Jump to content

Ауди 100 АЦЕ заглъхва.


Recommended Posts

Здравейте колеги от една седмица съм собственик на Ауди 100 АЦЕ, запознат съм с ,,капризите" на механичния инжекцион, защото карах 3г. Ауди 100 ААД на газ.

 

Сега малко история малко история. Взех колата от един възрастен човек, които се беше шашнал от нея и тя наистина беше в окаяно състояние около инжекциона. Скъсан гофриран маркуч, нацепени кабели, свещи за смяна, палец и капачка много нагорели и изкривена клапа на дебитомера. Колата гърмеше и не вървеше.

След като я взех на символична цена Сложих нови кабели и свещи NJK, нови палец и капачка BOSH, смених гофрирания маркуч, въздушния филтър, изправих клапата на дебитомера и я настроих, защото беше пропаднала, прегледах и затегнах всички маркучи по инжекцията и си сложих ,, турбо" плочка за газ. След това настроих газовото и колата направо заработи перфектно и на газ и на бензин с оригиналния стъпков мотор, оборотите винаги стоят на 950 независимо от консуматорите които съм пуснал и колко време съм каръл разхода е в норми 13 газ смесено и набира доста, в сравнение с ААД-то ми, което беше в отлично здраве тази е направо изтребител. НО, ВИНАГИ ИМА ЕДНО НО !

Сутрин, като я запаля на бензин разбира се, пали от четвърт оборот,но оборотите са твърде ниски и трябва да ги поддържам с педала на газта, ако не угасва след което пак пали от четвърт оборот просто трябва да поддържам ниските обороти докато загрее поне 40 - 50 градуса и нещата си идват на мястото.

Също така като позагрее и мина на газ педала на газта е страшно чувствителен и е много приятна за каране в ниски обороти до 2500 изтегля супер, но за кратко и се спъва и почва да изка повече газ за да потегли, ако изгася и запаля се оправя, но пак за малко. Също така си направих опит на загрял двигател паля директно на газ и я задържам на 2000 об. при което след 5-10 сек. оборотите сами падат на около 1200 и вече проблема е пак на лице, не работи добре в ниските преди 3000.

 

От какво може да е това, аз си мисля да не влиза в авариен режим и ЕКУ-то да спира да мести предварение-закъснение.

 

П.п. датчика от зад на главата до делкото бял с 2 пина (мисля че е топлинен, който подава сигнал на EKU-то) беше изключен, включих го няма разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почисти клапаните по газовата, смени всички кабелни обувки с нови и пак тествай.

Sent from Мобифоня powered by Мобиком

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей вярно, не се сетих за запушено филтърче, ама защото не обледява тръбата на газта.

Утре ще почистя филтара в клапана, ще сменя кабелните обувчици и ще пиша какво е станало.

Мерси за идеята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разглоби и клапаните, този на бутилката (ако има), преди изпарителя и на самия изпарител и им почисти котвите и стеблата.

Sent from Мобифоня powered by Мобиком

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених всички кабелни обувки на газовото и изчистих клапаните, то всъщност нямаше много за чистене газовата е слагана скоро, всичко блестеше. Но за най-голямо мое съжаление проблемът си е налице. Също така опитах и видях, че и на бензин прави абсолютно същото без значение на какво я паля е ,,жизнена", но за кратко после има постоянно глъхне до 2500-3000 оборота не работи както трябва. Не поема с малко натиснат педал на гаста и при тръгване се иска леко припомпване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, мерил ли си напрежението на потенциометъра на дебитомера, между средно и долно краче?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, не съм мерил напрежението на потенциометъра и аз се съмнявям в него, но не ми остава време, направи ми впечатление че явно съм преобогатил сместа на газ, сега малко я ,,свих" и колата започна да потегля по добре в ниските обороти, но въпреки това след известно време пак става по тромава. Напоследък забелязах че от време на време вдига обороти на празен ход и мисля да погледна потенциометъра сега по празниците, съмнявам се в него и в температурния датчик който е откачен, само не знам ЕКУ-то на АЦЕ  записва ли грешки и след ресет на компютъра чрез откачане на клемата чисти ли ги. Че да не ми натрупа и грешка, ако изключа потенциометъра за да и видя поведението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако изключиш клемата се чистят грешките. Датчика не го изключвай. Виж потенциометъра, не го изключвай, премери колко показва, трябва да е 0,5-0,7 в. Ако не е там никога няма да тръгне нормално. Това е едно от най-важните неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре, ще го премеря потенциометъра, ако е извън тези стойности ще го настроя или ако направо си е отишъл, мисля да я направя с МАП от Опел, както е описал колегата VBI.

Аз до сега не го пипах потенциометъра, защото карам на газ, на бензин само паля, оборотите са ок, макар че имам предполужение, че предишния собственик е правил нещо, защото дори когато изключа стъпковия мотор няма разлика, а за съжаление нямам фреон на климатроника за да го пусна и да разбера дали въобще функционира стъпковия мотор. Когато я взех колата и я поправих оборотите на празен ход бяха много високи (1500) и като огледах и видях че от никъде не смуче въздух единствения начин да успокоя оборотите беше, като пробих стъпковото моторче (от пластмасовите) отзад и с отвертка го регулирах на 1000об. от тогава оборотите стоят там, не виждам спад дори като пусна абсолютно всички уреди (парно, нагреватели, фарове халогени), но не съм сигурен дали работи, защото като го изключа ст.мотор и пак няма спад на оборотите. Имам и друг ст.мотор и с него е по същия начин.

Относно т.датчик той си беше откачен още като я взех и сутрин като запаля на бензин и държи ниски об. докато позагрее, включих го т.датчик и нищо не се промени, ама то може и да е от ст.мотор проблема, ако не работи та при мен стана една заплетена история, и него ще го замеря.

 

Потенциометъра как може да повлияе на работата на обикновено газово, освен компа да спира да мести предверанието и затова да става мудна ? 

И как мога да замеря ст.мотор, ако бодна мултицета в куплунга ще стане ли?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай в предвид, че когато работиш на газ, ЕКУ-то неминуемо записва грешки, които влияят на работата на колата. В някои случаи тя влиза в авариен режим и ЕКУ-то не ползва някои датчици, а работи по таблица, затова като изключваш някои неща, няма промяна. Когато изключиш темп. датчик, ЕКУ-то го симулира и колата си работи. Затова трябва преди да правиш нещо, да ресетнеш компа, за да си сигурен, че няма грешки. И тогава да видиш как се държи колата. На едно АСЕ му сложих реле за ресет на ЕКУ-то, и голяма част от смущенията изчезнаха, преди това постоянно бъзикахме нещо. Напрежението на потенциометъра влияе и при работа на газ, защото тогава ЕКУ-то също управлява стъпковия мотор за празния ход, на базата на положението на клапата, т.е. по напрежението на потенциометъра. В повечето случаи стъпковия мотор не е виновен, освен ако не е задръстен с боклуци. Той се управлява с импулси, затова може да се премери на клемата му колко ома е, мисля че беше около 7-8 ома. Виж потенциометъра, той е жизнено важен за добрата работа на колата. Може да направиш колата с МАП, но там ще възникнат други проблеми. МАП-а дава на празен ход над 1 волт, което може да вкарва ЕКУ-то в авариен режим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес реших да замеря потенциометъра на дебитомера, но сваляйки маншончето на куплунга видях че кабелите са старателно одрязани и изолирани, някой е прекъснал кабелите на потенциометъра. Викам, а ето сега ще стане работата, оправих кабелите включих потенциометъра и го замерих но уви показваше нула волта ток независимо, че вдитах клапата и тогава си викам нещо не е както трябва. Свалих потенциометъра и какво да видя четките, които контактуват на него едната беше обърната, а другата въобще я няма.

Та тезата ми, че ст. моторче не работи се потвърди, в момента играе ролята на реглажен кран и оборотите си стоят бетон 1000.

 

Обаче остава момента със трудното потегляне и тромавост до 3000об. Аз си го обеснявам така:

Когато запаля колата работи нормално, но след първото повдигане на об. над 2000 без значение на място или при потегляне колата забива нос и започва да работи зле в следствие на това, че ЕКУ-то няма сигнал от потенциометъра и влиза в авариен режим и спира динамично да мести предварение-закъснение, което се отразява и на карането на газ. Ама дали е така не съм сигурен.

 

Сега имам 2 варианта или с нова глава на инжекциона, (което е към 80-100лв и не е сигурно в какво състояние ще е) или с МАП от Опел, като заместител на потенциометъра. До колкото съм чел в други теми МАП-а дава 0.8-0.9в. на празен ход, а ЕКУ-то влиза в авариен режим на 1.2в. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай МАП сензор, ако прочетеш темите за механичния инжекцион и газта и тези за ниските обороти ще ти стане ясно защо се получава проблема и, че дори и с нова глава на инжекциона или нов потенциометър на дебитомера проблемите няма да се решат. Така, че варианта е преправяне на ниските обороти по някоя от схемите в темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега прочел съм всичките теми за механичната инжекция, благодарение на хубавите ти теми за ниските обороти и на този форум успях да си реставрирам сам механичния инжекцион на предишното ми Ауди с мотор ААД и съм напълно наясно с устройството му. Знам че проблемите с ниските обороти на газ идват от олекването на клапата на дебитомера и дори потенциометъра да е нов, стойностите излизат извън нормата, компютъра влиза в авариен режим при което спира да командва стъпковия мотор и вариантите са два, високи обороти или гаснене, в повечето пъти гаснене, само че аз си мислех че при мен върти постоянно помпата, но не се оказа така освен това и потенциометъра си е заминал.

 

Днес намерих МАП от Опел корса този на снимката и го свързах. 

Въпроса обаче е дали го свързах правилно. На най-лявото краче (както е на снимката) от към ,,мощука" за вакум, свързах най- горното кабелче от потенциометъра тоест +, на средното краче на МАП-а свързах средното на потенциометъра тоест сигнала и на най-дясното свързах долното тоест минуса.

 

Питам защото след монтирането на МАП-а колата стана много по жива, вече го няма това заглъхване, но днес попаднах в най-големите задръствания и на всяко потегляне колата имаше сериозен спад на около 2000об. направо забива нос и се налага да натисна толкова педала на газта че да отвори и леко втората клапа, при което пък излитах като куршум и не е нормално да се кара така градско. Просто искам плавно да потегля без много газ. След като се прибрах реших да замеря показанията на МАП-а и не ми се сториха в норма.

Между двете крайни крачета на контакт 4.64в. А между средното (сигнала) и крайно дясно(минуса) на 1000об. 1.52в., а на перки се вдига на 1.64в. Като форсирам става мазало вдигане-падане.

Защо при мен стойностите на ниски об. са толкова високи ?

 

П.п. в момента съм с реглажен кран на мястото на ст. мотор и нямам проблем със системата за принудителен празен ход.

 

IMAG0261.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто регулирай ниските обороти при загрял двигател да са около 800 и ще спадне напрежението на около 1 волт.

 

Също така при АСЕ двигател ако се откачи кабела на ст мотор се получава точно това забиване на около 2000 оборота - това е заради самия компютър. Защо не си закачиш ст мотор, може да се наложи да го регулираш малко, с МАП сензора ще си държи хубави ниски обороти.

 

Все пак ако не искаш да го закачаш може да сложиш един резистор 12 ома в куплунга за ст мотор и ще спре да забива на 2000 оборота.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си закачих стъпковия мотор и тъй като ми се наложи да пътувам, тръгнах да карам. За съжаление беше мазало, оборотите падаха вдигаха се колата гаснеше и беше толкова спъната че направо не се караше под 3000 оборота така изкарах 10 километра най-много и спрях, тъй като вътрешно в себе си все си мислех че е възможно плюса и минуса на мап сензор да са обърнати и смених местата на двете крайни крачета качих се в колата и стана чудо, запалих оборотите стояха абсолютно стабилни на 950 и не помръдваха, независимо какви консуматори се включваха, потеглих и колата беше по-жива от всякога, така карах 30-40 километра извънградско, като колата просто вървеше с много леко натиснат педал на газта и изтегляше здраво не я притесняваха нито баири нито нищо, стигнах до Варна и градско също се представи чудесно. Когато спирах на светофар оборотите падаха плавно на 950 и потеглях с много малко газ супер плавно и доста бързо.  Също така се сдобих с екстрата, когато освободя от скорост в движение оборотите да стоят високи, но когато спре колата всичко си идва на мястото. Сега след празниците смятам да се сдобия с магнитни датчици и да ги монтирам, само не знам кое е второто краче на компютъра дано има цифрички на куплунга.

 

Когато се прибрах реших да замеря стойностите на МАП-а, но ми се сториха пак извън границите между двете крайни крачета волт и нещо на запалена кола, а между средното и минуса 0.5-0.6 волта, но предвид, че колата работи перфектно и когато освободаля в движение оборотите остават високи, а после падат когато спра, това ме навежда на мисълта че МАП-а работи страхотно и не смятам да го пипам, въпреки стойностите които измерих. Сега остава само да закача магнитните датчици и се надявам вече да нямам проблеми.

 

Също така се опитах да регулирам оборотите на 850 но без успех, колкото и да нтягах пружинката на стъпковото моторче (от пластмасовите) оборотите падаха, но после пак се вдигнаха на 950, така и ги оставих не знам дали е проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги, вече след изминати около 2000 километра с МАП-а мога да кажа с ръка на сърце, че колата много върви. Благодарение на колегата koko60 пипнах малко газовото и сега нямам абсолютно никакви оплаквания.

 

Само имам 1 питане. Във момента със сигорност съм обърнал плюса и минуса на МАП-а, защото при замерване на на плюсовото краче дава 1.20 волта вместо 4.7-5.0в, а на средното информационното 0.5 волта напрежение, това без значение дали колата е запалена или е само на контакт. Най интересното е, че при тези стойности колата върви, пак казвам, изключително добре ! Оборотите падат плавно и заковават точно на 950 и мога да кажа че колата е страшно жива. Даже не знам дали предварението не и е в повече и затова питам да не стане някаква беля с компютъра или с двигателя. Иначе съм сигурен че в момента стъпковия мотор не се командва от МАП-а, защото като включа климатика, колата угасва, но освен климатик,  абсолютно никакви други консуматори не помръдват оборотите. Проблема с климатика си мисля че мога да го оправя, като сложа един винтил за газ, на който да му се подава ток от кабела на компресора на климатика и при включване на климатика да повдига малко оборотите.

Само пак питам, дали не е проблем това, че  МАП-а е свързан на обратно. Да не се получи проблем с ЕКУ-то или да не е прекалено голямо предварението и да се случи нещо с мотора.

 

П.п. когато свържа МАП-а както трябва колата започва да глъхне и дори по някога гасне. Иначе тогава стойностите са 4.75в. между двете крайни крачета и 1.7в. на ниски обороти (950-1000) Не мога да смъкна напрежението дори и на 800об. е 1.5в. 

При рязко подаване на газ скача, над 4в. а при 2000об. е плаващо.

Не знам как постигате напрежение 1в. на ниски обороти.

Днез замерих напрежението на МАП-а и на другата ми кола Рено и там е същото 1.6-1.7в. на ниски об.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си, че р е свързан грешно? Би трябвало да се повреди МАП-а ако му обърнеш захранването.  Според мен го пробвай дали работи на другата ти кола за да си сигурен. Не е лошо да си регулираш ст мотор така, че да гасне колата и после да го свържеш да го управлява компа на колата. Тогава ако не си изгорил МАП-а би трябвало да имаш хубави ниски обороти и да не гасне заради климатика. За да достигнеш напрежение от 1В от МАП-а трябва ниските обороти да са на заводски стойности (около 840 по показания на дисплея на климатроника) и да не смуче въздух покрай газовата. Самата настройка я правиш първо на бензин и после регулираш газовата така, че оборотите да са като на бензин.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, току що ходих до колата за да огледам наново. Пуснах климатроника на сервизен режим, на  28-и канал и ниските обороти стоят точно на 840 (По оборотомер 950) и на газ и на бензин.Стъпковото ми моторче е от пластмасовите модели (имам две) и двете имаха проблем, че не затваряха плътно. Там където частта която затваря (буталцето), опира в една месингова втулка,  и на двете се беше изместила и те преминаваха момента в който затварят напълно и започваха пак да отварят. И двете съм ги почистил и съм върнал втулките им на място и сега и двете затварят напълно, когато куплонгът е изключен колата гасне. (Ако отпускам педала на газта много плавно оспява да задържи 150-200об.)

 

Отново замерих МАП-а и стойностите са 1.25в между двете крайни и 0.5в на средното краче, без значение дали колата е само на контакт или работи и колко я форсирам. Това както е свързан сега. И най- интересното е, че колата върви ПЕРФЕКТНО ! Каквито и консуматори да пусна(без климатика)оборотите са стабилни и падат плавно, колата потегля без газ, като дизел и е страшно жива в целия диапазон на оборотомера, има само малка дупка между 2700 - 2900 оборота, но тя е много слабо забележима и се подминава много бързо.

Ако разменя кабелчетата на двете крайни крачета стойностите стават 4.75 между двете крайни и 1.5в. на ниски обороти, но тогава колата започва да не върви въобще под 3000 оборота и се усеща прекъсване. Същото става и ако изключа МАП-а.

Първоначално и аз си мислех, да не смуче от някъде въздух, защото когато смукна с уста МАП-а успявам да го докарам до стойности 0.5В ,значи МАП-а е добре, мислех си че маркучето пропуска, но не, маркучето е със здрави скоби и съм го свързал на мястото за картерните газове точно под петата дюза. Гофрирания ми маркуч е без скоби, но си мисля, че не е от значение когато нямам потенциометър. Би следвало при затворен дросел, вакума във всмуквателния колектор да е голям.

За съжаление не мога да пробвам МАП-а на другата кола, защото са различни на реното е директно на колектора и е спекъл, не мога да го извадя без да го повредя.

 

И аз започвам да се съмнявам в МАП-а, само не мога да си обясня, защо когато е наобратно свързан колата е ,,Самолет". 

 

П.п. Не знам дали има нещо общо с гасненето на климатик, но имах пробив и след отстраняването му, ми напълниха климатика с въздух и ми казаха да карам така една седмица, като изключиха кабела на компресора за да не стана на мармалад.

Та въпреки, че знам,че не е хубаво за компресора сметнах, че от една проба за 5сек нищо няма да му стане и го пуснах да видя как ще реагира ст. моторче с МАП-а и угасна за това казвам че с климатик гасне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е да си свързал МАП-а по схемата, която съм дал в темата, крачетата по спомен се различават като положение ако се сравняват с тези на потенциометъра на дебитомера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първоначално го вързах по тази схема на снимката, която видях в темата, но както съм написал колата не върви добре и прекъсва (явно МАП-а е бил заминал),а стойностите, като е по схемата са 4.75 волта между двете крайни крачета и 1.5в. на средното краче на ниски обороти. В момента МАП-а е вързан точно наобратно на ,,С" е масата а на ,,А" е 5 волта, показанията са 1.25в. между двете крайни крачета  и 0.5в. на средното краче без значение дали колата е само на контакт или работи,  и определено взима тези показания под внимание, защото ако изключа МАП-а забива, а сега върви просто прекрасно. Не знам и аз на какво се дължи това.

Ще гледам в най скоро време да намеря друг читав МАП и ще го свържа по схемата и дано колата тръгне с вързан както трябва МАП.

Иначе честно казано за момента оплаквания нямам аз карам всеки ден по 200 километра от които 50  градско и нито обороти играят нито имам някакви проблеми, колата върви страшно много единствено се притеснявам че ще гасне като си заредя климатика. И не знам какво друго може да стане с вързан на обратно МАП.

Screenshot_20160509-233850_1.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто си регулирай ст мотор да е напълно затворен, когато е с откачена букса (двигателя да гасне) и го закачи да ти управлява ниските обороти. Ако всичко е наред със ст мотор трябва да си поддържа нормални ниски обороти и като включиш климатика да не гасне. 

 

Иначе не очаквай проблем с обратно свързания МАП, не знам точно какъв модел си сложил, но може изводите да са му наобратно и реално в момента да е свързан правилно :) .

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стъпковия мотор е регулиран точно по този начин, затваря напълно и колата угасва ако му откача куплунга. Днес си напълних климатика с фреон и за мое най-голямо учудване оборотите дори не потрепват при включване на климатика. Изминал съм около 50 километра градско, през които оборотите падаха плавно точно до 840 (по данни на климатроника) и не помръдваха от там без значение със или без климатик, същото важи и за извънградско падат плавно и застават точно на 840об.

 

МАП-а, който използвам е този от снимката малко по нагоре в темата.

Понеже съм сигурен че е свързан на обратно, защото не си мени стойностите спрямо вакума на който е свързан. За да съм сигурен днес премахнах вакумния маркуч кам МАП-а (като запуших извода към двигателя за да не смуче въздух) и го оставих само на куплунга. Не мога да си обясня как постигнах този резултат от невежеството си, но колата държи стабилни ниски обороти. Включвах рязко абсолютно всичко, (климатик, реотани, стопове, аварийки, фарове) и оборотите не потрепват дори и с 50, пак казвам не знам как се случи това но колата има абсолютно стабилен празен ход с оригиналния си стъпков мотор и на бензин и на газ върви разкошно. Също така е страшно ,,жива", буквално потеглям без газ, набира страшно, и си направих експеримент, карам на 4-та с 40км и подам ли газ колата набира съвсем гладко. (Имам впредвид, че колата работи страшно гладко в диапазона под 3000 оборота) 

Ако някой може да обясни на какво се дължи това, ще съм радостен да разбера. В момента МАП-а дава стойности от 1.25 волта между двете крайни крачета и 0.5 волта на средното краче като е включен само в куплунга без вакум.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно тези 0.5В, които подава МАП-а ти поддържат ниските обороти, просто като не си мени показанията в зависимост от натоварването на двигателя ЕКУ-то не мени динамично предварението на запалването. Ако работи правилно МАП-а ще е "по-жив" двигателя, особено на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах, тези дни ще взема друг МАП, който да мога да свържа нормално по схемата, този просто е дефектен и свържа ли го както трябва дава 1.5в. на празен ход. Така и така съм направил и схемата с магнитните датчици за ППХ и вакума ми е пуснат. Остава само да заменя МАП-а и дано постигна стойности под 1.2в на празен ход, за да не влиза ЕКУ-то в авариен режим и да отписва ст.мотор.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес купих друг МАП и го свързах както трябва по схемата, но за съжаление и с него имам стойности от 1.6 волта на празен ход на ниски обороти. Въпреки това покарах и мога да кажа че наистина колата е още една идея по жизнена и всичко се случва някак си по-плавно, но има моменти, в които ниските обороти се колебаят, а понякога дори огасва, също така по някога не потегля плавно, а към 3000об. изтегля рязко. Вече не знам защо тези стойности не мога да ги сваля под 1.6 волта. Със сигурност казвам, че колата ми, не смуче въздух от абсолютно никъде всички маркучи около смукателния колектор са нови и притегнати, дроселовата клапа затваря напълно. Най интересното е, че някъде на около 1500 оборота волтажа пада на около 1в.

Въпроса ми е има ли как да понижа стойностите на МАП-а на ниски обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...