Jump to content

въпрос към колегите с 2.5ТДИ


bobretty

Recommended Posts

доста е написаното по темата със незагряването ,но като моя проблем няма! Сутрин паля 5мин чакам и тръгвам карам 6км с над100/км/ч и температурата стига до 90с.До тук ок ,обаче изведнъж пада на 70с и така цял ден.Смених термостата първо с някакъв BERN или нещо подобно.Никаква промяна ,реших че е менте и си купих от юНИТРЕИД нов срещу 80лв и пак нищо.Така си я карах миналата зима сега пк тръгнах да се боричкам с проблема.днес пак сложих ментето и видях ,че под дебелия маркуч /от двигателя към радиатора/ има някакъв датчик свалих му маншона и видях,че два от трите кабела които влизат в него/датчика/са скъсани.Дали има нещо общо с проблема?Парното си е ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика, който ти показва температурата на таблото се е преебал и ти показва ту 90, ту 70 градуса

:zustimm:

Вероятно е тва :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и при мене е така зимата.Някаде около 10 мин градско и трябват да дигне 90.

Преди 3 дена патувах за Варна и тогава на трагване излизам от града то един баир е и колата не загряла не мога повече от сто да дигна.След това опрай са.На връщане движа се аз със 180 и градусите падат на 60 после се дигат на 70 до 88 след това пак падат и така целия път като се има предвид ,че под 110 км/ч рядко съм падал.И като паднат под 80 градусите и усещах загуба на мощност .Тея дни колата се пооправи не ми прави този проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз съм с бензин и пак имам подобен "проблем", което май ... все таз щот датщика който е вързан към климатроника показва че двигателя си загрява на 90 градуса и тай си стои. И сън забелязал че тоз датчик започва да се движи едва когато другия покаже че двигателя е на 90. Което ме навежда на мисълта че тоз дет си го гледаш на таблото е вързан към външния кръг (не ми се занимава да го търся) .... ама ква му е идеята :zustimm:

Ако намериш що тъй се държи ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен е същото стрелкатс еди някъне кам 7о градуса и не марда от там смених термостата и нищо питах мой приятел които има същото ауди и ми каза че това го има и при него аза ми че няма никакъв проблем и тои сменял термостати и нищо и си кара така вече 7 години така че не се хабете и не си давайте парите напразно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, що се набутвате с тия смени на дебитомерите бе!!!

Шо не пробвахте първо датчика да смените температурния! Цената му е доста под 80 лв. С пъти по-малко и точно там е проблема!!! Имах същия проблем миналата година по едно време и като смених датчика с оригинален естествено всичко си дойде на мястото!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

доста е написаното по темата със незагряването ,но като моя проблем няма! Сутрин паля 5мин чакам и тръгвам карам 6км с над100/км/ч и температурата стига до 90с.До тук ок ,обаче изведнъж пада на 70с и така цял ден.Смених термостата първо с някакъв BERN или нещо подобно.Никаква промяна ,реших че е менте и си купих от юНИТРЕИД нов срещу 80лв и пак нищо.Така си я карах миналата зима сега пк тръгнах да се боричкам с проблема.днес пак сложих ментето и видях ,че под дебелия маркуч /от двигателя към радиатора/ има някакъв датчик свалих му маншона и видях,че два от трите кабела които влизат в него/датчика/са скъсани.Дали има нещо общо с проблема?Парното си е ОК.

Колеги,оправи се! Започна да изхвърля и антифриз,по 5л. на седмица.Почти се бях навил да свалям главата.Но моя майстор ми даде да покарам с неговата капачка на разширителния съд. :hilezh: И кво да ви кажа-сутрин паля,тръгвам след 10км. съм на90с.и така цял ден,не мърда стрелката,не губи антифриз.Направо не е същата кола 'ЕДНА КАПАЧКА'!Утре ще си купя оригинална.УСПЕХ! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...