mafiarulzz Публикувано 10 Март 2016 Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 Добър ден колеги има проблем с колата е Audi a6 c4 2.5tdi avtomat 1996 .. Като е студена пали трудно върти известно време и пали след това. Сменил съм подгревните свещи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 10 Март 2016 Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 Проверете центровка на ГНП на първо време. Лулите на подгревните свещи как са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 10 Март 2016 Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 Въздух??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mafiarulzz Публикувано 11 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2016 лулите са в лошо състояние почти са е разпаднали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 11 Март 2016 Доклад Share Публикувано 11 Март 2016 Слагай малко жички от меден много жилен кабел да уплътнят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mafiarulzz Публикувано 11 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2016 Ще пробвам да ги омотая и ще видя какво ще стани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 11 Март 2016 Доклад Share Публикувано 11 Март 2016 Не да ги омотаваш, а правиш подложка м/у лулата и свещта за да уплътни по-добре, като внимаваш да не стърчат и да не се допрат към маса. Ако всичко е в кондиция при такива температура трябва да пали лесно и без тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mafiarulzz Публикувано 12 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2016 Проблема е от друго не стига ток до свещите. И ме навежда че имам проблем с релето за подгрев но немога да го открия къде е..... някакви предложения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 12 Март 2016 Доклад Share Публикувано 12 Март 2016 Релето се намира зад етажеркета под волана, а предпазителя под мокета на пасажера до ЕКУ-то на червен проводник със солидно сечение. Номер сега не мога да ти кажа но е с по-солидни размери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 12 Март 2016 Доклад Share Публикувано 12 Март 2016 (Редактирано) На това време ако е читав матора, дюзите са в ред и центровката е в граници.... не му трябват свещи за да пали. Ако е 0 и по-ниско да...ама на +10+15градуса...не са праблем свещите. Редактирано 12 Март 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mafiarulzz Публикувано 12 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2016 Центровката е ок. Дюзите са добре Но мисля ще релето ми дава ядове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 13 Март 2016 Доклад Share Публикувано 13 Март 2016 Значи компресията не ти е добре, защото при тези външни температури трябва да пали лесно и без подгрев. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mafiarulzz Публикувано 16 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Март 2016 Реших си проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Март 2016 Доклад Share Публикувано 17 Март 2016 Не е лошо да споделиш как? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 17 Март 2016 Доклад Share Публикувано 17 Март 2016 докато чакаме резултата да кажа аз как го реших, просто нов стартер / втора ръка де ;)/ и вс е на шест. Стария просто накрая ме предаде на паркинга на един хотел в софия тия дни и след като си го смених там на място сега е красота паленето, иначе симптомите с паленето си бяха същите. Не сварва ли стартера да осигури 250 оборота поне, при стартиране, почват тез проблемчета. Има го описано някъде по дизел форумите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mafiarulzz Публикувано 19 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2016 смених датчика за температурата на водата и оригинален и се оправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване