James Публикувано 24 Април 2016 Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 Здравейте, много съм се наканил да купувам А6-ца s 1.8 T Матор 180к.с . Обаче ми направи впечатление, че грам не отлепва температурата вътре, а карахме доста, много стегната, двигател часовник ГИ тартарини. няма хлоб няма троп. Почти всеки елемент е ожулен и има пукнатина точковидна, даже две на предното стъкло. климатроник, ауди концерт, не е супер постна, но и не изпъква с екстри. Интересува ме това с неверните показания на таблото дали би се оправило лесно със смяна термостат и датчик(ци) . Джамбаина вика, че в италия ги дупчели, за да не загряват в жегите.. не знам колко е вярно. Но колата добре пали и върви на газ/бензин. Може ли мнения и за обявата http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11460302751449014&slink=dklhnl Че мисля утре да стрелям. Също така всякакви мнение биха били от полза за модела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 24 Април 2016 Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 Само на мен ли ми се вижда, че мотора не е с електронна газ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sportakus Публикувано 24 Април 2016 Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 Може да е от термостат, но пък хич да не мръдне стрелката? По скоро явно е датчек или самият уред. Иначе като двигател не е лош, имат проблем с топлата част на турбината пукат се. Иначе по снимка трудно се коментира състояние на кола, ако не изтеглиш късата клечка ще се отвозиш иначе ще се счупиш от ремонти. Късмет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 24 Април 2016 Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 Преди 1 час, martinich написа: Само на мен ли ми се вижда, че мотора не е с електронна газ? Мда не е с електронна газ..мотора е AJL, но е от монтиран в междинка и има някои други благинки по купето и картера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 25 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Момент, че се стреснах, нещо е пипано по мотора и не е стоков AJL и има пипани работи, правилно ли разбрах ? Или е нормално да не е с електронна газ, че съм пред капариране днес Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Мотора е код AJL и е с жило, а не с електронна газ. Купето е междинка,това ти казва колегата. Моята е AJL и е 2000г като тази. Щом си пред капариране явно си преценил, че има още живот в нея. Така или иначе за 4-5 хил. лв. кола 180 коня и 4х4 + газ нямаш голям избор, така че я отнасяй и ще има стягане по малко няма как...:) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 25 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Към техническо състояние нямам никакви забележки, дори останах изненадан колко лесно пали студен 1.8 Т , защото на стария ми АЕВ помпата май въртеше не на контакт, а на стартер чак или от нещо друго, голяма мъка беше. Тук само външни забележки има почти по всеки детайл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 27 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2016 Взех автомобила. Много ме радва, изключително запазен екземпляр. Само дето на газ на свободна играят обороти и трепери работата на двигателя. Ще се ходи до тартарини пловдив ми се струва, как пък в София никой не разбира от тях.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 27 Април 2016 Доклад Share Публикувано 27 Април 2016 Aй честито със здраве и безаварийно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 28 Април 2016 Доклад Share Публикувано 28 Април 2016 Честито и безаварийно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts