам ,ама викам да попитам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dance4life Публикувано 5 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Колега flober , съединителя ми е сменен ( цялостно - маховик и т.н) не виждам защо да е от него. Смяната е направих преди около 15- 20 000 км. При топъл двигател ми тресе при потегляне на 1-ва и на място ( но на място не е постоянно , а притриса през 4,5 секунди ) не си давам обяснение кое да гледа вече майстора. Ще отида да види тампоните и ако са здрави вече не знам .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Мисля ,че тресенето при потегляня е различно от това на място ,което най-вероятно е от дюза,опиши по подробно .Ако тръгваш по надолнище по малко ли е тресенето от нагорнище ,има ли разлика ако е празна колата или натоварена....? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dance4life Публикувано 5 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Не колега няма разлика. Сутрин като запаля колата работи перфектно , върви перфектно , няма тресене при потегляне и когато съм на свободна и на място. След като покарам около 1 час градско , колата започва да тресе и на място и когато потеглям на първа. При пълен ляв и десен се усеща доста стабилно може би цялата предница ми подскача за секунди. Ходих гледаха предницата здрава е , смених 2-та амортисьора с нови и пак същото. Попитах дали нещо друго от предницата не е за смяна и майстора ми каза НЕ. Та съм пред голяма дилема какво да правя и кое да проверявам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване