biflox Публикувано 28 Май 2016 Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 Привет, От 2 месеца имам проблем с колата. Карам и в един момент усещам страшно стъргане и тресене в предните гуми. Колата все едно някой ми е дръпнал ръчната и рязко намаля и поднася. Включват ми се 2-те лампички на ABS и ASR (колата със стрелата в кръг) и разбира се огромната заплашителна удивителна. Никак не е приятно дори напротив. Обиколила съм вече 8 майстора със становището "Колата вече е чук! Карай и да не ти пука!" Имам вече нужда от сериозна помощ. Като започнем със становища като "Стара е ръждясали са и сигурно спирачките и не отпускат" до далеч по приемливото "Имаше откачен датчик на предна дясна гума и праща грешен сигнал на компютъра." Последното 1 месец издържа дори му повярвах до днес. Днес прибирайки се от работа пак ми се случи. Не знам защо, но имам чувство че таз история ми се случва само като е топло. Когато времето бе лошо валеше си карах без проблем. Не знам вече какво да правя и къде да я заведа. Някой идея какво се случва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 28 Май 2016 Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 (Редактирано) Голяма драма е като почне сама да си бие спирачки колата.Диагностицирането е трудно,основни причина са помпа или усилвателя на сп. усилие. Колата поднася и съветват лампите заради нелогичното поведение на спирачките на колата. И да така е, колкото е по топло времето толкова по често ще се появява проблема. Наблюдение при каква скорост се появява проблема? Мога да погледна и да се опитам да реша проблема. Редактирано 28 Май 2016 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biflox Публикувано 29 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2016 Скорост нямам точно наблюдение като цяло. За първи път ми се случи със 130 км/ч. Вчера точно завих на светофара едва ли е било повече от 20 км/ч. Не мисля, че скоростта има значение в случая. Определено си търся някой, който наистина разбира, защото до сега ми "лекуваха" само симптомите и болестта си е цяла на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 29 Май 2016 Доклад Share Публикувано 29 Май 2016 (Редактирано) Трябва и четирите датчика да се замерят с осцилоскоп и да се види какъв сигнал подава всеки един от тях и как се променя той, да се замери дори и съпротивление и да се види кой е проблемния. ABS-а ти се активира чисто и просто защото в един момент му се подава сигнал от някой от датчиците,че колелото се е забързало,съответно той се активира с цел да елиминира приплъзването. Нищо сложно... То даже повечето случай и това дори не се прави понеже на диагностиката показва накъде да се насочиш. Да е дефектен блока за управление на помпата или компа е малко вероятно. Макар,че всичко е възможно. Усилвателя е също възможна причина-при ''поддържана'' кола-тоест неподдържана. Възможно е и лагер да е и гривна да има изкривена и прочие... Редактирано 29 Май 2016 от Lion_Heart Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 29 Май 2016 Доклад Share Публикувано 29 Май 2016 Колата си бие сама спирачки,абс-а няма как да натисне педала, vcds има графичен режим, какви осцилоскопи.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 29 Май 2016 Доклад Share Публикувано 29 Май 2016 (Редактирано) Не му и трябва да натиска педала. Да има VCDS, ама някакси е по-готино да си го видиш със старомодния уред... Нека се пусне една диагностика да се види. Може и сензора за позицията на волана да е-варианти дал бог. Buzzi,иди оправи колата на момата де-не се срамувай. Редактирано 29 Май 2016 от Lion_Heart Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 30 Май 2016 Доклад Share Публикувано 30 Май 2016 (Редактирано) На нея и трябва някой който истински разбира лъве,а аз на късмет, тото,лотарийка карам .... от написаното разбирам че не си виждал кола която сама си бие спирачки.Срам нямам,но и време нямам за бърза реакция,който търси намира. Редактирано 30 Май 2016 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 30 Май 2016 Доклад Share Публикувано 30 Май 2016 (Редактирано) Ами такъв случай имах с рено и се оказа сензор. А дали е потъвал педала при това положение не знам ,само знам,че собственика на колата каза,че не са го ударили отзад за една бройка.Ако се зачетеш,тя споменава стържене от предните гуми и тресене. Ако това не е активация на абс,то какво е ? Колата трябва да се види на място. Може и да си прав за всичко. Редактирано 30 Май 2016 от Lion_Heart Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 30 Май 2016 Доклад Share Публикувано 30 Май 2016 Божа работа е преди да се види така е,стържене или тракане може да е от абс-а който се опитва да освободи блокиралите колела,тоест следствие а не причина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiCoupe85 Публикувано 12 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2016 Филма съм го играл с наща , оказа се сензора за поднасяне който е толкова заврян под средното барче , че не е истина. Търсиш yaw rate sensor g202 и си решаваш проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biflox Публикувано 13 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Днес бях на поредния майстор. Цялата таз история излезе датчик за завъртане и ускорение. Доста сложно обяснено за жена...Общо взето разбрах, че колата като ускори или завива и датчика дава сигнал, грешка и активира ABS и за това тя тресе, спира сама и караш все едно си забравил ръчната. В крайна сметка срещу скромната сума 1000-1200 лв мога отново да си карам нормално колата. Някой има ли си на представа как се казва таз "джаджа"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Съмнявам се да е крайна сметката,тия двата сензора за надлъжно и странично ускорение ще отнемат газта но да активират абс-а...имаше ли записана грешка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 (Редактирано) Tези 2та сензора се водят G200 и G202 в А2-то. Би трябвало да имат дирекна връзка с АБС модула J104. Лично на мене един път още когато купих колата и реших да видя какво ,ще стане про поднасяне ,съм 100% обеден ,че колата сама натисна педала за спирачката (активира спирачките). Ето и малко снимков материял какво пише в книгата за тези датчици и системи. Имам още един пдф с доста по подробна информация ,но е на Руски език. Ако някой прояви интерес ,ще вида какво пише и в него за тези работи. Редактирано 13 Юни 2016 от kenwood2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Много ясно,че натиска спирачката сама,но само на отделни колела за да изправи колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Точно ,но ако АБС модула получи грешен сигнал ,няма ли вероятност да активи спирачка за няколко колела? Иначе тези сензори G200 и G202 1200лв ми се вижда доста ,или това е цена от Ауди? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Има светнали лампи, нещо е записано,на прав участък да се активира абс,малко вероятно,дано момичето напише грешката,да е в завой как и да е ама на право... Да я в духнал вятъра и да я измести от пътя,не се връзва егати вятъра трябва да е. Да и дърпа колата от нарушена сходимост и при неравности да подскочи, тогава няма да е спорадично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiCoupe85 Публикувано 15 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2016 (Редактирано) спрете се , какви 1200 ЛЕВА .Казах че съм го играл филма! Датчика е 40лв в морга . сменя се за 1 час и проблема приключва. По нагоре съм обяснил за какво става дума! И да , колата го прави да произовел принцип , както си караш , нацепва спирачка , прилопват апаратите -светват лампите и толкова. И по магистрала ми го е правила и в балкана , хич не и дреме .На право , на ляво , на дясно все тая... Този датчик като замине става така. Редактирано 15 Юни 2016 от AudiCoupe85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI_SAVOV Публикувано 27 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2016 Колежке проблема е в датчик той е за скорост на завиване и мери страничното натоварване по точно. (1J0907657A) или така наречения (G 202). Има ги втора ръка по около 70 - 90 лв. не е нужно да се взима нов. Намира се в централната конзола до педала за газта. Свалят се и от двете страни панелите защото контакторите са от към страната на пасажера. Капака се демонтира с 10 глухо ключе. Надявам се да съм бил полезен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gshaolin Публикувано 14 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2018 Страхотна тема все още актуална!Ще опитам всичко от описаното по горе. Благодаря на DANI_SAVOV предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
the face Публикувано 3 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2019 Колеги и аз го имам горе долу същия проблем сменят абс датчици закачах е на комп и до там дава ми грешка 00265 и до там колата е а4 1.9 тди AJM мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване